  • 1. Data: 2005-12-13 18:28:30
    Temat: Inteligo bierze oplate za ujemne saldo?
    Od: "K" <n...@s...pl>

    Czy inteligo bierze jakas oplate za niedozwolone ujemne saldo?

    /czy tylko nalicza procenty?

  • 2. Data: 2005-12-13 18:34:04
    Temat: Re: Inteligo bierze oplate za ujemne saldo?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    K wrote:
    > Czy inteligo bierze jakas oplate za niedozwolone ujemne saldo?
    >
    > /czy tylko nalicza procenty?

    0,99 na miesiąc.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-12-13 20:54:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > 0,99 na miesiąc.

    ???

  • 4. Data: 2005-12-13 21:03:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > ???

    Sorki - niedozwolony debet przekręcił mi się w jakiś tajemniczy sposób na
    debet zwykły :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-12-14 02:16:21
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Sorki - niedozwolony debet przekręcił mi się w jakiś tajemniczy sposób na
    > debet zwykły :-)

    Czyli wracając do pytania
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm
    punkt 60 - kiedy bank uzna, że konieczne jest wezwanie do zapłaty wyśle
    monit, za który obciąży klienta na 5.99.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 6. Data: 2005-12-14 08:19:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > punkt 60 - kiedy bank uzna, że konieczne jest wezwanie do zapłaty wyśle
    > monit, za który obciąży klienta na 5.99.

    a czy niedozwolony debet
    utrzymujacy sie przez miesiac to juz dostateczny powod?
    /widze, ze chodzi im tylko o list,
    czyli sms'y ponaglajace splate debetu raczej sa za free?

  • 7. Data: 2005-12-14 11:33:33
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Q napisał(a):
> [...]
    > /widze, ze chodzi im tylko o list,
    > czyli sms'y ponaglajace splate debetu raczej sa za free?

    SMS-y są free. Myślę, że o miesiąc drobnego debetu nie będą robić
    wielkiego rabanu, ale w przypadku większego debetu (np. w przypadku
    wypowiedzenia debetu przez bank) można by się spodziewać monitu nawet po
    miesiącu. Na szczęście nie miałem nigdy takiej sytuacji więc raczej
    snuję domysły ;)