  • 31. Data: 2002-09-04 09:39:53
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 04, 2002 at 11:06:23AM +0200, AMRA wrote:

    > hehehehe - znaczy jakie znow :)

    Michal, cytatami nie rzuce, ale pamietam ze znow ktos bierze Twoja
    wypowiedz (w sumie jedna z pierwszych na liscie) i podpina ze jest to
    'opinia popularna na pbb'. A (IMO) nie jest ;-(

    --

    --w

  • 32. Data: 2002-09-04 10:24:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Michal, cytatami nie rzuce, ale pamietam ze znow ktos bierze Twoja
    > wypowiedz (w sumie jedna z pierwszych na liscie) i podpina ze jest to
    > 'opinia popularna na pbb'. A (IMO) nie jest ;-(

    Hmm - jedyny przypoadek ktory znam to z VC fortisu, a innej jak zywo nie.

    Aczkolwiek nie powiem - lechce to maja proznote ;)

  • 33. Data: 2002-09-04 10:32:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 04, 2002 at 12:24:35PM +0200, AMRA wrote:

    > Aczkolwiek nie powiem - lechce to maja proznote ;)

    I myslisz ze nie widac? ;-)

    --

    --w

  • 34. Data: 2002-09-04 10:35:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Michal, cytatami nie rzuce, ale pamietam ze znow ktos bierze Twoja
    > wypowiedz (w sumie jedna z pierwszych na liscie) i podpina ze jest to
    > 'opinia popularna na pbb'. A (IMO) nie jest ;-(

    No i jeszcze jedno.
    Wbrew panujacej tutaj opinii - chociaz sam psiocze na PKO BP (ze emerycki
    bank i kolejkowy), to jednak nikt nie zaprzeczy, ze:
    a) ma wiecej klientow (ok 38 tuysiecy w ePKO) niz system Pekao24
    b) jest popierany przez rzad
    c) Najwiekszy bank detaliczny - spokojnie mogacy pozwolic sobie na
    kanibalizm wsrod klientow (jeszcze mu wyjdzie na plus)
    d) ma najwiecej placowek i bankomatow w Polsce - nie tylko w duzych miastach
    ale na zadupiu
    e) kupuje znana marke (cos kolo 55% w grupie docelowej), i to z pewnoscia za
    duzo mniej niz to moze byc warte w momencie poprawy koniunktury
    f) ostatnio jest duzo lepiej zarzadzany - wystarczy sprawdzic wskazniki
    (polecam ostatni taki raport w Rzepie albo w GB)
    g) nie kupuje sie czegos tylko zeby kupowac - moim zdaniem w PKO BP niezle
    kombinuja.

    I czy tak trudno jest zrobc cos takiego - zostawic tak jak jest - czyli
    Inteligo z dosc wysokim oprocentowaniem (nie musi byc takie samo jak mBanku
    nawet), dac 1600 bankomatow PKO BP za 99 groszy, dac 1,5 zl za wplate w
    okienku PKO BP, dac mozliwosc kupona obligacji przez konto w Inteligo (to za
    rok), mozliwosc tanich kredytow przez Inet w Inteligo (podpisuja w kazedej
    placowce PKO BP), Karty wypukle, debet w koncie - podobnie jak w BP - i....
    masz lepsza oferte???

    I wcale nie musza likwidowac nazyw Inteligo!!!
    Wrecz przeciwnie - teraz kazdy bedzie wiedzial, ze za Inteligo stoi bank,
    ktoremu Polacy badz co badz ufaja najbardziej!

    Jak dla mnie -> biznesowo i strategicznie - super hit!

    Dodajac do tego sprawny dzial marketingu i PRu w Inteligo...
    Niech zacznie dyskontowac- a ze w BRE to maja klopoty - a PKO BP to nie
    zbankrutuje - bo to bank panstwowy (dla przecietnego uzytkownika bankow to
    bedzie to!!!).

    No i wlasnie...

