-
41. Data: 2004-09-16 11:38:02
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
> A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
> zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
> nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
> wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
> poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do
Widzisz, praca z klientem wymaga pewnych umiejetnosci. I przede
wszystkim szacunku dla klienta. Trudno, zeby klient usmiechal sie do
kuriera, ktory ma klienta w dupie i uwaza go za zlo konieczne. Jesli
kurier umawia sie i nie przyjezdza, to znaczy, ze mnie nie szanuje, bo
nawet jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac.
Tylko nie rozumiem, dlaczego musze pisac o takich oczywistych rzeczach.
> Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
> to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
> najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
> miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
> zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
> rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam
Ojojojojoj.
Bartol
-
42. Data: 2004-09-16 12:19:43
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl
> Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
>
> > A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko
moje
> > zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni...
I
> > nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
> > wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
> > poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A
do
>
> Widzisz, praca z klientem wymaga pewnych umiejetnosci. I przede
> wszystkim szacunku dla klienta. Trudno, zeby klient usmiechal sie do
> kuriera, ktory ma klienta w dupie i uwaza go za zlo konieczne. Jesli
> kurier umawia sie i nie przyjezdza, to znaczy, ze mnie nie szanuje, bo
> nawet jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac.
Moze chodzi o to ze to nie tak naprawde klientem jest ten ktory płaci,a w
przypadku przesyłek bankowych nie placi odbiorca ( przynajmniej w tych
zestawach startowych ). Nie wiem, a moze kurierzy mysla ze latwiej sie dogadac
i wytlumaczyc pewne kwestie osobie prywatnej niz jakies firmie. W koncu na
korkow i awarii nie mozna przewidziec, a jezdzac po kilkanascie godzin dziennie
troche tych korkow sie nazbiera... Nie bronie wszystkich kurierow, bo fakt ze
niektorzy nie mysla zbytnio w pracy( to dot wszystkich pracownikow przeroznych
firm ), ale wiem tez ze sporo przypadkow niekoniecznie musi byc z winy kuriera.
Ja znow uwazam ze trudno miec szacunek dla klienta ktory mysli ze jest
najwazniejszy i moze ustawiac ludzi po katach. Tak wiec umiejetnosci i
podejscie powinny miec obie strony.
jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac - zapominasz ze
kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche by zajelo czasu by
wszystkich poinformowac o korkach czy awarii. Zreszta ciezko w korku dzwonic do
klienta, gdy paczka lezy na tyle vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek,
a nie kazdy czlowiek chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad
zadzwonic.
>
> > Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed
miesiacem
> > to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
> > najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie
powinnaa
> > miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
> > zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane...
ale
> > rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam
>
> Ojojojojoj.
>
> Bartol
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
43. Data: 2004-09-16 14:52:44
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
m...@p...onet.pl wrote:
> jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac -
> zapominasz ze kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche
> by zajelo czasu by wszystkich poinformowac o korkach czy awarii.
> Zreszta ciezko w korku dzwonic do klienta, gdy paczka lezy na tyle
> vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek, a nie kazdy czlowiek
> chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad zadzwonic.
Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
swoich kurierów w telefony.?????
-
44. Data: 2004-09-16 15:08:37
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> writes:
> m...@p...onet.pl wrote:
>
>> jesli ma problemy, to powinien zadzwonic i o nich poinformowac -
>> zapominasz ze kurier ma kilkanascie takich paczek jak Twoja i troche
>> by zajelo czasu by wszystkich poinformowac o korkach czy awarii.
>> Zreszta ciezko w korku dzwonic do klienta, gdy paczka lezy na tyle
>> vana. No i pomijam fakt ze kurier to czlowiek, a nie kazdy czlowiek
>> chce posaidac tel komorkowy, wiec moze nie miec skad zadzwonic.
>
> Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
> swoich kurierów w telefony.?????
Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
karają kurierów za koszt rozmów.
-
45. Data: 2004-09-16 15:20:30
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On Thu, 16 Sep 2004 17:08:37 +0200, Marcin Kasperski
<M...@s...com.pl> wrote:
>> Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
>> swoich kurierów w telefony.?????
>
>Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
>przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
>kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
>kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
>gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
>wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
>obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
>ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
>karają kurierów za koszt rozmów.
rowniez nie znam specyfiki, ale niemal kazde ogloszenie do pracy w
charakterze kuriera wymaga zalozenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej
i swiadczenia uslug transportowych na rzecz firmy. tak wiec de facto
nie sa to ich pracownicy.
G.
-
46. Data: 2004-09-16 19:37:49
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl
> On Thu, 16 Sep 2004 17:08:37 +0200, Marcin Kasperski
> <M...@s...com.pl> wrote:
>
Tak, wyobraz sobie ze kurierzy mają wlasne, prywatne telefony ( Fakt
sprawdzony ).
pozdr
> >> Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
> >> swoich kurierów w telefony.?????
> >
> >Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
> >przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
> >kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
> >kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
> >gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
> >wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
> >obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
> >ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
> >karają kurierów za koszt rozmów.
>
> rowniez nie znam specyfiki, ale niemal kazde ogloszenie do pracy w
> charakterze kuriera wymaga zalozenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej
> i swiadczenia uslug transportowych na rzecz firmy. tak wiec de facto
> nie sa to ich pracownicy.
>
> G.
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
47. Data: 2004-09-16 19:40:34
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl
> On Thu, 16 Sep 2004 17:08:37 +0200, Marcin Kasperski
> <M...@s...com.pl> wrote:
>
> >> Chcesz powiedzieć, że istnieją firmy kurierskie, które nie wyposażają
> >> swoich kurierów w telefony.?????
> >
> >Nie znam specyfiki firm kurierskich ale fakt, że choćby tu można
> >przeczytać rozliczne skargi związane z próbami uniknięcia przez
> >kuriera kosztu rozmowy (sytuacje typu kurier wysyła SMS z prośbą o
> >kontakt, kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt, kurier nie dzwoni
> >gdy nie może być w terminie, kurier próbuje dostarczyć paczkę bez
> >wcześniejszego telefonu) świadczą o tym iż kurierów ten koszt jakoś
> >obciąża. Telefony raczej mieć muszą ale widać iż albo są to po prostu
> >ich telefony prywatne, albo też - jeśli są służbowe - firmy jakoś
> >karają kurierów za koszt rozmów.
>
> rowniez nie znam specyfiki, ale niemal kazde ogloszenie do pracy w
> charakterze kuriera wymaga zalozenia wlasnej dzialalnosci gospodarczej
> i swiadczenia uslug transportowych na rzecz firmy. tak wiec de facto
> nie sa to ich pracownicy.
>
> G.
kurier zostawia kartkę z prośbą o kontakt - tzw awizo - normalna sprawa jak
kogos nie ma w domu.
kurier próbuje dostarczyć paczkę bez wcześniejszego telefonu) - jesli nie jest
to ustalone wczesniej przez nadawce, to kurier nie ma obowiazku dzwonic do
klienta przed proba doreczenia.
Problem moze nie lezy w kurierze, a w Firmie w ktorej pracuje. Skoro firma nie
dba o swoich podwykonawców, to jakze oni maja dbac nie o swoich klientów...
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl