  • 1. Data: 2010-05-21 13:45:09
    Temat: [Inteligo] czkawka
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś inteligo się dziwnie zachowuje:
    1. próbowałem przelać kasę z jednego konta na drugie i po podaniu kodu
    wyrzuciło mnie z komunikatem o tym, że używwanie "Wstecz/Przeładuj jest
    niedozowolone"
    2. Po ponownym zalogowaniu się, od razu było okienko do wpisania kodu
    jednorazowego. Po jego wpisaniu okazało się, że przelew wykonał się
    2krotnie :)
    3. Próba zajrzenia w historię znowu skończyła się wylogowaniem :)
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-05-22 08:47:46
    Temat: Re: [Inteligo] czkawka
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 May 2010 15:45:09 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > 2krotnie :)
    > 3. Próba zajrzenia w historię znowu skończyła się wylogowaniem :) KJ

    Może ich już powoli zalewa ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-05-24 07:30:32
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 05/21/2010 03:45 PM, Kamil Jońca wrote:
    > óba zajrzenia w historię znowu skończyła się wylogowanie

    Wyglada jak efekt dzialania jakiegos robaka -> najpierw kod, potem login
    i haslo...

    K.