-
1. Data: 2004-09-08 14:48:55
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
Od: "MojeDzwonki.pl" <b...@M...pl>
> Dotarl do mnie dzisiaj kurier Masterlinka z umowa o prowadzenie rachunku
> w Inteligo. Po jego wyjsciu uswiadomilem sobie, ze nie pokazalem mu
> dowodu osobistego - nie zadal tego, mimo iz na koncu umowy to on musi
> podpisac sie pod oswiadczeniem, ze sprawdzil zgodnosc danych osobowych
> zawartych w umowie z danymi w przedstawionym dokumencie tozsamosci. Do
> tego nie odbieralem przesylki pod podanym w Inteligo adresem - mialem
> kilka dni wylaczony telefon, a poniewaz spodziewalem sie, ze kurier juz
> probowal sie kontaktowac, to sam zadzwonilem do Masterlink i poprosilem
> o dostarczenie lezacej u nich paczki pod adres mojej firmy.
>
> Wyglada na to, ze na skutek nieprzestrzegania przez kuriera procedur
> mozliwe jest zalozenie konta na fikcyjne dane. Prawdopodobienstwo
> dokonania takiego naduzycia nie jest jednak chyba zbyt duze - ciekawi
> mnie jak powszechne jest podobne podejscie do sprawy wsrod kurierow. Byl
> to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)
A u mnie Masterlink sie opier... dzis sprawdzalem w banku i przesylka byla
wysylana do mnie juz dawno temu... kolejny raz bede musial zlozyc na nich
skarge - wczesniej w podobny sposob dostarczano mi umowe kredytowa... po
trzeciej interwencji telefonicznej dowieziono mi ja w 15 minut.
-
2. Data: 2004-09-09 10:16:28
Temat: Inteligo i Masterlink - procedury
Od: Konrad <k...@s...die>
Witam.
Dotarl do mnie dzisiaj kurier Masterlinka z umowa o prowadzenie rachunku
w Inteligo. Po jego wyjsciu uswiadomilem sobie, ze nie pokazalem mu
dowodu osobistego - nie zadal tego, mimo iz na koncu umowy to on musi
podpisac sie pod oswiadczeniem, ze sprawdzil zgodnosc danych osobowych
zawartych w umowie z danymi w przedstawionym dokumencie tozsamosci. Do
tego nie odbieralem przesylki pod podanym w Inteligo adresem - mialem
kilka dni wylaczony telefon, a poniewaz spodziewalem sie, ze kurier juz
probowal sie kontaktowac, to sam zadzwonilem do Masterlink i poprosilem
o dostarczenie lezacej u nich paczki pod adres mojej firmy.
Wyglada na to, ze na skutek nieprzestrzegania przez kuriera procedur
mozliwe jest zalozenie konta na fikcyjne dane. Prawdopodobienstwo
dokonania takiego naduzycia nie jest jednak chyba zbyt duze - ciekawi
mnie jak powszechne jest podobne podejscie do sprawy wsrod kurierow. Byl
to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)
Pozdrowienia,
--
Konrad, Wroclaw
-
3. Data: 2004-09-09 10:50:44
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>
Był 9 wrzesień (czwartek) gdy o godzinie 12:16 *Konrad* napisał(a) :
> Byl
> to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)
nie, oni tak maj,a zwłaszcza Masterlink.
Najlepiej pod tym względem wypada TNT ,DHL(kiedyś Serwisco)
--
Pozdrawiam Daniel
Precz z ZUSem -> http://www.zusdajnamluz.pl/ <-
Wiedza pozwala mowić, mądrość - słuchać
-
4. Data: 2004-09-09 11:23:58
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
Od: "Pawel" <h...@g...pl>
Ja odbieralem przesylke w domu - pod swoim adresem ale dowodu kurier nie
sprawdzal mimo ze w reku go mialem i chcialem mu dac (przeczytalem wczesniej
instrukcje otwierania konta wiec bylem na to psychicznie i fizycznie
przygotowany)
-
5. Data: 2004-09-10 10:10:25
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
Od: LeszekTG <l...@w...interia.pl>
Uzytkownik Konrad napisal w dniu 2004-09-09 12:16:28, w wiadomosci
<news:chpahs$glh$1@inews.gazeta.pl> takie oto slowa:
> Witam.