    Takie jest moje zdanie (jak wlasnie widze tylko moje ;)
    Jak czytalem rano w ekspanderze - tak sie zastanawialem - czy to omnie
    chpodzi - ale ja nie napisalem nigdzie miodzio -wiec sie "wykluczylem" he he
    :))

  • 35. Data: 2002-09-04 10:47:44
    Od: s...@i...pl

    A ja dalej podtrzymuje, ze miodzio (w orginalnej wersji - z pytajnikiem na
    koncu :-)) Jesli fuzja spelni moje oczekiwania, to powstanie jeden z najlepszych
    bankow na rynku, juz nie tylko w zakresie podstawowym. I Inteligo, i PKO BP
    w pewnych (poki co rozlacnych) obszarach sa najlepsze. Ale jesli rzeczywiscie
    do polaczenia dojdzie to powstanie cos co moze znaczaco pozmieniac podzialy
    na rynku. Czego sobie i innym zycze.

  • 36. Data: 2002-09-04 10:58:45
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Witek pisze:
    >Tez tak uwazam, bo po piewsze bedzie sie to wiazalo ze zmiana numerow
    >rachunkow,

    Dlaczego? Gdy Pekao "wchłoneło" BDK i kilka innych banków nie było zmian
    numeracji kont, tak samo było np. przy fuzji BPH i PBK.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 37. Data: 2002-09-04 10:59:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Wbrew panujacej tutaj opinii - chociaz sam psiocze na PKO BP (ze emerycki
    > bank i kolejkowy), to jednak nikt nie zaprzeczy, ze:
    > a) ma wiecej klientow (ok 38 tuysiecy w ePKO) niz system Pekao24

    do tego, to jest IMO lepszy bank niz pekao; np. tanie kredyty

    > e) kupuje znana marke (cos kolo 55% w grupie docelowej), i to z pewnoscia
    za
    > duzo mniej niz to moze byc warte w momencie poprawy koniunktury

    to sie okaze...

    > f) ostatnio jest duzo lepiej zarzadzany - wystarczy sprawdzic wskazniki
    > (polecam ostatni taki raport w Rzepie albo w GB)

    to fakt.

    > g) nie kupuje sie czegos tylko zeby kupowac - moim zdaniem w PKO BP niezle
    > kombinuja.

    Masz absolutna racje, bank internetowy PKO BP to jest dzialanie
    przyszlosciowe, ale pamietaj, ze takim kolosem jest trudniej 'sterowac',
    wiec moga stworzyc najlepszy bank internetowy, ale tak samo moga zepsuc...

> [...]
    mBanku
    > nawet), dac 1600 bankomatow PKO BP za 99 groszy, dac 1,5 zl za wplate w

    fakt kolejek nie przybedzie, ale oni tez maja depozyty w bankomatach !!!
    jako wplaty do banku internetowego - bomba !

    > Wrecz przeciwnie - teraz kazdy bedzie wiedzial, ze za Inteligo stoi bank,
    > ktoremu Polacy badz co badz ufaja najbardziej!

    to jest chyba najsilniejszy argument, a do tego PKO przyciagnie (z powrotem)
    do siebie_mlodych_klientow !!!

    > (dla przecietnego uzytkownika bankow to
    > bedzie to!!!).

    tez tak uwazam, ale duuuuuuuzo pracy przed nimi !

    pzd
    witek

  • 38. Data: 2002-09-04 12:44:41
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 3 Sep 2002 11:38:31 +0200, AMRA napisał(a):

    >Ty moze nie, ale ludzie z prowiniocji i tak dalej??
    >Popatrz ile jest bankomatow BP a ile Euronetu...

    W Krakowie bankomatów PKO BP jest beznadziejnie mało - zwłaszcza w
    porównaniu z euronetem... :-)

    A najwięcej bankomatów ma Fortis! :-P

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 39. Data: 2002-09-04 13:09:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    j...@c...pl (Jacek Osiecki) writes:

    > W Krakowie bankomatów PKO BP jest beznadziejnie mało - zwłaszcza w
    > porównaniu z euronetem... :-)

    Jest dokladnie tyle samo - po 33.

    MJ

  • 40. Data: 2002-09-04 13:52:55
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 04 Sep 2002 15:09:09 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    >Jest dokladnie tyle samo - po 33.

    Hmm - cóż, widocznie je poustawiali w durnych miejscach, ew. są podwójne (w
    co najmniej kilku miejscach widziałem właśnie po dwa bankomaty PKO BP obok
    siebie)... We wszystkich Geantach, M1, Plazach jedyne bankomaty jakie
    znajdziesz to właśnie Euronet (+ ew. bankomaty banków które mają tam swój
    oddział, np. BSK)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki