eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo -dziury
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 44

  • 41. Data: 2007-10-14 16:17:41
    Temat: Re: Inteligo -dziury
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    news:8671115133$20071013153944@thezas...
    > Opcja z kodem i po sprawie.
    > Czyli jeszcze większe utrudnienia niż tylko podanie kodu jednorazowego.

    Nie rozumiesz mnie. Przeczytaj uważnie drugi akapit mojego posta. Nie mam
    zamiaru jednak dłużej tłumaczyć, bo widzę, że jesteś niereformowalny, cały
    czas tylko 'opcja z kodem'. Ja już przedstawiłem swoje zdanie, Ty swoje,
    więc EOT.



  • 42. Data: 2007-10-14 16:19:47
    Temat: Re: Inteligo -dziury
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    news:8907592816$20071013153952@thezas...
    > A i też nie mam czasu i nie po to takie udogodnienie (konto internetowe)
    > by
    > się upominać o zwrot kasy.

    A ja nie mam czasu na niepotrzebne wpisywanie kodów obawiając się, że jakiś
    dowcipniś (jakimś cudem znający moje hasło) zrobi mi głupi żart. Nie mam
    ochoty na dalszą dyskusję w tym temacie.



  • 43. Data: 2007-10-17 00:05:59
    Temat: Re: Inteligo -dziury
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Pen wrote on 2007-10-14 18:15:
    > Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    > news:8602734155$20071013153945@thezas...
    >> No to jakie rozwiązanie sugerujesz w przypadku utraty i niemożności
    >> aktywacji karty kodów czy tym podobnego?
    >
    > Może wizyta w oddziale w celu potwierdzenia tożsamości klienta?
    W oddziale Inteligo?????

    Możesz podać adres takowego? Bo na www.inteligo.pl ciężko znaleźć.

    Pozdrawiam
    Michał M


  • 44. Data: 2007-10-17 17:23:04
    Temat: Re: Inteligo -dziury
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ff3jlc$53j$1@news.onet.pl...
    > Pen wrote on 2007-10-14 18:15:
    >> Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    >> news:8602734155$20071013153945@thezas...
    >>> No to jakie rozwiązanie sugerujesz w przypadku utraty i niemożności
    >>> aktywacji karty kodów czy tym podobnego?
    >>
    >> Może wizyta w oddziale w celu potwierdzenia tożsamości klienta?
    > W oddziale Inteligo?????
    Nie

    > Możesz podać adres takowego? Bo na www.inteligo.pl ciężko znaleźć.
    Nie


strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1