eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - dlaczego powolutku umiera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 21. Data: 2009-06-07 20:42:20
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:
    > Wojciech Nawara pisze:
    >
    >>
    >> No ok - ale o co chodzi? :)
    >
    > Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
    > saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.

    a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
    aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
    którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
    poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
    przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ??


  • 22. Data: 2009-06-07 20:54:05
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > krzysztofsf pisze:
    >> Wojciech Nawara pisze:
    >>
    >>>
    >>> No ok - ale o co chodzi? :)
    >>
    >> Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
    >> saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.
    >
    > a zapis "opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów
    > aktywnych; przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta,
    > którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za
    > poprzedni okres miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został
    > przyznany produkt kredytowy w ramach Konta Inteligo" to pies ??

    Ok, ok :))

    Jak wspomnialem, cytowalem za kims innym, bo sam nie mam tam konta i nie
    planuje.

    Wyjasniles dokladnie i rozwiales watpliwosci.


  • 23. Data: 2009-06-07 21:18:57
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    krzysztofsf pisze:
    > Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec
    > saldo i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.

    Z cytowanego wynika, że jak się ma mniej niż 100 to dla darmowego konta
    potrzebny jest produkt kredytowy. I słusznie, bo golić klienta 2 razy to
    przesada.

    A co do samego "banku" to Inteligo jest świetne do zakupu obligacji
    skarbowych.

    --
    Raf


  • 24. Data: 2009-06-08 06:25:51
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h0h82f$p9c$14@news.wp.pl...

    > Z cytowanego wynikalo, na co zwrocil uwage cytujacy, ze nalezy miec saldo
    > i (!) produkt kredytowy, aby nie pobrano oplaty.

    Piszac "produkt kredytowy" maja na mysli dopuszczalne saldo debetowe, ktore
    funkcjonuje od lat (przyznawane na wniosek rozpatrywany przez jakis algorytm
    :)

    Pozdrawiam
    SDD



  • 25. Data: 2009-06-08 06:50:17
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    Cel kupowania Inteligo przez spokojnie zyjacego sobie panstwowego molocha byl
    przeciez jasny i klarowny - chodzilo o przejecie know-how w temacie
    bankowosci internetowej, ktora w PKO BP delikatnie mowiac byla lekko za
    murzynami.
    Know-how zostalo przejete, PKO BP tworzy powoli swoj wlasny produkt, ktory
    gdyby nie bezsensowne oplaty bylby calkiem realnym wyborem dla normalnego
    czlowieka. Byc moze za kilka lat beda musieli powalczyc o klienta to zaczna
    tego produktu uzywac - jak na razie to wszystkie cele zostaly osiagniete.
    Dopoki inteligo zyje swoim zyciem to bedzie se zylo, a jak komus w molochu
    podpadnie to zniknie z rynku szybciej niz bph. Tyle ze nie zniknie, bo w PL
    nadal jest duzo miejsca na rynku bankowosci i PKO bez problemu znajdzie
    target i dla inteligo.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 26. Data: 2009-06-08 07:44:10
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl>

    wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):

    > jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja i
    > powoduje to stan ujemny
    >
    >


    jak sie ma 0 tez naliczaja - w efekcie po naliczeniu oplat miesiecznych mialem
    minus i musialem wyrownac saldo (przed definitywnym zamknieciem konta)

    na szczescie przygode z nimi juz zakonczylem

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 27. Data: 2009-06-08 09:45:29
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>


    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h0gphm$p9c$1@news.wp.pl...
    > wspolna-flaszka.pl pisze:
    >> jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja
    >> i powoduje to stan ujemny
    >>
    >>
    > Byl niedawno Twoj post o zmianie TOiP dla nowozakladanych kont z dodaniem
    > warunku o produkcie kredytowym.
    > Tak wiec powyzsze robi sie nieaktualne dla osob, ktore chcialyby zalozyc
    > obecnie takie konto.
    > Zapewne za jakis czas i dla dotychczasowych posiadaczy.

    mam konto i 0 zl na nim, zrobic Ci screenshot historii ? :-)


    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!


