  • 31. Data: 2005-06-01 09:35:36
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Eee. jesteś pewien ?
    > przecież 30 + 60 + ... + 900 > 900 a co za tym idzie
    >
    > (30 + 60 + ... + 900)/30 > 900/30 = 30
    >  :-)

    Uśmieszka wprawdzie nie domalował,
    ale przecież z daleka widać,
    że sobie zakpił z Markusa,
    a Ty to za dobrą monetę bierzesz ;-)

  • 32. Data: 2005-06-01 10:24:08
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Konto aktywowałem dokładnie 30 kwietnia, czyli w sobotę około 16.00. Potem
    > mamy niedzielę i długi weekend majowy. W tym miesiącu nie może się więc
    > znaleźć na koncie żadna kasa choćbym stanął na rzęsach

    I to właśnie wszyscy starają się Ci wytłumaczyć - prze kilka dni - od
    momentu potwierdzenia telefonicznie wniosku o otwarcie konta do
    pierwszej wpłaty było już liczone średnie miesięczne saldo na Twoim
    koncie. Data kiedy aktywowałeś nie ma NIC do rzeczy. Jeżeli więc przez
    kilka dni miałeś saldo zerowe, to jasne jest, że aby uzyskać na koniec
    okresu rozliczeniowego średnią 100 to trzeba było wpłacić nie 105, a np.
    115 (to oczywiście zależy od długości tego okresu kiedy było 0). Sprawdź
    więc wchodząc w 'Szczegóły rachunku' Jakie jest tam widoczne średnie
    miesięczne saldo. Jeżeli tak jak napisałeś 107 PLN (mam jednak wrażenie,
    że napisałeś o saldzie konta, a nie średnim, ale pewnie się mylę ;-) )
    to bank nie ma podstaw odrzucić Twojej reklamacji, ale powinieneś ją
    złożyć za pośrednictwem konsultanta infolinii, a nie przez zakładkę
    'Pomoc' w serwisie internetowym.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 33. Data: 2005-06-01 10:30:37
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > znaleźć na koncie żadna kasa choćbym stanął na rzęsach

    I to właśnie wszyscy starają się Ci wytłumaczyć - prze kilka dni - od
    momentu aktywacji konta do pierwszej wpłaty było już liczone średnie
    miesięczne saldo na Twoim koncie. Jeżeli więc przez kilka dni miałeś

  • 34. Data: 2005-06-01 10:42:31
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]

    rozliczeniowego średnią 100 to trzeba było wpłacić nie 105, a np. 115
    (to oczywiście zależy od długości tego okresu kiedy było 0). Sprawdź
    więc wchodząc w 'Szczegóły rachunku', zakładka 'Obciążenia' jakie jest

  • 35. Data: 2005-06-01 17:37:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mlody_book napisał(a):

> [...]
    > rozliczeniowego średnią 100 to trzeba było wpłacić nie 105, a np. 115
    > (to oczywiście zależy od długości tego okresu kiedy było 0).

    I to jest chyba logiczne wytłumaczenie. Bank wziął pod uwagę okres od 1-go
    dnia miesiąca a wpłata była zdaje się 8-go dopiero. Teraz się wszystko
    zgadza :)

> [...]
    > tam widoczne średnie miesięczne saldo. Jeżeli tak jak napisałeś 107 PLN
    > (mam jednak wrażenie, że napisałeś o saldzie konta, a nie średnim, ale

    Nie mylisz się. W tej zakładce mam 90,70 :)))))

    Ale jaja

    Dziękuję za wyjaśnienie. Ciekawe, że Bank nie był w stanie mi tego
    wyjaśnić. Przykre

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 36. Data: 2005-06-01 20:33:59
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale jaja
    > Dziękuję za wyjaśnienie. Ciekawe, że Bank nie był w stanie mi tego
    > wyjaśnić. Przykre

    W sumie wcale się nie dziwię,
    skoro nie czytasz co sie do Ciebie pisze i wciaż zmieniasz zeznania:
    1)
> [...]
    a)
    > Tak
    b)
    > a wpłata była zdaje się 8-go dopiero
    2)
    a)
    > Tak. Jest tam jak byk 107,60
    b)
    > Nie mylisz się. W tej zakładce mam 90,70 :)))))

    CBDU.

  • 37. Data: 2005-06-01 22:08:10
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

> [...]

    1-3 Maja to mój drogi był długi weekend i Banki nie pracowały. Nie traktuję
    więc tego okresu jako okresu "rozliczeniowego"

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 38. Data: 2005-06-01 22:20:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Dziękuję za wyjaśnienie. Ciekawe, że Bank nie był w stanie mi tego
    > wyjaśnić. Przykre

    Jeśli tłumaczyłeś tak jak nam i rozumiałeś go tak jak nas, to - bez
    urazy - nie dziwi mnie to...

  • 39. Data: 2005-06-01 23:09:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jeśli tłumaczyłeś tak jak nam i rozumiałeś go tak jak nas, to - bez
    > urazy - nie dziwi mnie to...

    A cóż ja mam tłumaczyć bankowi? Przecież widzą dokładnie historię mojego
    konta. Dałem znać, że mi się coś nie zgadza i dostałem skopiowaną ze strony
    WWW informację o naliczaniu opłaty a na moje drugie zapytanie już nikt nie
    raczył odpowiedzieć

    A wystarczyło napisać tak jak to zrobił mlody_book i nie byłoby tego całego
    zamieszania

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 40. Data: 2005-06-02 06:40:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > A wystarczyło napisać tak jak to zrobił mlody_book i nie byłoby tego całego
    > zamieszania

    Ja i parę innych osób tłumaczyliśmy Ci to już dzień wcześniej...

    Dobra, EOT bo się robi nudno.

    PS Jeśli kogoś taki stan rzeczy denerwuje - proponuję mail do UOKiK.