  • 1. Data: 2003-03-12 12:00:44
    Temat: Inteligo, a superkonto
    Od: m...@p...onet.pl

    Skoro Inteligo jest tańsze w użyciu niż tradycyjne superkonto, to dlaczego te
    miliony klientów zwykłego PKO BP jeszcze nie rzuciło się na tą ofertę? Czemu
    ciągle setki emerytów i rencistów koczują całymi dniami przy okienkach w
    oddziałach? Czyżby to brało się z nudów?

    Przecież brak dostępu do sieci internetowej nie jest tu żadnym argumentem. Z
    konta Inteligo można korzystać też za pomocą telefonu (bezpłatnego). I internet
    wcale nie jest potrzebny.

    A może emeryci coś wiedzą na temat zmian na gorsze w przyszłości dla Inteligo?

  • 2. Data: 2003-03-12 12:12:15
    Temat: Re: Inteligo, a superkonto
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > A może emeryci coś wiedzą na temat zmian na gorsze w przyszłości dla
    Inteligo?

    to jest najbardziej prawdopodobna przyczyna :-)

    są w bankowości takie rzeczy, o których "młodym" się jeszcze nie śniło - ale
    nie przejmuj się - podrośniesz trochę to zrozumiesz :-)

    mi to jest głupio bo 2 tygodnie temu naciągnąłem brata na rezygnację z BPH i
    otworzenie konta w Inteligo

    a tu nagle zmiana i niedługo opłaty za konto inteligo będą takie same jak w
    BPH

  • 3. Data: 2003-03-12 12:15:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > wcale nie jest potrzebny.
    >
    > A może emeryci coś wiedzą na temat zmian na gorsze w przyszłości dla Inteligo?

    Nie jestem emerytem (jeszcze) ale mnie powstrzymywał fakt, ze to cały
    czas była promocja. Teraz - gdy jest to w normalnym cenniku to
    wysstąpiłem o kartę inteligo i będę zamykał pkobp
    KJ

  • 4. Data: 2003-03-12 12:17:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>

    > A może emeryci coś wiedzą na temat zmian na gorsze w przyszłości dla
    Inteligo?

    a moze wiedza cos o BRE i mBanku bo tez sie na niego nie rzucają ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-12 12:42:54
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Jakoś ciężko mi przychodzi wyobrażenie sobie tych setek tysięcy emerytów i
    ręcistów buszujących w internecie i robiących przelewy on-line ;-)))))

    Pozdro...

  • 6. Data: 2003-03-12 13:02:49
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jakoś ciężko mi przychodzi wyobrażenie sobie tych setek tysięcy emerytów i
    > ręcistów buszujących w internecie i robiących przelewy on-line ;-)))))

    Ale większość emerytów używa konto tylko do odbioru przesyłki z ZUSu! A jak już
    płacą rachunki to specjalnie idą do okienka w elektrowni, w gazowni czy w
    spółdzielni i tam regulują należność. Za telefon już nie mogą tak robić ... Czy
    emeryci korzystają z takiej opcji jak Polecenie Zapłaty (w Inteligo za darmo)
    czy przelew na inny rachunek?

  • 7. Data: 2003-03-12 13:52:07
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > spółdzielni i tam regulują należność. Za telefon już nie mogą tak robić ...

    To jest raczej kwestia konserwatyzmu i "zachowawczości" starszych (ale chyba
    nie tylko) ludzi.
    Swoich rodziców już nie raz probowałem przekonać do banku internetowego i bez
    skutku. Mają konto w PKOBP, co miesiąc płacą za jego utrzymanie i choćby
    utrzymanie konta kosztowało 10 razy więcej, bedą płakać i będą płacić. Koronnym
    argumentem w dyskusjach jest zawsze to, że PKOBP jest bankiem penwym i
    państwowym. Mają jednoznaczne skojarzenia: jeżeli bank to PKOBP, jeżeli
    ubezpieczenie to PZU.
    Zgroza !

    Pozdrawiam
    Soren

  • 8. Data: 2003-03-13 15:38:31
    Od: m...@p...onet.pl

    Mają jednoznaczne skojarzenia: jeżeli bank to PKOBP, jeżeli
    > ubezpieczenie to PZU.

    Jeśli samochód to Fiat, jeśli telewizor to Unitra (lub Elemis), jeśli sklep to
    Społem, jeśli gazeta to Trybuna Ludu, jeśli tygodnik to Polityka, jeśli radio to
    Polskie Radio Program III, jeśli kiosk to Ruch, jeśli kino to 1-salowe, jeśli
    płyta muzyczna to analogowa, jeśli telefon to stacjonarny (i bez wybierania
    tonowego), jeśli komputer to kalkulator, jeśli wiadomości o 19:30 to Dziennik
    Telewizyjny, jeśli idziemy do miasta to na pl. Dzierżyńskiego, PKWN, Obrońców
    Stalinigradu itd. etc.

    Rzeczywiście. Dla niektórych czas stanął w miejscu. A większości z tych rzeczy
    juz dawno nie ma, np. Polskiego Radia Programu III.

  • 9. Data: 2003-03-13 18:43:25
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Rzeczywiście. Dla niektórych czas stanął w miejscu. A większości z tych
    rzeczy
    > juz dawno nie ma, np. Polskiego Radia Programu III.

    Jak to nie ma Trojki?

    A wracajac do glownego tematu.

    Co komu do tego z jakiego banku korzystaja inni?
    Korzystaja z jakiego chca i ja sie z tego ciesze...

    A koszt banku Internetowego wcale nie musi byc nizszy niz
    marmurkowego.
    Z Internetu nadal w Polsce korzysta niewiele osob.
    I raczej nie ma potrzeby, zeby kupowac komputer,
    instalowac oprogramowanie tylko po to, zeby z banku korzystac.
    Kanal telefoniczny tez nie dla wszystkich jest dostepny.
    W Polsce nadal wielu ludzi nie ma telefonu.
    Choc wydaje sie to moze komus nieprawdopodobne to jednak jest
    to prawda.
    Prosze sobie porownac liczbe lini na 100 mieszkancow w Polsce i w
    "normalnych"
    krajach.

    Niby mozna sobie komorke kupic i dzwonic. Tylko, ze wtedy wyjdzie drozej
    niz w (chyba)kazdym marmurku.
    O WAPie to nie wpsominam bo tam trudno dojrzec cokolwiek
    nie mowiac o jakiejkolwiek wygodzie (na popularnych telefonach).
    Koszty WAPu tez do najnizszych nie naleza. (przynajmniej w tanich
    abonamentach).

    Jeszcze marmurki moga zyc spokojnie przez jakis czas...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2003-03-13 19:26:20
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witam

    > rzeczy
    >
    > Jak to nie ma Trojki?

    Trójka jest, Polskiego Radia Programu III nie ma, a kiedyś ta nazwa była używana
    dla podkreślenia przynależności do radia publicznego. Teraz ta nazwa jest u
    prezenterów ZAKAZANA.

    > Co komu do tego z jakiego banku korzystaja inni?
    > Korzystaja z jakiego chca i ja sie z tego ciesze...

    Wcale mi to nie przeszkadza. Ale jak muszę wpłacić coś na Inteligo, to te
    kolejki mnie rozbrajają.

    A jeśli chodzi o telefon, to napradwdę tak ciężko o budkę telefoniczną w
    miastach? Na wsi, zgodzę się, może nie być. Ale w miejscowościach powyżej 5 tys.
    mieszkańców?