>
Mieszkam w mieszkaniu w ktorym nie jestem zameldowany (zameldowany jestem u
rodziców) wiec kiedy zadzwonili do mnie z Masterlinka powiedzialem zeby
kurier podjechał pod adres w którym akurat jestem. Przyjechal, nie
sprawdzil DO dal przesylke i pojechał - wiec tak jak u Ciebie
--
pozdrawiam
Leszek
-
6. Data: 2004-09-14 09:28:36
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury
Od: "Edmund28" <m...@p...onet.pl>
> Witam.
>
> Dotarl do mnie dzisiaj kurier Masterlinka z umowa o prowadzenie rachunku
> w Inteligo. Po jego wyjsciu uswiadomilem sobie, ze nie pokazalem mu
> dowodu osobistego - nie zadal tego, mimo iz na koncu umowy to on musi
> podpisac sie pod oswiadczeniem, ze sprawdzil zgodnosc danych osobowych
> zawartych w umowie z danymi w przedstawionym dokumencie tozsamosci. Do
> tego nie odbieralem przesylki pod podanym w Inteligo adresem - mialem
> kilka dni wylaczony telefon, a poniewaz spodziewalem sie, ze kurier juz
> probowal sie kontaktowac, to sam zadzwonilem do Masterlink i poprosilem
> o dostarczenie lezacej u nich paczki pod adres mojej firmy.
>
> Wyglada na to, ze na skutek nieprzestrzegania przez kuriera procedur
> mozliwe jest zalozenie konta na fikcyjne dane. Prawdopodobienstwo
> dokonania takiego naduzycia nie jest jednak chyba zbyt duze - ciekawi
> mnie jak powszechne jest podobne podejscie do sprawy wsrod kurierow. Byl
> to szczegolny kurier czy oni tak maja? :-)
>
> Pozdrowienia,
> --
> Konrad, Wroclaw
A ja jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu Masterlinka. Współpracuję z
nimi na codzien i mimo malych potkniec to naprawde porzadna firma ktora dba o
klientów. Sam mam konto w Inteligo i u mnie doreczenie bylo z pełna weryfikacją
danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.
z pozdrowieniami Edmund
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2004-09-14 16:38:03
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>
"Edmund28" <m...@p...onet.pl> wrote in message
news:493f.000000aa.4146b9c3@newsgate.onet.pl...
> A ja jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu Masterlinka. Współpracuję
z
> nimi na codzien i mimo malych potkniec to naprawde porzadna firma ktora
dba o
> klientów. Sam mam konto w Inteligo i u mnie doreczenie bylo z pełna
weryfikacją
> danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.
>
To chyba Ty właśnie byłeś wyjątkiem od reguły, bo na przykład w moim
przypadku:
- pracownik poprosił mnie, żebym sam sprawdził sobie numer dowodu
- szkoda mu było kasy na telefon, więc napisał tylko SMSa, że ma przesyłkę i
żebym się skontaktował
- dał mi do zrozumienia, że robi mi łaskę, że umawiamy się w dogodnym dla
mnie terminie
- i tak przyjechał o innej godzinie
Pozdrawiam!
Artur A. Surowiec
-
8. Data: 2004-09-14 18:10:22
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl
>
> "Edmund28" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> news:493f.000000aa.4146b9c3@newsgate.onet.pl...
> > A ja jestem bardzo zadowolony z profesjonalizmu Masterlinka. Współpracuję
> z
> > nimi na codzien i mimo malych potkniec to naprawde porzadna firma ktora
> dba o
> > klientów. Sam mam konto w Inteligo i u mnie doreczenie bylo z pełna
> weryfikacją
> > danych, tak wiec jak widac Wasze przypadki to nie reguła.
