  • 1. Data: 2002-11-25 16:27:32
    Temat: Inteligo - Krąg przyjaciół cd. ?
    Od: "Merlin" <u...@o...pl>

    http://www.inteligo.pl/przyjaciele/
    "W listopadzie 2002 roku rozpoczęła się nowa promocja - Dla Moich
    Przyjaciół. Nowa promocja oparta jest na zasadach programu Krąg Przyjaciół."

    Teraz już tylko czekamy na setki "Inteligo-ntnych" spamów na pbb...

    Pzdr.
    Merlin

  • 2. Data: 2002-11-25 16:31:54
    Temat: Re: Inteligo - Krąg przyjaciół cd. ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artj1t$n9h$1@szmaragd.futuro.pl, Merlin wrote:
    > http://www.inteligo.pl/przyjaciele/
    > "W listopadzie 2002 roku rozpoczęła się nowa promocja - Dla Moich
    > Przyjaciół. Nowa promocja oparta jest na zasadach programu Krąg
    > Przyjaciół."

    Ale jest pewna różnica: z opisu jakby wynika, że wydanie tych 50 zł może być
    tylko na usługi lub zakupy "Płacę z inteligo".

    Szkoda jednak, że nie zamknąłem konta w Inteligo wtedy - opłaciłoby mi się
    otworzyć od nowa.
    A może jeszcze zdążę otworzyć i zamknąć? Eee, nie chce mi się ;)

  • 3. Data: 2002-11-25 16:35:54
    Temat: Re: Inteligo - to nowe na "p" ;)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Sprobuje jeszcze raz - juz mnie jakis filtr wyciął!

    > "W listopadzie 2002 roku rozpoczęła się nowa promocja

    Ale jest pewna różnica: z opisu jakby wynika, że wydanie tych 50 zł może być
    tylko na usługi lub zakupy "Płacę z ...".

    Szkoda jednak, że nie zamknąłem konta kilka miesiecy temu - opłaciłoby mi

  • 4. Data: 2002-11-25 16:40:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się
    > otworzyć od nowa.
    > A może jeszcze zdążę otworzyć i zamknąć? Eee, nie chce mi się ;)

    Poczytaj regulamin. "pierwsze konto inteligo". Czyli numer z zamykaniem i
    otwieraniem odpada...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2002-11-25 16:50:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artjod$o1d$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Poczytaj regulamin. "pierwsze konto inteligo". Czyli numer z
    > zamykaniem i otwieraniem odpada...

    To i dobrze. Regulamin jest krótki, i tam nie widzę żadnego ograniczenia
    jeśli chodzi o wykorzystanie tych 50 zł - ciekawe, czemu to sugerują w
    opisie?

  • 6. Data: 2002-11-25 17:03:07
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To i dobrze. Regulamin jest krótki, i tam nie widzę żadnego ograniczenia
    > jeśli chodzi o wykorzystanie tych 50 zł - ciekawe, czemu to sugerują w
    > opisie?

    Ja tam nie odczułem sugestii konieczności wydania tych środków w ten sposób,
    a jedynie propozycję jednej z _możliwości_.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-11-25 17:08:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artl24$rd2$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

    > Ja tam nie odczułem sugestii konieczności wydania tych środków w ten
    > sposób, a jedynie propozycję jednej z _możliwości_.

    Tak? A to ostatnie zdanie o zakupach?

    "Premię możesz również przeznaczyć na zakupy, za które zapłacisz korzystając
    z bardzo wygodnego sposobu płatności - Płacę z Inteligo."

    Nie brzmi Ci dosyć sugestywnie? ;)

  • 8. Data: 2002-11-25 17:18:54
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > "Premię możesz również przeznaczyć na zakupy, za które zapłacisz
    korzystając
    > z bardzo wygodnego sposobu płatności - Płacę z Inteligo."
    >
    > Nie brzmi Ci dosyć sugestywnie? ;)

    Hmmm...

    Dla mnie... nie! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2002-11-25 17:27:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:artlvu$bu$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:artlfo$r39$1@topaz.icpnet.pl...

    > Hmmm...
    >
    > Dla mnie... nie! :-)

    Aha - no to OK.
    Znaczy jak Pan Policjant mówi do Ciebie np.: "Pan wysiądzie z tego
    samochodu", to myślisz sobie "Prorok jakiś, czy co?" ;P

  • 10. Data: 2002-11-25 17:38:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Aha - no to OK.
    > Znaczy jak Pan Policjant mówi do Ciebie np.: "Pan wysiądzie z tego
    > samochodu", to myślisz sobie "Prorok jakiś, czy co?" ;P

    Gdyby powiedział "Pan _może_ wysiąść z samochodu" to nie czułbym się w
    obowiązku dokonać tegoż.
    Chyba, że byłoby to wypowiedziane w formie pytania/prośby.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782