  • 11. Data: 2003-04-19 16:59:50
    Temat: Re: Inteligo - a ja nie mam FAKSUJ :-(((
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:fnu2avclm4c5ra8fqgtcttvm93or4mb8h6@4ax.com...
    > Nie. Na wygląd pdf nie masz wpływu, na zrzut jak najbardziej.

    Jak najbardziej mam wplyw na tresc pdfa. Mam pelna wersje Adobe Acrobat
    Reader & Writer.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 12. Data: 2003-04-19 17:11:47
    Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>

    > Jak najbardziej mam wplyw na tresc pdfa. Mam pelna wersje Adobe
    > Acrobat Reader & Writer.

    Oczywiscie nie przecze ze mozna taki pdf wygenerowac samemu, ale nawet
    pelnym Adobe Acrobatem tak latwo nie zmienisz pdfa z Inteligo, gdyz jest
    zabezpieczony do zmian. Wprawdzie tylko algorytmem 40-bitowym, ale jednak
    zawsze.

    Pzdr.
    Shield.

  • 13. Data: 2003-04-19 17:27:04
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> napisał w
    wiadomości news:b7s00i$26h$1@walker.pcmedia.com.pl...
> [...]
    > zabezpieczony do zmian. Wprawdzie tylko algorytmem 40-bitowym, ale jednak

    Jesli jest tak zabezpieczony jak inne pdfy jakie widzialem to zmiana tresci
    nie jest problemem.

  • 14. Data: 2003-04-23 11:18:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    19 Apr 2003 18:45:48 +0200, w <m...@d...pingwin.waw.pl>,
    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> napisał(-a):

    > Czyli że .pdf-a a'la inteligo nie jesteś w stanie wygenerować poza
    > środowiskiem inteligo, tak?

    Łatwiej mi podrobić pieczątkę i podpis.

    > Ciekawa teza.

    Bardzo.

  • 15. Data: 2003-04-23 11:26:14
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 19 Apr 2003 18:59:50 +0200, w <b7rv6q$23ll$1@foka.acn.pl>,
    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak najbardziej mam wplyw na tresc pdfa. Mam pelna wersje Adobe Acrobat
    > Reader & Writer.

    No to nie masz.