  • 28. Data: 2009-06-08 09:47:49
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>


    Użytkownik " atott" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h0ifga$1fj$1@inews.gazeta.pl...
    > wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> napisał(a):
    >
    >> jak masz 0 na koncie to oplaty nie naliczaja, jak masz 1 zł, to naliczaja
    >> i
    >> powoduje to stan ujemny
    >>
    >>
    >
    >
    > jak sie ma 0 tez naliczaja - w efekcie po naliczeniu oplat miesiecznych
    > mialem
    > minus i musialem wyrownac saldo (przed definitywnym zamknieciem konta)
    >

    nie, chyba ze masz 1 grosz, wtedy CI nalicza i bedziesz miec ujemny stan
    (ja mialem 1 zl na koncie oszczedniosciowym, na rorze nic i sie nieco
    zdziwilem gdy przyszedl wyciag)


    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!


  • 29. Data: 2009-06-08 09:49:05
    Temat: Re: informujęże "wiadomość o mojej śmierciokazała sie przedwczesna"
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 20:27:04 +0200, eg napisał(a):
    >> 7) wygodny interfejs WWW;
    >> 8) bezplatne wplaty w ajencjach PKO;
    > nie przecze ta sa plusy plus duza lista bankomatow pko bp

    Jakoś w Krakowie tych bankomatów PKO BP jest tyle co kot napłakał...
    W każdym razie dużo łatwiej trafić na jakiś euronet lub kompatybilny :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.


  • 30. Data: 2009-06-08 13:39:42
    Temat: Re: Inteligo - dlaczego powolutku umiera
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 14:33:09 +0200, eg napisał(a):

    > Jak myslicie zacznie sie cos dziac, czy inteligo bedzie tracilo klientow,
    > tudziez coraz wiecej klientow bedzie takich, jak ja, niemal nie
    > korzystajacych z oferty inteligo?

    Jakąś koszmarną pomyłką było kiedyś uruchomienie innego Inteligo, które się
    nazywało PKO BP Inteligo i było innym kontem niż "samo" Inteligo. Nie wiem,
    jak jest z tymi kontami teraz, ale takie zarządzanie marką prowadzi
    wyłącznie do zamieszania w świadomości klientów.

    Zaś co do samego konta, to sprawdza mi się nieźle, jeśli chodzi o prywatny
    rachunek bieżący. Potwierdzam, że nie ma wypukłych kart czy przelewów
    zagranicznych - to mam w mBanku, gdzie też mam konto. Natomiast miło jest,
    że można na Inteligo wpłacić w każdej placówce PKO BP i pieniądze są do
    godziny na koncie. To zasadnicza różnica i wielki minus mBanku - problem z
    wpłatami (wpłatomaty to rzadkość nawet w większych miastach).

    Za to rzeczywiście ogromna ilość osób ma konto w PKO BP i te przelewy są
    realizowane w czasie rzeczywistym.

    Najbardziej denerwują mnie za to te archaiczne zdrapki.

    Ciekawostka: oni oferują darmową wysyłkę potwierdzenia przelewu faksem -
    wystarczy wpisać numer faksu w Polsce. Można to zunać za innowację, kilka
    razy się przydało. Jednocześnie oczywiście potwierdzam - na Inteligo nie
    było dawno żadnych zmian. Może rok temu wypełniałem ankietę przesłaną przez
    Inteligo - ta ankieta, tak samo jak pytanie się odchodzących o powody -
    działają chyba z rozpędu, Inteligo teraz wyłącznie trwa.

    Wracając do faksu: kiedyś płaciłem przez Inteligo opóźniony rachunek
    telefoniczny TP i chciałem przesłać to do TP faksem. Inteligo nie
    przewidziało możliwości innej niż podanie 9-cio cyfrowego numeru
    stacjonarnego.

    To już jest czysty OT, ale przerażający - zadzwoniłem do TP i nie mogli mi
    oni podać żadnego numeru faksu poza tym czterocyfrowym. Całe polskie TP nie
    ma numeru faksu do tej sprawy, gdy korzysta się z innej sieci niż TP.

    Pozdrawiam
    Tony

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1