  • 21. Data: 2004-06-02 08:13:47
    Temat: Re: [Inteligo] O zawyzonych platnosciach karta Visa Elektron w necie
    Od: "grejfik" <g...@g...pl>

    no wiesz gdyby tam byla informacja malymi literkami to wzrok mam jeszcze
    dobry. Tam wszystko jest w PLN i to jest wlasnie problem.

  • 22. Data: 2004-06-02 08:19:43
    Od: "grejfik" <g...@g...pl>

    Wyciag z regulaminu Wizzaira:

    8.3 WALUTA
    Ceny za przewóz, podatki i opłaty są płatne w walucie miejsca odlotu, chyba
    że przedtem lub w chwili płatności wskazana zostanie przez WIZZ Air inna
    waluta (np. z powodu niewymienialności lokalnej waluty).

    Dodam ze wylatywalem z Polski:)

  • 23. Data: 2004-06-02 08:35:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87brk2z8pq.fsf@195-tar-2.acn.waw.pl...

    > Na to akurat Wizzair nie miał wpływu, to czy transakcja jest
    > rozliczana przez euro czy przez dolary zależy od karty.

    To jak nie miał, to nie powinien pisać w regulaminie, że cena jest w walucie
    miejsca wylotu, bo to zwykłe kłamstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2004-06-02 18:29:10
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > to zależy od kwoty.
    > Jak kupowałem bilety to mi po przeliczeniu ze złotówek na złotówki
    > poprzez dolary wyszło 160 zł na 1000 USD

    Nie chodzi o wysokość dodatkowej opłaty tylko o brak wartości groszowych i
    pełnych złotych
    40,00 gdzie są 3 zera ... to przy przewalutowaniach się b. rzadko zdarza.

    Tomasz
    <NOTO>