  • 1. Data: 2003-04-02 14:00:47
    Temat: Inteligo i Opera...
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@k...eu.org>

    Witam.

    Czy można w pełni korzystać z Inteligo i Opery?
    Zalogować się mogę bez problemów, ale przejrzeć historii konta już nie
    mogę. Da się czy nie?
    --
    kocurek

  • 2. Data: 2003-04-02 15:09:40
    Temat: Re: Inteligo i Opera...
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:slrn.pl.b8lr83.10s.kocurek@kocurek.eu.org,
    Jacek Wojaczyński <k...@k...eu.org> napisał(a):

    > Czy można w pełni korzystać z Inteligo i Opery?
    > Zalogować się mogę bez problemów, ale przejrzeć historii konta już nie
    > mogę. Da się czy nie?

    W 6.05 tak. 7 sobie nie radzi. :/

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 3. Data: 2003-04-03 04:44:11
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    > W 6.05 tak. 7 sobie nie radzi. :/

    i w multi analogicznie....

    --
    KSX

  • 4. Data: 2003-04-03 06:25:18
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> wrote in message
    > W news:slrn.pl.b8lr83.10s.kocurek@kocurek.eu.org,
    > W 6.05 tak. 7 sobie nie radzi. :/

    To nie tak, ze sobie nie radzi. Inteligo dostosowało strone do Opery6. Teraz
    jak jest 7-ka, ktora bardziej przypomina Internet Explorera (od strony
    skryptow), powinni wykrywac ze to 7-ka i dawac style i skrypty jak dla IE,
    byloby OK.

    M.

  • 5. Data: 2003-04-03 13:44:36
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@k...eu.org>

    Maverick van Hyde napisał:

    > To nie tak, ze sobie nie radzi.

    No jak to nie tak? Nie radzi sobie przecież...

    > Inteligo dostosowało strone do Opery6. Teraz jak jest 7-ka, ktora
    > bardziej przypomina Internet Explorera (od strony skryptow), powinni
    > wykrywac ze to 7-ka i dawac style i skrypty jak dla IE, byloby OK.

    Nie wiem... niezależnie czy w Operze ustawię "Identify as Opera" czy też
    "Identify as MSIE 6.0" to nie działa.
    --
    kocurek

  • 6. Data: 2003-04-05 21:32:16
    Od: KK <k...@i...pl>

    Z czystej ciekawości spróbowałem i dało się. Opera 6.05.

  • 7. Data: 2003-04-06 07:27:05
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "KK" <k...@i...pl> wrote in message

    Hej, bo mi się mylisz?

    KK

  • 8. Data: 2003-04-06 08:08:48
    Od: Kamil Kosinski <k...@g...net>

    KK wrote:
    > "KK" <k...@i...pl> wrote in message
    >

    > Hej, bo mi się mylisz?
    >
    > KK

    A teraz?

  • 9. Data: 2003-04-06 11:17:31
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Kamil Kosinski" <k...@g...net> wrote in message

    > A teraz?

    O zdecydowanie lepiej.
    Dzięki

  • 10. Data: 2003-04-07 21:17:50
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@k...eu.org>

    Jacek Wojaczyński napisał:

    > Czy można w pełni korzystać z Inteligo i Opery?
    > Zalogować się mogę bez problemów, ale przejrzeć historii konta już nie
    > mogę. Da się czy nie?

    Hm, napisałem do Inteligo i dostałem odpowiedź, że da się, ale trzeba
    klikać na te alternatywne linki (takie niebieskie kulki) - rzeczywiście
    u mnie to działa. Może to i trochę mniej wygodne, ale dobrze, że mają
    takie alternatywne funkcje bez wymaganego Javascriptu.
    --
    kocurek