eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo + ePKO = brak karty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 1. Data: 2004-06-01 11:24:20
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "Kuba Łódź" <n...@o...pl>


    Użytkownik "pEgon" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c9hra4$o1g$1@news.onet.pl...
    > No coz, jest 13:58, przez godzine probowalem aktywowac katre Visa, strona
    > wczytuje sie przez 10 minut i zawsze konczy sie komunikatem o braku
    dostepu
    > do WWW.
    > Rozumiem, ze polaczenie Inteligo i ePKO przeciaza system, ale dlaczego nie
    > pomyslano o okresie przejsciowym dla kart platniczych, nowej nie moge
    > aktywowac (probowalem przez godzine) a stara juz nieaktywna....taki brak
    > szacunku dla klienta.

    Ludzie, dajcie sobie spokój już z tym tematem! Zrozumcie to, że nie jest to
    rutynowa koserwacja systemu, tylko połączenie dwóch baz użytkowników. To
    musi trochę potrwać. Takie coś zdaża się raz na parę lat (o ile jeszcze
    wogóle kiedykolwiek się wydarzy) i trzeba to jakoś przeczekać. Rozumiem że
    może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy z
    bankomatu, ale trochę wyrozumiałości. Co jak co, ale narzekanie to naszemu
    narodowi wychodzi nadzwyczaj dobrze!

    Qba



  • 2. Data: 2004-06-01 12:03:51
    Temat: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    No coz, jest 13:58, przez godzine probowalem aktywowac katre Visa, strona
    wczytuje sie przez 10 minut i zawsze konczy sie komunikatem o braku dostepu
    do WWW.
    Rozumiem, ze polaczenie Inteligo i ePKO przeciaza system, ale dlaczego nie
    pomyslano o okresie przejsciowym dla kart platniczych, nowej nie moge
    aktywowac (probowalem przez godzine) a stara juz nieaktywna....taki brak
    szacunku dla klienta.
    pozdro
    pEgon



  • 3. Data: 2004-06-01 12:22:42
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    > Ludzie, dajcie sobie spokój już z tym tematem! Zrozumcie to, że nie jest
    to
    > rutynowa koserwacja systemu, tylko połączenie dwóch baz użytkowników. To
    > musi trochę potrwać. Takie coś zdaża się raz na parę lat (o ile jeszcze
    > wogóle kiedykolwiek się wydarzy) i trzeba to jakoś przeczekać. Rozumiem że
    > może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy
    z
    > bankomatu, ale trochę wyrozumiałości. Co jak co, ale narzekanie to naszemu
    > narodowi wychodzi nadzwyczaj dobrze!
    >
    > Qba

    Chcilaem tylko zwrocic uwage, ze nie powinno sie pozbawiac klientow
    mozliwosci pobrania kasy i rownolegle winny funkcjonowac obie karty
    platnicze, Ty miales problem z wyciagnieciem kasy, a ja po prostu nie mam
    takiej mozliwosci, bo wylaczono mi stara karte, a nowa nie wiem kiedy uda
    sie aktywowac (dzis, jutro, za tydzien...).

    pEgon



  • 4. Data: 2004-06-01 12:31:08
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Kuba - z calym szacunkiem, ale akurat tutaj nie masz racji.
    Rownie dobrze moglbys napisac, ze skoro producent wprowadza nowy model
    samochodu, to trzeba uznac wadliwe skrzynie biegow lub inne wady producyjne.
    Placac za usluge, placisz za towar w pelni sprawny.
    Mnie calkowicie nie obchodzi kto z kim sie laczy i dlaczego.
    Chce miec dostep do gotowki przez 24h/dobe i tyle.

    Nic tutaj do rzeczy nie maja narodowe przywary :)

    pzdr

    piotr

    PS
    A do serwisu WWW nadal nmie moge sie dostac.



  • 5. Data: 2004-06-01 12:41:43
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>



    > PS
    > A do serwisu WWW nadal nmie moge sie dostac.
    >
    Niestety nie tylko TY

    Pozdrawiam
    RySZARd



  • 6. Data: 2004-06-01 12:48:56
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Tue, 1 Jun 2004 13:24:20 +0200, na pl.biznes.banki, Kuba Łódź napisał(a):

    > Rozumiem że
    > może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy z
    > bankomatu, ale trochę wyrozumiałości.

    Ok, ale jak mi za 15 minut nie wyjdzie przelew, który nadałem w piątek (z
    datą dzisiejszą) to przestanę być wyrozumiały. I brak dostępu przez www nie
    ma tu nic do rzeczy...

    --
    Pozdrawiam

    Kamil Paszkiewicz


  • 7. Data: 2004-06-01 12:52:34
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>


    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" napisał w wiadomości

    > I brak dostępu przez www nie
    > ma tu nic do rzeczy...


    Dokladnie ! Przeciez to bank ! Tam servy powinny smigac z predkoscia
    swiatlowodu... ;)


    --
    Miłosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *
    * www.megastacja.pl * Numer GG: 2019 *
    * www.megastacja.pl - New Design ! *



  • 8. Data: 2004-06-01 13:10:30
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Tue, 1 Jun 2004 13:24:20 +0200, "Kuba ŁódĽ" <n...@o...pl> wrote:

    >może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy z
    >bankomatu,

    A czy w końcu wyciągnąłeś? Ja od momentu pojawienia się komunikatu, że
    wszystko już działa, próbowałem 2 razy i nie dało się. W przypływie
    desperacji chciałem nawet skorzystać z bankomatu innego banku i
    skończyło się tylko na zablokowaniu 4,50 prowizji, a pieniędzy nie
    dostałem! BTW Zwrócą mi te 4,50?

    Pozdrawiam, CV


  • 9. Data: 2004-06-01 13:13:29
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>


    Użytkownik "Circulus Vitiosus" napisał w wiadomości

    > A czy w końcu wyciągnąłeś? Ja od momentu pojawienia się komunikatu, że
    > wszystko już działa, próbowałem 2 razy i nie dało się. W przypływie
    > desperacji chciałem nawet skorzystać z bankomatu innego banku i
    > skończyło się tylko na zablokowaniu 4,50 prowizji, a pieniędzy nie
    > dostałem! BTW Zwrócą mi te 4,50?


    Nie no ja oszaleje zaraz !!! Przez ich dziadoskie servy starcilem juz 3 kody
    z karty aby uaktywnic sobie kod PIN ! Nie wiem, moze w nocy uda sie... :((
    Ide sie przewietrzyc, bo nie wytrzymam ! 30 minut na 801 121 121 i nikt nie
    odebral... Przepraszam czy ja jestem w UE ?


    --
    Miłosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *
    * www.megastacja.pl * Numer GG: 2019 *
    * www.megastacja.pl - New Design ! *



  • 10. Data: 2004-06-01 13:17:21
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: k...@v...pl

    >Przez ich dziadoskie servy starcilem juz 3 kody
    > z karty aby uaktywnic sobie kod PIN !

    ja juz 5 zmarnowalem - co to ku**a ma byc !!!?!!!

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1