-
1. Data: 2002-02-08 13:58:17
Temat: Inteligo a zaufanie klienta
Od: <r...@p...onet.pl>
Inteligo podrozalo. OK (musza zarabiac)
Inteligo zrobilo to nagle. OK (a co mieli to rozlozyc na lata, albo powiedziec
o tym pol roku wczesniej?)
Ale styl w jakim to zrobil pokazuje, ze zaufanie klientow jest dla Inteligo
malo istotne.
Naprawde nie chodzi tutaj o jakies pojedyncze zlotowki, tylko o sposob kontaktu
z klientami. Wystarczy wejsc na ich strone i przekonac sie w jakim zrobili to
stylu (tak w ogole to jest lepiej, a moze ktos podwyzki nie zauwazy")
pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-02-08 14:30:23
Temat: Re: Inteligo a zaufanie klienta
Od: <h...@p...onet.pl>
BGB (wlasciciel Inteligo) sprzedal swoje udzialy w czeskim banku Uni Credito
Italiano, kt. jest właścicielem PeKao SA Tylko patrzec, jak w Polsce Inteligo
zostanie wykupiny przez PeKao SA. I po to zrezygnowalem z PeKao SA zeby byc
moze znow tam sie znalezc....
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-02-08 20:44:56
Temat: Re: Inteligo a zaufanie klienta
Od: "minik" <m...@b...pl>
Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:47fa.000003ac.3c63e0fe@newsgate.onet.pl...
> BGB (wlasciciel Inteligo) sprzedal swoje udzialy w czeskim banku Uni
Credito
> Italiano, kt. jest właścicielem PeKao SA Tylko patrzec, jak w Polsce
Inteligo
> zostanie wykupiny przez PeKao SA. I po to zrezygnowalem z PeKao SA zeby
byc
> moze znow tam sie znalezc....
BGB sprzedac mial udzialy w NIEKTORYCH bankach a nie we wszystkich. Odnosnie
Polski jest znikoma szansa na to, by sprzedali.