eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo POMOCY
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2005-02-10 12:55:21
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Dnia 2005-02-10 13:42 Wojciech Nawara donosi:

    >> A jeżeli nie widać blokady to raczej trzeba nabazgrać reklamację
    >> podając informację,
    >
    >
    > Niekoniecznie. Jeśli bank wie o problemach a sytuacja jest "powszechna"
    > to jest duża szansa, że sam wystornuje.

    Szansa rzeczywiście jest duża. Ale jeżeli klient sie denerwuje to można
    nabazgrać chociażby dla pewności.

    pozdrawiam
    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,
    które mogą pocałowac mnie w ... (_,_)


  • 12. Data: 2005-02-10 13:28:37
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: "Plenti" <m...@n...pl>


    > takie rzeczy poprostu się zdarzają, najczęściej wyjaśniane są
    automatycznie
    > (nawet bez składania reklamacji) i poprostu w granicach 7 dni pieniądze są
    > odblokowywane (zauważ że one nie zniknęły z Twojego konta tylko są
    > zablokowane)
    Na moim koncie (sytuacja analogiczna) nie sa zablokowane tylko ich po prostu
    nie ma :)
    Plenti



  • 13. Data: 2005-02-10 15:33:56
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: "Mirun" <m...@g...pl>


    > Brzmi to brutalnie ale korzystając z jakiejkolwiek karty czy w bankomacie
    > czy płacąc w sklepie musisz być na to przygotowany (psychicznie i
    > fizycznie)
    >
    > takie rzeczy poprostu się zdarzają, najczęściej wyjaśniane są
    > automatycznie
    > (nawet bez składania reklamacji) i poprostu w granicach 7 dni pieniądze są
    > odblokowywane (zauważ że one nie zniknęły z Twojego konta tylko są
    > zablokowane)
    >
    > technika jest poprostu zawodna, choć i tak bardziej bezpieczna niż czynnik
    > ludzki

    Witam ponownie ...
    Te pieniadze nie są zablokowane tylko ich nie ma w ogóle na rachunku, bank
    potrącił kwotę pobrania i prowizję za transakcje w bankomacie Euronetu. Mało
    tego cały czas z nimi jestem w kontakcie i twierdzą że na załatwienie
    reklamacji mają czas do 45 dni. Ja nie jestem jakimś nowicjuszem z internet
    banking w róznych bankach korzystam od 5-ciu lat i miesięcznie robie
    kilkadziesiat transakcji za pomoca kart i przelewów przez sieć, prywatni i
    słuzbowo, doskonale wiem na czym to polega ale nie rozumiem dlaczego to ja
    mam ponosić konsekwencje zlego funkcjonowania systemów informatycznych w tym
    banku. przyznaję racje awaria , przeciążona sieć bankomat nie płaci i nie
    strąca z konta, ale kazda inna sytuacja wydaje się poprostu dziwnaa - co ma
    powiedzieć ktoś do kogo raz w miesiącu wyciąg przychodzi. Normalna reakcja
    nie placi jeden bankomat za pół godziny powtarzasz operacje lub pobierasz z
    innego bankomatu, przeciez to sa twoje pieniądze i laski ci nikt nie robi.
    Bank powinien wziąć na siebie odpowiedzialność za awarie swoich systemów a
    nie zostawiać sobie 45 dni na wyjaśnienie swoich problemów.Zapraszm do
    dyskusji może odezwie się jakiś fachowiec z banku.

    To tyle refleksji na dziś
    C.D.N.

    Marek.



  • 14. Data: 2005-02-10 15:47:27
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mirun wrote:
    >
    > Witam ponownie ...
    > Te pieniadze nie są zablokowane tylko ich nie ma w ogóle na rachunku, bank
    > potrącił kwotę pobrania i prowizję za transakcje w bankomacie Euronetu. Mało
    > tego cały czas z nimi jestem w kontakcie i twierdzą że na załatwienie
    > reklamacji mają czas do 45 dni. Ja nie jestem jakimś nowicjuszem z internet
    > banking w róznych bankach korzystam od 5-ciu lat i miesięcznie robie
    > kilkadziesiat transakcji za pomoca kart i przelewów przez sieć, prywatni i
    > słuzbowo, doskonale wiem na czym to polega ale nie rozumiem dlaczego to ja
    > mam ponosić konsekwencje zlego funkcjonowania systemów informatycznych w tym
    > banku. przyznaję racje awaria , przeciążona sieć bankomat nie płaci i nie
    > strąca z konta, ale kazda inna sytuacja wydaje się poprostu dziwnaa - co ma
    > powiedzieć ktoś do kogo raz w miesiącu wyciąg przychodzi. Normalna reakcja
    > nie placi jeden bankomat za pół godziny powtarzasz operacje lub pobierasz z
    > innego bankomatu, przeciez to sa twoje pieniądze i laski ci nikt nie robi.
    > Bank powinien wziąć na siebie odpowiedzialność za awarie swoich systemów a
    > nie zostawiać sobie 45 dni na wyjaśnienie swoich problemów.Zapraszm do
    > dyskusji może odezwie się jakiś fachowiec z banku.


    Złóż pisemną reklamację, dołącz kserokopie z bankomatów.
    Bank ma prawo rozpatrywać reklamacje przez ileś tam dni i tego mu nie
    odmówisz.
    Natomiast kiedy wina jest po stronie banku ma obowiązek pokryć
    poniesione przez ciebie straty.
    Weź pożyczkę na zablokowaną kwotę i zażądaj spłaty odsetek od tej
    pożyczki przez bank.
    najlepiej weź ją jako debet w inteligo.
    Co prawda zapewne spotkacie się jak nie w sądzie to u arbitra bankowego,
    ale bank stoi na przegranej pozycji.


  • 15. Data: 2005-02-10 20:37:55
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: "Thomas" <t...@N...pl>

    Miałem kiedyś w banku taki sam przypadek.

    Musiałem uruchomić znajomą kierowniczkę oddziału banku z którego bankomatu
    rzekomo kwota została pobrana, żeby potwierdzić, że kwota ta nadal leży w
    tym bankomacie.

    Cała reklamacja trwała 4 miesiące - żenujące informacje otrzymywałem na
    infolinii.

    Trzeba wysyłać pisemne reklamacje i cierpliwie czekać.

    Pozdrawiam



  • 16. Data: 2005-02-10 20:46:11
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: "Thomas" <t...@N...pl>

    Aha, generalnie trzeba olać ich infolinię.

    Całą reklamacje trzeba przeprowadzić pisemnie.
    Pieniądze na pewno zwrócą, ale bedzie to trwało.

    A jak odzyska się pieniądze to koniecznie zlikwidowac rachunek!

    Pozdrawiam
    T.



strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1