  • 41. Data: 2002-09-04 14:00:21
    Temat: Re: Inteligo BP :-)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 04, 2002 at 01:52:55PM +0000, Jacek Osiecki wrote:

    > Hmm - cóż, widocznie je poustawiali w durnych miejscach, ew. są podwójne (w
    > co najmniej kilku miejscach widziałem właśnie po dwa bankomaty PKO BP obok
    > siebie)... We wszystkich Geantach, M1, Plazach jedyne bankomaty jakie

    Bo to jest dowod zaufania w przedmioty martwe - jak jeden z nich
    padnie to bedzie na nim karteczka 'skorzystaj z
    sasiedniego'. Gorzej, bo jak drugi padnie rowniez, to tam pojawi sie
    taka sama karteczka ;-)

    A tak btw to chyba najwieksza sala bankomatowa jest w dawnym kinie
    moskwa na pulawskiej ;-)

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-09-04 14:13:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    j...@c...pl (Jacek Osiecki) writes:

    > Hmm - cóż, widocznie je poustawiali w durnych miejscach, ew. są podwójne (w
    > co najmniej kilku miejscach widziałem właśnie po dwa bankomaty PKO BP obok
    > siebie)...

    33 bankomaty pod 29 roznymi adresami...

    > We wszystkich Geantach, M1, Plazach jedyne bankomaty jakie
    > znajdziesz to właśnie Euronet (+ ew. bankomaty banków które mają tam swój
    > oddział, np. BSK)...

    A to ciekawe, bo w Warszawie w Geantach etc z reguly jest oddzial
    PKOBP wlasnie (i bankomat Euronetu).

    Ale w skali kraju PKOBP ma przeszlo 3 razy wiecej bankomatow niz
    Euronet.

    MJ

  • 43. Data: 2002-09-04 14:29:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 04 Sep 2002 15:09:09 +0200, w
    <2...@c...fuw.edu.pl>, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Jest dokladnie tyle samo - po 33.

    I przynajmniej są działające (zapewne). Bo z Euronetem to jest różnie,
    a dokładnie to coraz gorzej.