  • 21. Data: 2005-05-31 21:14:15
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Wpłacasz na konto codziennie po 30 złotych. Pod koniec miesiąca masz 900.
    > Średnie saldo to 30 złotych? Jakieś jaja

    i jeszcze raz: średnia arytmetyczna z SALD na koniec każdego dnia w
    okresie miesięcznym a nie z WPŁYWÓW

  • 22. Data: 2005-05-31 21:16:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > No to przecież dokładnie tak mam. Przez cały okres jak mam konto saldo
    > konta nie spadło poniżej 100 złotych

    Toż mówię. Zadzwoń i problem wyjaśnisz w 5 minut.

    > Saldo j/w ZAWSZE powyżej 100 złotych

    j/w

    > Nie. To jakiś debilizm

    Skoro średnią arytmetyczną nazywasz debilizmem...

    Znasz lepszy sposób na różnicowanie opłat w zależności od zgromadzonych
    środków?

  • 23. Data: 2005-05-31 21:27:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 31 May 2005 23:05:51 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Wpłacasz na konto codziennie po 30 złotych. Pod koniec miesiąca masz 900.
    >Średnie saldo to 30 złotych? Jakieś jaja

    nie zrozumiałeś słowa pisanego: sumuj salda na koniec każdego dnia, a
    nie dzienne wpływy.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2005-05-31 21:46:13
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > nie zrozumiałeś słowa pisanego: sumuj salda na koniec każdego dnia, a
    > nie dzienne wpływy.

    Jakby nie liczyć czy w dół czy w górę, to saldo konta nie było mniejsze niż
    115 złotych w moim przypadku

    Zobaczymy co powiedzą na zgłoszoną reklamację

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 25. Data: 2005-05-31 22:08:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jakby nie liczyć czy w dół czy w górę, to saldo konta nie było mniejsze niż
    > 115 złotych w moim przypadku

    Przez cały miesiąc od 1-go maja?

  • 26. Data: 2005-05-31 22:40:32
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> writes:

    > Wpłacasz na konto codziennie po 30 złotych. Pod koniec miesiąca masz 900.
    > Średnie saldo to 30 złotych? Jakieś jaja

    Z matematyki niewątpliwie.

    { wyszło Ci, że 1/30 * (30 + 60 + 90 + 180 + ..... 900) = 30 }

  • 27. Data: 2005-05-31 23:30:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > Przez cały miesiąc od 1-go maja?

    Tak

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 28. Data: 2005-06-01 06:07:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Aaa....już sprawdzam
    >
    > 30 dnia każdego miesiąca

    Przyklad (podobny do twojego, ale ja twoich danych nie znam dokladnie wiec
    cos tam sobie wymyslilem):
    - okres rozliczeniowy od 30.04.2005 do 29.05.2005 (30.05.2005 pojawily sie
    na koncie odsetki)
    - konto zalozyles (napisales ze "pod koniec maja") np. 18.05.2005 (zakladam
    ze przez internet)
    - faktycznie umowa zostala sporzadzona przez Inteligo 20.05.2005r
    - wplaciles 500zl 25.05.2005r i nic nie wyplacales do 29.05.2005r

    Twoje srednie saldo:
    (25 dni x 0,00zl + 5dni x 500,00zl)/30 = 83,33zl

    Ten pierwszy miesiac jest "dziwny" bo jest ponad 20 dni kiedy jeszcze nie
    miales konta ale do arytmetyki sie one licza jakbys mial je z saldem 0,00zl.
    Przy czym zaciekli interpretatorzy regulaminow twierdza, ze taki sposob
    liczenia pierwszego miesiaca jest niezgodny z regulaminem Inteligo i mozna
    to reklamowac. Byly tu opisywane przypadki skutecznych reklamacji.

    A tak w ogole to wydaje mi sie, ze cos niedokladnie nas informujesz...
    - jezeli zalozyles konto "pod koniec maja" i przed koncem miesiaca juz
    zdazyles cos wplacic to okres rozliczeniowy powinien ci sie konczyc
    wczesniej niz 29go - widzi mi sie, ze zalozyles jednak wczesniej...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 29. Data: 2005-06-01 06:27:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Slawek Kos napisał(a):

> [...]
    > na koncie odsetki)
    > - konto zalozyles (napisales ze "pod koniec maja") np. 18.05.2005 (zakladam

    Konto aktywowałem dokładnie 30 kwietnia, czyli w sobotę około 16.00. Potem
    mamy niedzielę i długi weekend majowy. W tym miesiącu nie może się więc
    znaleźć na koncie żadna kasa choćbym stanął na rzęsach

    > A tak w ogole to wydaje mi sie, ze cos niedokladnie nas informujesz...

    Nie bardzo rozumiem....

    > - jezeli zalozyles konto "pod koniec maja" i przed koncem miesiaca juz
    > zdazyles cos wplacic to okres rozliczeniowy powinien ci sie konczyc
    > wczesniej niz 29go - widzi mi sie, ze zalozyles jednak wczesniej...

    Chodziło mi oczywiście "pod koniec kwietnia". Małe przeklawiaturowanie ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 30. Data: 2005-06-01 07:38:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Kasperski said the following On 2005-06-01 00:40:

    > Z matematyki niewątpliwie.
    >
    > { wyszło Ci, że 1/30 * (30 + 60 + 90 + 180 + ..... 900) = 30 }

    Eee. jesteś pewien ?
    przecież 30 + 60 + ... + 900 > 900 a co za tym idzie

    (30 + 60 + ... + 900)/30 > 900/30 = 30
    :-)

    KJ
    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y