-
11. Data: 2002-10-26 20:52:46
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>
"Reaktorek" <r...@z...pl> wrote in message
news:apeaou$pe1$1@news.tpi.pl...
> Drogi Dziale Reklamacji, Drogie Redakcje, Drogie Banki, koledzy i
> koleżanki!
[...............]
> Ze swojej strony chciałbym dodać, iż przesyłam kopie tego maila do
obecnych
> i potencjalnych klientów Inteligo, dzienników zajmujących się tematyka
> bankową, konkurencji oraz właścicieli banku jak i Pana dyrektora.
nie wiem z jakiego świata kolega pochodzi, ale od kiedy w powszechnym użytku
pojawiły się komputery, szeroko rozumiana informatyka i Microsoft, nie można
polegać na technice
pretensje kolegi są typu "nie ubrałem się odpowiednio i przeziębiłem się bo
termometr elektroniczny się zepsuł i wskazywał 40 stopni mimo, że na
zewnątrz leżał śnieg"
ktoś kto korzysta z komputerów i Internetu powinien być chyba na tyle
świadom zawodności elektroniki i systemów informatycznych, że nie powinien
nosić przy sobie tylko jednej karty bankomatowej i wybierać pieniędzy na
bilet tuż przed odjazdem pociągu
inna sprawa jeżeli "po prostu" chce kolega uzyskać odszkodowanie od
Inteligo - bo w sumie dlaczego płacąc 99 groszy za kartę miesięcznie nie móc
z niej skorzystać - w takich przypadkach swego czasu również dochodziłem
odszkodowania od handlo-citi-banku
i sądzę, że inteligo powinno "pokazać klasę" i spełnić jeden z proponowanych
warunków (najlepiej zwrot kosztów + 500 zł na cele charytatywne)
pozdrawiam
Piotr Orzechowski
-
12. Data: 2002-10-26 21:09:01
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "JaKi" <j...@g...pl>
Użytkownik "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał w wiadomości
news:apevbp$1cbf$1@foka.acn.pl...
> i sądzę, że inteligo powinno "pokazać klasę" i spełnić jeden z
proponowanych
> warunków (najlepiej zwrot kosztów + 500 zł na cele charytatywne)
>
IMHO koszty sa nieuzasadnione - poki co Inteligo ma darmowa infolinie i
wystarczylo skorzystac z budki telefonicznej a nie przez 42 min "wisiec" na
komorce.
Tel do Inteligo: 0800 121 121
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
13. Data: 2002-10-26 21:39:47
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "jo44" <j...@o...pl>
Użytkownik napisał w wiadomości ...
> Koles (...)
> Przeciez teraz to sie zaklada
> w 10 bankach konta i portfel wypycha kartami i nie uraczysz takiej sytuacji.
> minimum to 3-4 karty koles.
Coś słabe te Twoje banki, Koleś. Ja mam dwie karty
(płaską i tłoczoną) z jednego banku i jeszcze nigdy
i nigdzie nie zostałem bez forsy. Dokładniej wybieraj,
Koleś!!
-
14. Data: 2002-10-27 09:24:58
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
JaKi <j...@g...pl> wrote:
> IMHO koszty sa nieuzasadnione - poki co Inteligo ma darmowa infolinie i
> wystarczylo skorzystac z budki telefonicznej a nie przez 42 min "wisiec" na
> komorce.
Trzeba mieć jeszcze pieniądze na kartę telefoniczną.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
15. Data: 2002-10-27 09:29:56
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Trzeba mieć jeszcze pieniądze na kartę telefoniczną.
a na 0800 to chyba z automatu mozna normalnie - bnbez karty - czy soe cos
zmienilo?
-
16. Data: 2002-10-27 09:59:07
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "corner" <c...@i...pl>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:apgbh6$6sf$1@news.onet.pl...
> > Trzeba mieć jeszcze pieniądze na kartę telefoniczną.
>
> a na 0800 to chyba z automatu mozna normalnie - bnbez karty - czy soe cos
> zmienilo?
>
Nic się nie zmieniło. Nie trzeba wkładać karty, aby zainicjować połączenie
0800. Problem może być dopiero wtedy, gdy trzeba będzie wpisać id i hasło -
wiele automatów nie wysyła sygnałów tonowych.
-
17. Data: 2002-10-27 14:32:27
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:apgdp6$rrg$2@news.tpi.pl...
> Nic się nie zmieniło. Nie trzeba wkładać karty, aby zainicjować połączenie
> 0800. Problem może być dopiero wtedy, gdy trzeba będzie wpisać id i
hasło -
> wiele automatów nie wysyła sygnałów tonowych.
Tylko te najstarsze, niebieskie.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
18. Data: 2002-10-27 15:30:30
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
> > wiele automatów nie wysyła sygnałów tonowych.
>
> Tylko te najstarsze, niebieskie.
Nie tylko. Srebrne też, o czym się przekonałem wczoraj.
Pewnie zależy od ustawienia w automacie.
Bogdan
-
19. Data: 2002-10-27 21:20:14
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>
Użytkownik "Reaktorek" <r...@z...pl> napisał w wiadomości
news:apebob$cr$1@news.tpi.pl...
Tnij cytaty i odpowiadaj POD cytatem
-
20. Data: 2002-10-28 08:39:35
Temat: Re: Inteligo (Długie)
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
news:aph0vf$qpq$1@news.tpi.pl...
> > > wiele automatów nie wysyła sygnałów tonowych.
> >
> > Tylko te najstarsze, niebieskie.
>
> Nie tylko. Srebrne też, o czym się przekonałem wczoraj.
> Pewnie zależy od ustawienia w automacie.
Domyślnie tak. Ale wystarczy nacisnąć raz gwiazdkę lub hash i już jest
odblokowane.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782