  • 11. Data: 2011-12-12 12:46:14
    Temat: Re: Inteligo DoboLokata i Optima
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:04:05, napisałaś na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"
    JaMyszka f...@g...com,
    ion-forums@yqiw17

    No OK. Ale kto i co mi tu darował?

    --
    TZ

  • 12. Data: 2011-12-12 14:23:03
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:36:37, napisałem na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"

    > Wyszedł z Inteligo o 7:19.
    > Godz. 12:30 i do Optimy nie dotarł.
    > Aktualizacja systemu z 9 grudnia mało jednak pomogła.

    > Na dodatek drugi przelew z Inteligo zamiast wyjść o 11:30 zgodnie
    > z http://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operac
    je/przelewy/
    > wyszedł równo o 12:00.

    cd...
    Pierwszy przelew pojawił się 15:15, może trochę wcześniej.
    Ok. 14:30 jak sprawdzałem jeszcze go nie było.
    To jak jest w końcu z tymi przelewami przychodzącymi Pani Anno?

    Czekam na ten drugi do 16 z minutami, potem muszę otworzyć lokatę, choćby tylko ze
    środków z pierwszego przelewu.

    --
    TZ

  • 13. Data: 2011-12-12 15:57:51
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 15:23:03, napisałeś na temat: "Inteligo
    DoboLokata i Optima"
    TZ g...@t...cy[ROT13], news:5875319303$20111212152306@thezas

    > Czekam na ten drugi do 16 z minutami, potem muszę otworzyć lokatę, choćby tylko ze
    > środków z pierwszego przelewu.

    Cd... (moich bojów ;-)

    Drugi przelew przyszedł punktualnie o 16:00 ale...
    Przy zakładaniu lokaty:

    Wystąpił błąd:
    KCERROR : Error when calling routine PIR1R.
    Wybierz transakcję w lewym oknie

    I nic nie dało rady wybrać, za moment zostałem wylogowany.
    Ponowna próba założenia lokaty też nie dała skutku, system całkowicie zamulony!
    Następne próby przez 30 minut -- bez rezultatu :((

    To przestało być śmieszne.
    I teraz pytanie: Jak należy rozumieć poniższy cytat?

    ========
    Podkreślam, że nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla
    naszych Klientów każdego dnia.
    =========

    Następna próba godz: 16:36,
    Wystąpił błąd:
    KCERROR : This account already exists.
    lub inny przy następnych próbach, na zmianę z tym wyżej.
    Próby założenia lokaty przez 1h nic nie dały.

    Nie tylko ręce ale i jaja opadają ;(

    BTW.
    Odsetki dziś w końcu naliczone.

    --
    TZ

    - Chrobry złożył do papieża podanie o koronę. -