> >
> To chyba Ty właśnie byłeś wyjątkiem od reguły, bo na przykład w moim
> przypadku:
> - pracownik poprosił mnie, żebym sam sprawdził sobie numer dowodu
> - szkoda mu było kasy na telefon, więc napisał tylko SMSa, że ma przesyłkę i
> żebym się skontaktował
> - dał mi do zrozumienia, że robi mi łaskę, że umawiamy się w dogodnym dla
> mnie terminie
> - i tak przyjechał o innej godzinie
>
> Pozdrawiam!
> Artur A. Surowiec
Czlowiek chcial dobrze, ciezko jest trafic osobe prywatna w domu, wiec kurier
stara sie jako moze zeby Wam dogodzic. Nie rozumiem co jest zlego w tym ze
kurier chcial nawiazac kontakt z odbiorca. Zreszta mysle ze Ty tez bysniezbyt
chetnie dzwonil do kilkunastu niezdecydowanych osbiorców i tracil swoje
pieniadze... glowe daje ze wolalbys wyslac smsa....
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2004-09-14 18:42:27
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
> Czlowiek chcial dobrze, ciezko jest trafic osobe prywatna w domu, wiec kurier
> stara sie jako moze zeby Wam dogodzic. Nie rozumiem co jest zlego w tym ze
> kurier chcial nawiazac kontakt z odbiorca. Zreszta mysle ze Ty tez bysniezbyt
> chetnie dzwonil do kilkunastu niezdecydowanych osbiorców i tracil swoje
> pieniadze... glowe daje ze wolalbys wyslac smsa....
Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
co do tego, czy chca by kurier przyjechal? Pracujesz w Masterlinku?
Na poczatku Inteligo korzystalo z Servisco zdaje sie. Szybko sprawnie i
punktualnie wszystko sie odbywalo. Potem niestety przeszli do
Masterlinka. Pewnie ceny maja tak samo niskie jak jakosc uslug. Kurierzy
generalnie maja wszystko w dupie, klamia, oszukuja, przyjezdzaja kiedy
chca itd. Nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy, bo szkoda czasu i
pieniedzy.
Bartol
-
10. Data: 2004-09-14 20:57:10
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl
> Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
>
> > Czlowiek chcial dobrze, ciezko jest trafic osobe prywatna w domu, wiec
kurier
> > stara sie jako moze zeby Wam dogodzic. Nie rozumiem co jest zlego w tym ze
> > kurier chcial nawiazac kontakt z odbiorca. Zreszta mysle ze Ty tez
bysniezbyt
> > chetnie dzwonil do kilkunastu niezdecydowanych osbiorców i tracil swoje
> > pieniadze... glowe daje ze wolalbys wyslac smsa....
>
> Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
> co do tego, czy chca by kurier przyjechal? Pracujesz w Masterlinku?
>
> Na poczatku Inteligo korzystalo z Servisco zdaje sie. Szybko sprawnie i
> punktualnie wszystko sie odbywalo. Potem niestety przeszli do
> Masterlinka. Pewnie ceny maja tak samo niskie jak jakosc uslug. Kurierzy
> generalnie maja wszystko w dupie, klamia, oszukuja, przyjezdzaja kiedy
> chca itd. Nigdy nie skorzystam z uslug tej firmy, bo szkoda czasu i
> pieniedzy.
>
> Bartol
Nie pracuje w tej firmie a jedynie wspolpracuje z nimi, konto w inteligo
zalozylem jakies ponad 2lata temu i jak wiem Inteligo nadal korzysta z uslug
masterlink, wiec cos musi w tym byc... niesadzisz?? A moze Ty pracujesz w
Servisco?? Zreszta widac ze nie siedzisz w branzy firm logistycznych bo
niewiele na ten temat wiesz. Twoje pojecie ogranicza sie zapewne jedynie do
jednego incydentu...
Czekaj, czekaj, czy osoby zakladajace konto w Inteligo sa niezdecydowane
> co do tego, czy chca by kurier przyjechal? - klient to klient - dzis
zamawia, a jutro nawet nie wie co zamówil... taka jest niestety prawda. Na
codzien mam kontakt z klientem wiec wiem.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl