-
21. Data: 2009-06-07 20:42:20
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
krzysztofsf pisze:
> Wojciech Nawara pisze:
>
>>
>> No ok - ale o co chodzi? :)
>
> Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
> saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.
a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ??
-
22. Data: 2009-06-07 20:54:05
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
Wojciech Nawara pisze:
> krzysztofsf pisze:
>> Wojciech Nawara pisze:
>>
>>>
>>> No ok - ale o co chodzi? :)
>>
>> Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
>> saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.
>
> a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
> aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
> którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
> poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
> przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ??
Ok, ok :))
Jak wspomnialem, cytowalem za kims innym, bo sam nie mam tam konta i nie
planuje.
Wyjasniles dokladnie i rozwiales watpliwosci.
-
23. Data: 2009-06-07 21:18:57
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: Rafał <a...@m...invalid>
krzysztofsf pisze:
> Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
> saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.
Z cytowanego wynika, że jak się ma mniej niż 100 to dla darmowego konta
potrzebny jest produkt kredytowy. I słusznie, bo golić klienta 2 razy to
przesada.
A co do samego "banku" to Inteligo jest świetne do zakupu obligacji
skarbowych.
--
Raf
-
24. Data: 2009-06-08 06:25:51
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h0h82f$p9c$14@news.wp.pl...
> Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec saldo
> i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.
Piszac "produkt kredytowy" maja na mysli dopuszczalne saldo debetowe, ktore
funkcjonuje od lat (przyznawane na wniosek rozpatrywany przez jakis algorytm
:)
Pozdrawiam
SDD
-
25. Data: 2009-06-08 06:50:17
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>
Cel kupowania Inteligo przez spokojnie zyjacego sobie panstwowego molocha byl
przeciez jasny i klarowny - chodzilo o przejecie know-how w temacie
bankowosci internetowej, ktora w PKO BP delikatnie mowiac byla lekko za
murzynami.
Know-how zostalo przejete, PKO BP tworzy powoli swoj wlasny produkt, ktory
gdyby nie bezsensowne oplaty bylby calkiem realnym wyborem dla normalnego
czlowieka. Byc moze za kilka lat beda musieli powalczyc o klienta to zaczna
tego produktu uzywac - jak na razie to wszystkie cele zostaly osiagniete.
Dopoki inteligo zyje swoim zyciem to bedzie se zylo, a jak komus w molochu
podpadnie to zniknie z rynku szybciej niz bph. Tyle ze nie zniknie, bo w PL
nadal jest duzo miejsca na rynku bankowosci i PKO bez problemu znajdzie
target i dla inteligo.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
26. Data: 2009-06-08 07:44:10
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>
wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):
> jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja i
> powoduje to stan ujemny
>
>
jak sie ma 0 tez naliczaja - w efekcie po naliczeniu oplat miesiecznych mialem
minus i musialem wyrownac saldo (przed definitywnym zamknieciem konta)
na szczescie przygode z nimi juz zakonczylem
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
27. Data: 2009-06-08 09:45:29
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h0gphm$p9c$1@news.wp.pl...
> wspolna-flaszka.pl pisze:
>> jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja
>> i powoduje to stan ujemny
>>
>>
> Byl niedawno Twoj post o zmianie TOiP dla nowozakladanych kont z dodaniem
> warunku o produkcie kredytowym.
> Tak wiec powyzsze robi sie nieaktualne dla osob, ktore chcialyby zalozyc
> obecnie takie konto.
> Zapewne za jakis czas i dla dotychczasowych posiadaczy.
mam konto i 0 zl na nim, zrobic Ci screenshot historii ? :-)
--
>>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!
-
28. Data: 2009-06-08 09:47:49
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
Użytkownik " atott" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h0ifga$1fj$1@inews.gazeta.pl...
> wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):
>
>> jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja
>> i
>> powoduje to stan ujemny
>>
>>
>
>
> jak sie ma 0 tez naliczaja - w efekcie po naliczeniu oplat miesiecznych
> mialem
> minus i musialem wyrownac saldo (przed definitywnym zamknieciem konta)
>
nie, chyba ze masz 1 grosz, wtedy CI nalicza i bedziesz miec ujemny stan
(ja mialem 1 zl na koncie oszczedniosciowym, na rorze nic i sie nieco
zdziwilem gdy przyszedl wyciag)
--
>>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!
-
29. Data: 2009-06-08 09:49:05
Temat: Re: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Sun, 7 Jun 2009 20:27:04 +0200, eg napisał(a):
>> 7) wygodny interfejs WWW;
>> 8) bezplatne wplaty w ajencjach PKO;
> nie przecze ta sa plusy plus duza lista bankomatow pko bp
Jakoś w Krakowie tych bankomatów PKO BP jest tyle co kot napłakał...
W każdym razie dużo łatwiej trafić na jakiś euronet lub kompatybilny :)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
30. Data: 2009-06-08 13:39:42
Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
Dnia Sun, 7 Jun 2009 14:33:09 +0200, eg napisał(a):
> Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow,
> tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie
> korzystajacych z oferty inteligo?
Jakąś koszmarną pomyłką było kiedyś uruchomienie innego Inteligo, które się
nazywało PKO BP Inteligo i było innym kontem niż "samo" Inteligo. Nie wiem,
jak jest z tymi kontami teraz, ale takie zarządzanie marką prowadzi
wyłącznie do zamieszania w świadomości klientów.
Zaś co do samego konta, to sprawdza mi się nieźle, jeśli chodzi o prywatny
rachunek bieżący. Potwierdzam, że nie ma wypukłych kart czy przelewów
zagranicznych - to mam w mBanku, gdzie też mam konto. Natomiast miło jest,
że można na Inteligo wpłacić w każdej placówce PKO BP i pieniądze są do
godziny na koncie. To zasadnicza różnica i wielki minus mBanku - problem z
wpłatami (wpłatomaty to rzadkość nawet w większych miastach).
Za to rzeczywiście ogromna ilość osób ma konto w PKO BP i te przelewy są
realizowane w czasie rzeczywistym.
Najbardziej denerwują mnie za to te archaiczne zdrapki.
Ciekawostka: oni oferują darmową wysyłkę potwierdzenia przelewu faksem -
wystarczy wpisać numer faksu w Polsce. Można to zunać za innowację, kilka
razy się przydało. Jednocześnie oczywiście potwierdzam - na Inteligo nie
było dawno żadnych zmian. Może rok temu wypełniałem ankietę przesłaną przez
Inteligo - ta ankieta, tak samo jak pytanie się odchodzących o powody -
działają chyba z rozpędu, Inteligo teraz wyłącznie trwa.
Wracając do faksu: kiedyś płaciłem przez Inteligo opóźniony rachunek
telefoniczny TP i chciałem przesłać to do TP faksem. Inteligo nie
przewidziało możliwości innej niż podanie 9-cio cyfrowego numeru
stacjonarnego.
To już jest czysty OT, ale przerażający - zadzwoniłem do TP i nie mogli mi
oni podać żadnego numeru faksu poza tym czterocyfrowym. Całe polskie TP nie
ma numeru faksu do tej sprawy, gdy korzysta się z innej sieci niż TP.
Pozdrawiam
Tony