  • 1. Data: 2004-02-24 10:41:30
    Temat: [Inteligo] TPSA honoruje faksy?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    Czy TPSA uznaje za wiarygodne faksy z Inteligo? Mam
    na myśli oczywiście brak pieczątek, podpisów i innych
    tradycyjnych uwiarygodnień.

    A pytam, bo od piątku próbuję ocenić funkcjonalność
    rozwiązania - ani Błękitna Linia TPSA nie widzi faksu
    u siebie, ani ja... nie mogę doczekać się na konsultanta
    na infolinii... :/

    Zdrowie,
    Szy.

  • 2. Data: 2004-02-24 10:48:50
    Temat: Re: [Inteligo] TPSA honoruje faksy?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Szymon Nitka napisał:

    > Czy TPSA uznaje za wiarygodne faksy z Inteligo? Mam
    > na myśli oczywiście brak pieczątek, podpisów i innych
    > tradycyjnych uwiarygodnień.

    ... sam do siebie ów faks przesłałem i... w zasadzie
    to taki gadżet fajny tylko :/

    Proszę, powiedzcie że ktoś to honoruje? :]

    Szy.

  • 3. Data: 2004-02-24 11:00:29
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > ... sam do siebie ów faks przesłałem i... w zasadzie
    > to taki gadżet fajny tylko :/
    >
    > Proszę, powiedzcie że ktoś to honoruje? :]

    Ja tam najbardziej honoruję _wpłate_ na moje konto :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-02-24 11:04:41
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    SebCz napisał:

    > Ja tam najbardziej honoruję _wpłate_ na moje konto :)

    Nie byłoby faksu, gdyby nie wpłata :], ale w moim przypadku
    to wiemy to tylko Inteligo i ja ;).

    Szy.

  • 5. Data: 2004-02-24 11:29:49
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Nie byłoby faksu, gdyby nie wpłata :], ale w moim przypadku
    > to wiemy to tylko Inteligo i ja ;).

    No, ja też ;)

    A poważnie - wszystko zalezy od dobrej woli wspomnianej TPSA ( a ściślej
    konkretnej pracownicy/ka). A na ten temat wolałbym sie nie wypowiadać, to
    nie ta grupa.
    Od lat płacę rachunki za telefon, nie spotkała mnie jeszcze konieczność
    udowadniania, że wpłaciłem.
    Jesli przelew poszedł i nie wrócił, to doszedł :) Chyba, że pomyliłeś
    numer konta, no ale to juz wtedy Twój problem, żeby go odzyskać.

    Jak ktoś tu kiedyś mądrze powiedział - Najlepszym dowodem nadania
    pieniędzy jest ich obecnośc na koncie odbiorcy :)

    Czasami warto napisać pisemko w mocnym tonie: "Jeśli Wy macie bałagan w
    księgowaniu, to nie musi mnie to obchodzić - mój przelew poszedł (tu
    data), załączam wyciąg bankowy. Proszę do mnie więcej w tej sprawie nie
    pisać." :))

    Musiałem takie pisemko kiedyś wysłać do Banku Pocztowego (abonament RTV).
    Od tamtego czasu spokój.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-02-24 11:36:05
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    SebCz napisał:

> [...]
    > Jesli przelew poszedł i nie wrócił, to doszedł :) Chyba, że pomyliłeś
    > numer konta, no ale to juz wtedy Twój problem, żeby go odzyskać.
    [...]

    Kwestia czekania na zaksięgowanie to kilka dobrych
    dni zapewne.

    A ja mając do dyspozycji narzędzie w postaci Inteligo
    i telefon pod ręką, oraz świadomość późnego wysłania
    pieniędzy, chciałem przećwiczyć działanie w praktyce...

    :]

    Szy.

  • 7. Data: 2004-02-24 22:21:36
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Kwestia czekania na zaksięgowanie to kilka dobrych
    > dni zapewne.

    Iii... Jeśli masz przelew w historii to znaczy że już wyszedł. W
    banku odbiorcy znalazł się w przeciągu paru godzin. Przy poważnej
    bankowości korporacyjnej na koncie odbiorcy powinien się znaleźć zaraz
    po tym, jak znalazł się w banku. Jedyny słaby punkt to pytanie kiedy
    szarzy pracownicy TPSA dostają notyfikację o księgowaniach w banku ale
    windykacje powinny mieć chyba dostęp do rachunku w miarę bezpośrednio.
    Kwitek tak naprawdę powinien głównie służyć do ułatwienia znalezienia
    przelewu i do umożliwienia sprawdzenia czy nie było błędu.

    > A ja mając do dyspozycji narzędzie w postaci Inteligo
    > i telefon pod ręką, oraz świadomość późnego wysłania
    > pieniędzy, chciałem przećwiczyć działanie w praktyce...

    Ja swego czasu ćwiczyłem (ale jeszcze w czasach przed BlueLine -
    dyskutując z BOKiem) i faks 'wysłany prosto z banku' zrobił
    wystarczająco dobre wrażenie (wtedy był to jeszcze faks słany via
    konsultant, nie było wyklikiwania)...