  • 41. Data: 2004-11-19 17:00:20
    Temat: Re: Inteligo a % z lokaty
    Od: "Muminos" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    news:cnl6bh$8qe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Muminos" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 10400 *0,047/12 * 0,81= ok < 33
    > a gdzie tu ma byc zagadka ?

    a co to jest to 0,81 ?
    (zagadka dla mnie i moich znajomych)

  • 42. Data: 2004-11-19 18:27:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Muminos wrote:
    > a co to jest to 0,81 ?
    > (zagadka dla mnie i moich znajomych)

    1-0,19=0,81
    to co ci zostaje po zaplaceniu podatku 19%
    *** blad ***

  • 43. Data: 2004-11-19 18:36:49
    Od: "Muminos" <w...@w...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > 1-0,19=0,81
    > to co ci zostaje po zaplaceniu podatku 19%
    > *** blad ***

    dzięki ci błędzie

    ehhehe, nie policzylem przez 12
    dzieki - przepraszam :)

  • 44. Data: 2004-11-22 08:17:48
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Kasislawek" <k...@v...pl>

    Witajcie!
    Żeby rozwiać już wszelkie wątpliwości,to napiszę wszystko ze szczegółami:
    Zlecenie przelewu wydane 15.11.br.godzina 7:59 na 15.11.br.,czyli miało wyjść
    15.11.br(telefon z prośbą o potwierdzenie dyspozycji 15.11.br.godzina
    20:19).Przelew na rachunek inwestycyjny w CDM celem zakupu 16.11.br. 10 000
    akcji Swissmedu po 2,95 - 2,90.I tak to wyglądało,akcji nie udało sie kupić
    16.11.br,ponieważ pieniądze z inteligo wyszły 16.11.br,a na inwestycyjnym
    zaksięgowano mi o 11:09 17.11.br..I dlatego czekam na papiery do zamknięcia
    konta(nie chodzi mi o to,że trzeba potwierdzać,ale o to,że na telefon z banku
    musiałam czekać ponad 12 godzin-uważam,że to jest kpina.Wracam do mbanku,powrót
    córki marnotrawnej:))
    Już więcej w tym temacie nic nie napiszę,bo nie chcę się denerwować.Miałam
    dobra informację i została stracona:(((
    Pozdrawiam
    Kasislawek

  • 45. Data: 2004-11-22 10:48:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > papiery do zamknięcia konta(nie chodzi mi o to,że trzeba
    > potwierdzać,ale o to,że na telefon z banku musiałam czekać ponad 12

    No i się wyjaśniło. I wcale Ci się nie dziwię, że zamykasz rachunek - sama
    bym zamknęła w takiej sytuacji.

  • 46. Data: 2004-11-22 14:11:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > No i się wyjaśniło. I wcale Ci się nie dziwię, że zamykasz rachunek - sama
    > bym zamknęła w takiej sytuacji.

    Tylko ja nie wiem, czy mbank jest dobrym wyborem dla osoby o takim
    profilu transakcji...

    MJ

  • 47. Data: 2004-11-22 14:30:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kasislawek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    banku
    > musiałam czekać ponad 12 godzin-uważam,że to jest kpina.Wracam do

    I bardzo dobrze ze zmieniasz bank. Bo przez to Inteligo:
    - sobie podnosisz cisnienie
    - konsultantowi zapewne tez bo nie umiesz zrozumiec ze maszyna (czyli bank)
    nie dziala tak jak czlowiek tylko tak jak zostala skonstruowana i nie mozna
    zmusic maszyny krzykiem do innego dzialania
    - histeryzujesz na p.b.b
    - nie mozesz zrozumiec, ze skoro przelew na duza kwote musi byc potwierdzony
    to mozesz tez go sama potwierdzic dzwoniac na darmowa bankolinie, ale i tak
    bank jest wredny i do d..y

    Moze po twoim odejsciu obsluga Inteligo bedzie mniej zestresowana co bedzie
    mialo pozytywny skutek dla innych klientow.

    > Już więcej w tym temacie nic nie napiszę,bo nie chcę się denerwować.Miałam
    > dobra informację i została stracona:(((

    Myslisz, ze jak wyslesz przez onet i nie podasz swoch namiarow to jestes
    anonimowa?
    Takie dzialanie na gieldzie jest przestepstwem, moze to i dobrze ze ci nie
    puscili tego przelewu...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 48. Data: 2004-11-22 14:46:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I bardzo dobrze ze zmieniasz bank. Bo przez to Inteligo:
    > - sobie podnosisz cisnienie

    Niewątpliwie - w takiej sytuacji chyba każdemu by się podniosło.

> [...]
    mozna
    > zmusic maszyny krzykiem do innego dzialania

    A kto krzyczał?

    > - histeryzujesz na p.b.b

    Jeżeli dla Ciebie opis pretensji związanych z obsługą banku jest histerią,
    to zaiste wiele jej na pbb - prawie codziennie coś się pojawia.

> [...]
    potwierdzony
    > to mozesz tez go sama potwierdzic dzwoniac na darmowa bankolinie, ale i

    Nie zrozumiałeś zdaje się o co chodziło. A nie chodziło o fakt potwierdzania
    dużych przelewów.

    > Moze po twoim odejsciu obsluga Inteligo bedzie mniej zestresowana co
    bedzie
    > mialo pozytywny skutek dla innych klientow.

    Może - na razie to pewnie straci klienta, który nie trzymał tam 200-300 PLN
    i wypłacał z bankomatu po 20
    PLN. Myslisz, że to problem klienta?

> [...]
    > anonimowa?
    > Takie dzialanie na gieldzie jest przestepstwem, moze to i dobrze ze ci nie

    Skąd wiesz, że to miał być inside trading? Nie wszystkie informacje są tego
    typu. A Ty zdaje się z góry to zakładasz. Podsumowując: mam wrażenie, że
    sobie stworzyłeś profil autorki jako histerycznej baby, która nic nie
    rozumie i się awanturuje i na dodatek chciała podjąć działania przestępcze
    :-) Tyle, że czytając wątek Twoje wnioski wyglądają delikatnie mówiąc na
    błędne. Tak jak i innego besserwissera, co to pouczał, a nie potrafił
    odróżnić rachunku inwestycyjnego od FI.