eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo + ePKO = brak karty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 31. Data: 2004-06-01 22:47:13
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Karol napisał:

    > toz byla o tym informacja w mailu

    Serio? Poszukam. :-)

    No i poszukałem. Jestem klientem inteligo od dawna, na aktualnego maila
    w bazie inteligo nie otrzymałem żadnych informacji z informacjami nt
    przerwy technologicznej i możliwych kłopotów. Subskrybuję też biuletyn -
    tutaj także zero informacji.

    Więc - możesz zrobić do mnie forward takiego maila, którego _inteligo_
    wysyłało do klientów _inteligo_, że następuje przerwa technologiczna ?

    WN


  • 32. Data: 2004-06-01 22:54:56
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > O czym?
    > Przeciez trąbią o tym od jakiegoś czasu

    Trąbią na www. Ja mailowo nie dostałem informacji. Chyba, że przyjdą z
    jutrzejszym wyciągiem. ;-)


  • 33. Data: 2004-06-02 05:55:53
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:c9i9f3$hf6$1@inews.gazeta.pl...

    /.../
    > PS. To specjalnie ode mnie dla pracownikow PKO poszlo do kilku redakcji:
    > /.../

    przestań już, prosimy. nie chce się tego czytać, raz było przykro, drugi
    raz już jest niezdrowo.
    uwolnij nas już od czytania swojego listu co "poszedł do kilku redakcji"

    janke



  • 34. Data: 2004-06-02 08:19:32
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: Karol <s...@p...suwalki.sdi.tpnet.pl>

    W artykule <c9j114$lnn$1@news.onet.pl> Wojciech Nawara napisał(a):
    > Użytkownik Karol napisał:
    >
    >> toz byla o tym informacja w mailu
    >
    > Serio? Poszukam. :-)
    >
    > No i poszukałem. Jestem klientem inteligo od dawna, na aktualnego maila
    > w bazie inteligo nie otrzymałem żadnych informacji z informacjami nt
    > przerwy technologicznej i możliwych kłopotów. Subskrybuję też biuletyn -
    > tutaj także zero informacji.
    >
    > Więc - możesz zrobić do mnie forward takiego maila, którego _inteligo_
    > wysyłało do klientów _inteligo_, że następuje przerwa technologiczna ?

    eee niestety nie bo wszystkie maile nie zawierajace wyciagu z inteligo
    kasuje po przeczytaniu.


    pozdr
    karol
    --
    >jak zawiesic win xp?
    Podłączyć do sieci.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1