-
21. Data: 2002-02-09 23:30:12
Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Sun, 10 Feb 2002 00:00:46 +0100, "Wojciech Nawara"
<[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
>Nie!
>Nie na wpłaty i wypłaty. Jedynie na dyspozycje danego klienta. Rachunek
>wszystko "przyjmie", jak w każdym normalnym banku...
>Blokwany jest dostęp klienta do rachunku...
No nie wiem.
>
>Gdyby bank nie przyjął przelewu w ciągu 30 dni - złamie warunki...
>
Niby tak. Ale kto by sie tym przejmwoal :-/
>Poza tym system raczjemusi to umieć, no bo weźmy na przykład długo wiszącą
>blokadę kartową - przypuśmy, że w międzyczasie wypowiesz umowę, nastąpi
>koniec okresu rozliczeniowego. Ale oni wtedy nie rozliczą dokładnie
>rachunku, muszą czekać. Ale nie mogą czekać dłużej, niż 30 dni od daty
>złożenia wypowiedzenia...
Zawsze mozna wsiasc excela i policzyc to czego system nie potrafi :-).
A jak juz jestesmy przy zamykaniu. Fortis moja dyspozycje wyslana
polecony tez wykonal szybciej niz w 30 dni (a twierdzili ,ze musze isc
do odzialu :-)).
Pismo odebrali 31.01, planet juz zablokowany a przelew przyszedl. I to
nawet dwa razy :-), ciekawe czy upomna sie o te 4 zl.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
-
22. Data: 2002-02-10 12:45:40
Temat: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:nlbb6u837n1spesldtaie20aqck0j41oen@4ax.com...
> >Nie!
> >Nie na wpłaty i wypłaty. Jedynie na dyspozycje danego klienta. Rachunek
> >wszystko "przyjmie", jak w każdym normalnym banku...
> >Blokwany jest dostęp klienta do rachunku...
>
> No nie wiem.
Przyjmie, przyjmie. Rozmawiałem z inteligo - do końca okresu wypowiedzenia
musi przyjąc przelew.
> A jak juz jestesmy przy zamykaniu. Fortis moja dyspozycje wyslana
> polecony tez wykonal szybciej niz w 30 dni (a twierdzili ,ze musze isc
> do odzialu :-)).
> Pismo odebrali 31.01, planet juz zablokowany a przelew przyszedl. I to
> nawet dwa razy :-), ciekawe czy upomna sie o te 4 zl.
W sprawie zamykania rachunków, to widzę, że w każdym banku jest to strasznie
udziwnione i nawet pracownicy nie są w stanie pomóc - nie wiedzą ile
dokładnie kasy trzeba zostawić...
W porównaniu z innymi, to w inteligo jest jeszcze cud miód... Bo tak obsługa
z reguły wie co mówi... A wyjątki potwierdzają regułę, na obsługę w inteligo
narzekać nie mogę... A w Millennium robiłem to średnio raz na dziesięć
minut...
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782