eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo + ePKO = brak karty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 11. Data: 2004-06-01 13:22:10
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl> writes:

    > Nie no ja oszaleje zaraz !!! Przez ich dziadoskie servy starcilem juz 3 kody
    > z karty aby uaktywnic sobie kod PIN !

    Z tokenem bylo probowac na razie... Token sie nie zuzywa...

    MJ


  • 12. Data: 2004-06-01 13:24:21
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > skończyło się tylko na zablokowaniu 4,50 prowizji, a pieniędzy nie

    Ja 3 razy próbowałem z bankomatu PKO BP i dwa razy zablokowało mi 4,50...

    --

    Pozdrawiam
    Krzysiek



  • 13. Data: 2004-06-01 13:25:55
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Tue, 1 Jun 2004 14:52:34 +0200, na pl.biznes.banki, ..:: Miłosz ::..
    napisał(a):

    > Dokladnie ! Przeciez to bank ! Tam servy powinny smigac z predkoscia
    > swiatlowodu... ;)

    Śmignęły połowicznie - przelew poszedł, sms nie :-)

    --
    Pozdrawiam

    Kamil Paszkiewicz


  • 14. Data: 2004-06-01 13:43:00
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    iczek wrote:

    > Kuba - z calym szacunkiem, ale akurat tutaj nie masz racji.
    > Rownie dobrze moglbys napisac, ze skoro producent wprowadza nowy model
    > samochodu, to trzeba uznac wadliwe skrzynie biegow lub inne wady producyjne.
    > Placac za usluge, placisz za towar w pelni sprawny.
    > Mnie calkowicie nie obchodzi kto z kim sie laczy i dlaczego.
    > Chce miec dostep do gotowki przez 24h/dobe i tyle.
    >
    > Nic tutaj do rzeczy nie maja narodowe przywary :)
    >

    Kolejne narodowa cecha.
    Ja tu jestem król i mi się należy.

    Tego się po prostu inaczej zrobić nie da, bo system jest tylko jeden, a
    kiedyś trzeba to było zrobić.
    Wiedziałeś o tym znacznie wcześniej, mogłeś wypłacić trochę gotówki,
    zlecić przelewy dzień wcześniej i wybrać się na zakuy jutro a nie dzis.
    Trochę zwykłego zrozumienia też by się przydało.


  • 15. Data: 2004-06-01 13:45:47
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ..:: Miłosz ::.. wrote:

    > Użytkownik "Circulus Vitiosus" napisał w wiadomości
    >
    >
    >
    > Nie no ja oszaleje zaraz !!! Przez ich dziadoskie servy starcilem juz 3 kody
    > z karty aby uaktywnic sobie kod PIN ! Nie wiem, moze w nocy uda sie... :((
    > Ide sie przewietrzyc, bo nie wytrzymam ! 30 minut na 801 121 121 i nikt nie
    > odebral... Przepraszam czy ja jestem w UE ?
    >
    A ty te kody kupujesz? płacisz coś za nie? biją cię za to, że je zużywasz?
    Zużyłeś 3 to zużyj jeszcze 5 i tyle, a najlepiej poczekaj do jutra.


  • 16. Data: 2004-06-01 13:47:12
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Witam,

    Nie przekonam cie, ale polecam twoja osobe roznych bankom :)
    .
    Oni czekaja na takich wyrozumialych .
    Moze sprobuj systemie argentynskim.... tam wyrozumialosc Ci sie przyda:)

    pzdr
    piotr




  • 17. Data: 2004-06-01 14:39:43
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    > A ty te kody kupujesz? płacisz coś za nie? biją cię za to, że je zużywasz?
    > Zużyłeś 3 to zużyj jeszcze 5 i tyle, a najlepiej poczekaj do jutra.
    >
    skad wiadomo, ze tylko do jutra...
    pEgon



