  • 11. Data: 2011-01-24 09:49:23
    Temat: Re: Inteligo - anulowanie wniosku o założenie konta firmowego
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No ale skoro nic nie podpisałeś, to w świetle prawa przy ewentualnych
    > roszczeniach banku raczej nic Ciebie spotkać nie może.

    wiem i rozmowa nawet nie była rejestrowana, ale facet w punkcie był
    przerażony, bo "będzie mu wisiało w systemie
    i jak on się szefostwu wytłumaczy"

    finalnie wziąłem kartę (dawali kupon na zakupy za 20 zł), wykonałem
    jedną transakcję, spłaciłem, wypowiedziałem umowę i NIGDY więcej tego
    rodzaju historii

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2011-01-25 10:06:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 24 Jan 2011 10:49:23 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >wiem i rozmowa nawet nie była rejestrowana, ale facet w punkcie był
    >przerażony, bo "będzie mu wisiało w systemie
    >i jak on się szefostwu wytłumaczy"

    Nie wytłumaczyłby. Moja "karta" (nie zawarłem umowy) była w BIK i
    musiałem od Sygma Banque zażądać sprostowania fałszywej informacji (co
    uczynili).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski