  • 1. Data: 2005-09-08 11:25:29
    Temat: Inteligo i debet.
    Od: "nibelung" <n...@A...pl>

    Szczerze mówiąc, szlag mnie trafia!

    Jestem klientem Inteligo od samego początku jego istnienia. Najpierw przez
    długi czas (mimo regularnego obrotu na koncie) system nie wpuszczał mnie do
    ankiety zachęcając do aktywniejszego korzystania z konta. Aż nadszedł dzień,
    w którym po wykonaniu dwóch przelewów (w sumie na około 60 pln), coś mnie
    tknęło i kliknąłem na wniosek i zostałem wpuszczony do ankiety. Wnioskowałem
    o 600 pln. Dostałem 200.

    Od tamtej pory, aktywniej korzystam z konta (przelewy, zakupy kartą) i
    wpływy na konto (nieregularne) są większe. Niestety system od wielu miesięcy
    nie zezwala na zwiększenie limitu debetowego choćby o 50 pln!!! Konsultanci
    telefoniczni sie już ode mnie nasłuchali wyrazów niezadowolenia, lecz nie
    potrafili mi odpowiedzieć, co jeszcze mogę zrobić, by uzyskać zwiększenie
    debetu. Saldo na koncie raczej tu nie ma wpływu, gdyż wnioskowałem o
    zwiększenie debetu w momencie, kiedy aktualne saldo wielokrotnie
    przekraczało wnioskowana kwotę debetu, a pierwszy debet 200 pln uzyskałem
    mając saldo w okolicach 10 pln. Wszak debet jest potrzebny klientowi banku w
    momencie braku srodków, a nie ich nadmiaru.

    Jestem potwornie zawiedziony postawą banku i konsultantów stosujących metodę
    "zdartej płyty" przy wyjaśnianiu niuansów dotyczących mojego
    "niezwiększalnego" debetu. Próbowałem się poprzumieć w tej sprawie z jakimś
    urzędnikiem decyzyjnym (mając nadzieję na "manualne" przyznanie debetu, lub
    przynajmniej sensowne wyjaśnienia i wskazówki), lecz okazuje się to
    trudniejsze niż audiencja u Królowej Anglii. Inteligo okazało się
    odhumanizowaną instytucją, w której klientów de facto obsługują głupie
    algorytmy lub zautomatyzowani konsultanci, którzy na milimetr nie potrafią
    wyjśc poza założony skrypt/schemat rozmowy.

    zniesmaczony i smutny (bo bez kasy)

    Nibelung

    P.S. Chętnie wysłucham Waszych sugestii i ewentualnych sposobów na pozytywną
    odpowiedź systemu przy wnioskowaniu o zwiększenie debetu.

  • 2. Data: 2005-09-08 13:41:11
    Temat: Re: Inteligo i debet.
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "nibelung" <n...@A...pl>
    napisał w wiadomości

    > Saldo na koncie raczej tu nie ma wpływu,

    No nie wiem. Ja dostałem 2 k kilka dni po wpływie ok. 15 k
    na rachunek. Wcześniej średnie miesięczne wpływy wynosiły
    ok. 400-500 zł.

> [...]
    > zwiększenie debetu w momencie, kiedy aktualne saldo
    > wielokrotnie
    > przekraczało wnioskowana kwotę debetu, a pierwszy debet

    Przez ile dni utrzymywałeś to saldo?

    > Wszak debet jest potrzebny klientowi banku w
    > momencie braku srodków, a nie ich nadmiaru.

    Banki są głupie ;).

    > P.S. Chętnie wysłucham Waszych sugestii i ewentualnych
    > sposobów na pozytywną
    > odpowiedź systemu przy wnioskowaniu o zwiększenie debetu.

    Spróbuj napisać reklamację.

    A.

  • 3. Data: 2005-09-08 14:08:18
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    nibelung napisał(a):

    > (...)
    > P.S. Chętnie wysłucham Waszych sugestii i ewentualnych sposobów na pozytywną
    > odpowiedź systemu przy wnioskowaniu o zwiększenie debetu.