  • 18. Data: 2004-06-01 14:43:59
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: k...@v...pl

    przed chwila probowalem aktywowac karte telefonicznie i tez nie mozna -
    konsultant poradzil mi zebym sprobowal za godzine.
    jak by komus sie ta czynnosc udala to prosze o info na grupie.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 19. Data: 2004-06-01 15:13:37
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    pEgon wrote:

    >>A ty te kody kupujesz? płacisz coś za nie? biją cię za to, że je zużywasz?
    >>Zużyłeś 3 to zużyj jeszcze 5 i tyle, a najlepiej poczekaj do jutra.
    >>
    >
    > skad wiadomo, ze tylko do jutra...
    > pEgon

    bo do jutro duża część się już napatrzy.
    powinno być mniejsze obciążenie


  • 20. Data: 2004-06-01 16:04:51
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > przeczekać. Rozumiem że może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj
    > problemy z wyciągnięciem kasy z bankomatu, ale trochę wyrozumiałości.
    > Co jak co, ale narzekanie to naszemu narodowi wychodzi nadzwyczaj
    > dobrze!

    To oznacz NIEKOMPETENCJE pracownikow PKO skoro przyjeli ramy czasowe, ze do
    10 wszystko bedzie dziala to MUSI dzialac, inaczej na zielona trawke!

    Szymon

    PS. To specjalnie ode mnie dla pracownikow PKO poszlo do kilku redakcji:

    Inteligo i jego troska o klienta!


    W dniu dzisiejszym PKO BP postanowilo polaczyc oferty swoich kont
    internetowych w jedną całość. Pewnie klienci E-PKO się z tego powodu cieszą
    .... szkoda tylko, że użytkowników Intligo spotkały przy okazji same
    nieprzyjemności.
    Od kilku dni wiadomym było, że konta Inteligo będą niedostępne od północy
    1.06.2004 do 10 rano. 10? Czy aby napewno. Przykro mi ale jak się okazuje
    nie do 10 rano ale do ... wciąż nie wiadomo kiedy.
    Przez wiele lat korzystałem z konkurencyjnego banku jednak jego usługi
    on-line były bardzo słabe więc postanowiłem się przesiąść na Inteligo. To
    był największy błąd mojego życia! Od samego początku trapią mnie jakieś
    problemy! Już sam proces założenia konta przeciągał się w nieskończoność! Z
    dwóch tygodni na dostarczenie do mnie materiałów inteligo zrobiły się 3! Nie
    wspominając o kurierze, który wydzawniał za mną o 7:30 rano aby umówić się
    na dostarczenie przesyłki! Potem było coraz weselej blokady na
    niezrealizowane płatności kiedy to bankomat poinofromował, że o pieniądzach
    to ja mogę pomarzyć. W dodatku bankomaty PKO są inteligentniesze niż ich
    użytkownicy i nie potrafią wypłacić kwoty 30 zł, nie mówiąc juz o
    oszałamiającej sumie 10 zł. Chcesz nie chcesz człowieku musisz wypłacić od
    razu odpowiednio 40 zł lub 20 zł. Nie jest to wielka niedogodność ale w
    połączeniu z notorycznie nie pracującymi bankomatami w centrum Częstochowy
    doprowadza czasem do furii. Wspaniale się zapowiadające przelewy E-Mail
    money, po których zleceniu system inteligo wyświetla komunikat, że nie mogą
    zostać zrealizowane .... choć pieniądze z konta są księgowane jako przesłane
    i odebrane (trafiają do histroii rachunku, a nie do blokad)! W takiej
    sytuacji konsultanci inteligo (do których dodzwonienie trwa czasem ponad
    godzinę) oczywiście twierdzą, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i
    ODMAWIAJĄ przyjęcia zgłoszenia reklamacji! Zresztą to w tym banku bardzo
    popularny zwyczaj. Jeśli cokolwiek dzieje się nie w porządku z kontem
    wieczorem można usłyszeć informację, że konsultant NIE JEST W STANIE niczego
    sprawdzić, bo synchronizuje się system informatyczny! Nawet gdy system już
    działa i można się zalogować konsultanci wciąż z uporem maniaka twierdzą, że
    nic się nie da zrobić i oni żadnego zgłoszenie nie przyjmą. Pewnie to im
    podnosi ocenę w oczach menedżera, szkoda, że kosztem wkurzonych do granic
    wyobraźni klientów. Zresztą infolinia Inteligo mocy sprawczej nie ma żadnej.
    Zastrzeżenie przy zakładaniu konta, że sms o zmianach na rachunku mają
    docierać między 8, a 22 wcale nie znaczy, że tak będzie. Próby rozwiązania
    problemu przez infolinię też spełzają na niczym i comiesięczne telefony z
    prośbą o skorygowanie tego ustawienie pozostają bez echa.
    Jedna to są drobnostki w porównaniu z tym co PKO zafundowało klientom dziś.
    Okazuje się, że zapowiedź o uruchomieniu systemu po połączeniu z E-PKO jest
    fikcją. Widniejący na stronie www.inteligo.pl zapis "Serwisy transakcyjne
    oraz karty płatnicze są już dostępne. Ze względu na trwające aktywacje
    klientów e-PKO system Inteligo jest obecnie znacznie obciążony i działa
    wolniej - przepraszamy." jest fikcją okazuje się, że do godziny 18 nie ma
    możliwości skorzystać z kart płatniczych. Bankomaty uparcie od rana
    twierdzą, że "Transakcja nie może zostać zrealizowana", a co za tym idzie
    zostałem dziś pozbawiony możliwości robienia zakupów, zatankowania samochodu
    i co najgorsze zjedzenia czegokolwiek od rana do wieczora w pracy. Zabawne
    jest to, że próba wypłacenia pieniędzy kończy się zablokowaniem środków, ale
    o wypłacie gotówki można pomarzyć! Proszę sobie wyobrazić sytuację kiedy
    tankujemy spokojnie samochód na stacji, idziemy do kasy i co? Wkładamy rurkę
    do zbiornika i ściągamy paliwo żeby stacji oddać bo zapłacić nie ma czym!
    Zapewnienia, że konta prowadzone przez PKO są nowoczesne to jedna wielka
    bujda. To co PKO prezentuje jest poniżej wszelkiej krytyki. Dodzwonienie się
    do konsultantów jest niewykonalne, linia cały czas jest zajęta. Zresztą jak
    zwykle znudzony pracownik pewnie opryskliwie odpowie, że wszystko jest w jak
    najlepszym porządku, choć dobrze wie, że nie jest.
    Bardzo mnie interesuje w jaki sposób PKO zrekompensuje te niedogoności
    użytkownikom. W każdym bądz razie okazuje się, że Inteligo jest tak samo
    kiepskim bankiem jak samo PKO BP, którego pracownicy przez bardzo długi czas
    na karty inteligo patrzyli jakby im prezentować conajmniej szachownicę i
    kazać grać z Kasparowem bez objaśnienia zasad, ich wzrok wyrażał skrajne
    zdziwienie "A cio to jest?". Dokonanie wypłaty przy niedziałającym
    bankomacie na zasadzie dyspozycji ustnej było niemożliwe, dokonanie wpłaty
    tych 10 zł, które bankomat wypłacił więcej niż byśmy chcieli na tej samej
    zasadzie również było niemożliwe! Po prostu ręce opadają i lepiej trzymać
    kasę w bieliźniarce nich tym niefortunnym pseudobanku (choć pewnie za to
    określenie PKO się obrazi, może wobec tego lepiej napisać
    PSEUDOELEKTRONICZNYM Banku) ....

    Szymon Życiński

    PS. Jeśli uda mi się w ogóle dodzwonić do serwisu inteligo zażyczę sobie
    przeprosin na piśmie i rekompensaty za stracony czas, nerwy i niepoważne
    traktowanie użytkowników!

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1