  • 1. Data: 2005-06-10 17:49:58
    Temat: Inteligo i 50 zł w prezencie
    Od: "Bartek" <n...@m...com>

    Witam
    Korzystał ktoś z tej promocji http://www.bankier.pl/50/ ?
    Ciekawi mnie czy jest jakiś kruczek ?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-06-10 18:09:38
    Temat: Re: Inteligo i 50 zł w prezencie
    Od: "marcin hacki" <m...@g...pl>

    słowem interesuje Cię skasowanie 50PLN i rozwiązanie umowy o prowadzenie
    rachunku ? :)

  • 3. Data: 2005-06-10 18:40:07
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-10 19:49, Bartek napisał(a):

    > Witam
    > Korzystał ktoś z tej promocji http://www.bankier.pl/50/ ?

    Tak, np ja :-)

    > Ciekawi mnie czy jest jakiś kruczek ?

    Jeśli w ogóle to można uznać za kruczek - trzeba wpłacić minimum 500 PLN
    na nowootwarty rachunek w przeciągu (bodajże) miesiąca, poczytaj regulamin.

    50 PLN przelali na mój rachunek :-) więc wszystko ok :-D

    Gree

  • 4. Data: 2005-06-10 19:14:09
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    buuu a ja zalozylem normalnie i 50 pln w plecy :(

    GP

  • 5. Data: 2005-06-10 20:42:16
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Gree <g...@T...o2.pl> napisał(a):
    > Jeśli w ogóle to można uznać za kruczek - trzeba wpłacić minimum 500 PLN
    > na nowootwarty rachunek w przeciągu (bodajże) miesiąca, poczytaj regulamin.
    > 50 PLN przelali na mój rachunek :-) więc wszystko ok :-D

    1. Czy te 500zł można wpłacić i wypłacić na drugi dzień, czy musi tam leżeć
    jakiś okres czasu?
    2. Kiedy przelewają 50zł?
    3. Ile w Twoim przypadku minęło czasu od złożenia wniosku do pełnej
    aktywacji konta?

    Pozdro,
    Damian

  • 6. Data: 2005-06-10 20:59:29
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-10 22:42, Damian Kuczera napisał(a):

    > 1. Czy te 500zł można wpłacić i wypłacić na drugi dzień, czy musi tam
    > leżeć
    > jakiś okres czasu?

    ZTCP chodziło o *wpłatę*. Nie było mowy o czasie 'leżakowania' kasy na
    koncie ;-)

    > 2. Kiedy przelewają 50zł?

    W ragulaminie (znowu ZTCP ;-) ) było, że wpłata 50 PLN nastąpi w
    kolejnym miesiącu rozliczeniowym po okresie w którym dokonano wpłaty 500
    PLN.
    Po szczegóły odsyłam do regulaminu, jak już wspomniałem mogło mi się coś
    popsztykać.

    > 3. Ile w Twoim przypadku minęło czasu od złożenia wniosku do pełnej
    > aktywacji konta?

    Dokładnie tydzień.

    Gree

  • 7. Data: 2005-06-10 22:39:45
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    > 50 PLN przelali na mój rachunek :-) więc wszystko ok :-D

    czy od tej kwoty trzeba uiscic podatek dochodowy
    czy robi to bank?

    Marcin

  • 8. Data: 2005-06-12 19:39:07
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tydzień.

    Duzo szybciej przechodzą z klientem na 'ty':

    "Po udzieleniu poprawnej odpowiedzi i uzupełnieniu swoich danych, otrzyma
    Pani/Pan nagrodę - na konto Inteligo wpłacimy Ci 50 zł."

    ;-)

    Z.

  • 9. Data: 2005-06-12 20:41:53
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-12 21:39, ATZ Rzeszow napisał(a):

    > Duzo szybciej przechodzą z klientem na 'ty':
    >
    > "Po udzieleniu poprawnej odpowiedzi i uzupełnieniu swoich danych, otrzyma
    > Pani/Pan nagrodę - na konto Inteligo wpłacimy Ci 50 zł."

    Ale to załoga Bankiera :-) W Inteligo pełna kultura ;-)

    Gree