  • 31. Data: 2005-11-12 22:45:29
    Temat: Re: Inteligo i bankomaty PKO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > Ja chcialem wyplacic 20zl i sie pojawilo, ze trzeba wyplacic minimum
    > 50zl. Bankomat PKO BP karta Inteligo.

    Bankomat czasem może być pusty, right?

  • 32. Data: 2005-11-13 10:43:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 17:42:26 +0100,
    osoba podpisana: Andrzej <r...@p...onet.pl>
    napisała:

    > są adaptery na dwie karty sim, przełącza się je wyłączając i włączając telefon
    > http://allegro.pl/showcat.php?id=10531
    Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Mi chodziło o telefon który
    simlocka nie ma - to już jest jakiś dodatkowy koszt. Dalej twierdzisz że
    owo sprawdzenie jest "bezpłatne" dla kogoś z innej sieci niż idea ?
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 33. Data: 2005-11-13 11:30:14
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "okularnick" <o...@n...ck> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    > wiadomości news:dl1pgd$2rg$3@news.elsat.net.pl...

    > A dlaczego bank tak chce? a klienci chcą czego innego
    Jakby klienci chcieli co innego wybrali by inny bank - proste