    No to ja poniekad nie na temat - przylaczam sie do narzekan :)

    Zainspirowany Twoim postem wypelnilem wniosek. Mozna powiedziec, ze
    wygodnie, bo nie wstajac z fotela, ale czy naprawde musze wprowadzac te
    wszystkie informacje w odniesieniu do siebie i wspolwlasciciela, zeby
    dostac komunikat:

    "Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać
    się o kredyt Inteligo, ponieważ:

    * Produkt kredytowy jest przeznaczony dla klientów, którzy aktywnie
    używają konta Inteligo. Zachęcamy Cię do częstszego korzystania z naszej
    oferty."

    To, ze wg banku nie uzywam konta aktywnie wiadomo chyba bez informacji o
    zatrudnieniu? No i co to wlasciwie znaczy aktywnie warto byloby wiedziec
    na wypadek, gdybym zechcial sie postarac :)

    Tak, tak, wiem, narzekac jest latwo :)

    Pozdrowienia :),
    --
    Konrad

  • 4. Data: 2005-09-08 17:26:36
    Od: "nibelung" <n...@A...pl>

    | Spróbuj napisać reklamację.
    |
    | A.

    Napisałem i wysłałem. Czekam na reakcję banku.

    N.

  • 5. Data: 2005-09-08 18:46:09
    Od: "miszka" <m...@n...pl>

> [...]
    > zatrudnieniu? No i co to wlasciwie znaczy aktywnie warto byloby wiedziec
    > na wypadek, gdybym zechcial sie postarac :)

    To akurat nie jest narzekanie.
    Słowo "aktywnie" określające warunki uzyskania kredytu nic nie znaczy.
    Warunki MUSZĄ być precyzyjnie określone.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 6. Data: 2005-09-09 15:15:42
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    miszka napisał(a):
    > Warunki MUSZĄ być precyzyjnie określone.

    Jakaś podstawa prawna?

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 7. Data: 2005-09-15 11:54:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ...Chętnie wysłucham Waszych sugestii i ewentualnych sposobów na pozytywną
    > odpowiedź systemu przy wnioskowaniu o zwiększenie debetu.

    Z ciekawości postanowiłem spróbować,
    przez nieużywane od dawna konto przepuściłem 15k, (poleżało 2 dni)
    wypełniłem wniosek i system zaproponował mi 2k debetu.
    Następnie przetestowałem różne warunki,
    nawet gdy zadeklarowałem 0zł dochodu (straty system nie chciał przyjąć),
    całą pięćdziesiątkę dzieci (sic!) i wnioskowałem o mniejszy limit
    system wciąż proponował mi maksymalny debet.

    Stąd wniosek, że głównym, a może nawet jedynym istotnyn kryterium
    jest wysokość wpływ(u/ów) na konto.
    Jakie będą efekty przy mniejszych wpływach 10k, 5k ...
    to już może kto inny przetestuje :)

    ps.
    ta możliwość wyboru do 50-ciu dzieci niemal powaliła mnie z nóg ;-D

  • 8. Data: 2005-09-15 12:04:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > ps.
    > ta możliwość wyboru do 50-ciu dzieci niemal powaliła mnie z nóg ;-D

    Eee tam - po prostu postanowili, że osoby w typie Augusta II Mocnego też
    mają szanse na debet :-))) Polityka prorodzinna ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-09-15 12:08:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Eee tam - po prostu postanowili, że osoby w typie Augusta II Mocnego też
    > mają szanse na debet :-))) Polityka prorodzinna ;-)

    Może mają kogoś LPR albo PiSu w Radzie Nadzorczej?;-)))

  • 10. Data: 2005-09-15 12:11:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > Może mają kogoś LPR albo PiSu w Radzie Nadzorczej?;-)))

    ROTFL ! BTW - Kaczory za bardzo prorodzinne nie są - na 2 Kaczory przypada
    tylko jedna córka - słaaaaabo :-)

    przyszłość/ Woody Allen