  • 51. Data: 2005-06-02 15:36:34
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tristan Alder wrote:

    > Jak po co? Do przyjmowania pensji, robienia opłat i do wydawania pieniędzy.
    > Dlaczego zamrażać 100zł? Zawsze to 100zł do wydania. Zauważ, że ROR nie
    > jest do oszczędzania, ale do używania.

    Widzisz różnicę, pomiędzy zamrożeniem 100 zł, a średnim saldem 100 zł.
    Wcale nie trzeba zamrażać 100 zł, żeby mieć średnie saldo 100 zł.

  • 52. Data: 2005-06-02 15:41:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Widzisz różnicę, pomiędzy zamrożeniem 100 zł, a średnim saldem 100 zł.
    > Wcale nie trzeba zamrażać 100 zł, żeby mieć średnie saldo 100 zł.

    Na dodatek nie ma przecież przymusu używania Inteligo. Jeżeli ktoś nie
    "wyrabia" salda a opłata za konto mu nie odpowiada, to po jaką cholerę w
    ogóle wypełnia wniosek? Mało to innych kont?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 53. Data: 2005-06-02 15:56:20
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Może nie aż tak, ale owszem, Inteligo jest niskiej klasy bankiem.

    Jakieś konkretne zarzuty? Czy tak tylko sobie piszesz?
    A może podasz przykład lepszego banku z porównywalnymi opłatami?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 54. Data: 2005-06-02 18:26:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 17:36, gdy witek napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Widzisz różnicę, pomiędzy zamrożeniem 100 zł, a średnim saldem 100 zł.
    > Wcale nie trzeba zamrażać 100 zł, żeby mieć średnie saldo 100 zł.

    Ja nie mam średniego salda 100zł, a jednak korzystam z konta aktywnie i nie
    wyobrażam sobie bez niego życia.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 55. Data: 2005-06-02 18:28:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 17:41, gdy Glenn napisał(a) coś na
> [...]

    > "wyrabia" salda a opłata za konto mu nie odpowiada, to po jaką cholerę w
    > ogóle wypełnia wniosek? Mało to innych kont?

    Ależ nie o tym pisałem. Nijaki Glen naśmiewa się bezczelnie z ludzi, którzy
    nie są tak wypaśnie bogaci jak on i niekoniecznie muszą mieć średnie saldo
    powyżej 100zł, aczkolwiek mogą chcieć jednakowoż aktywnie korzystać z
    konta.

  • 56. Data: 2005-06-02 18:44:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 17:56, gdy Jacek Wojaczyński napisał(a)
    coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Jakieś konkretne zarzuty? Czy tak tylko sobie piszesz?

    Owszem, mam konkretne.

    a) pomysł z kurierami-prostakami jest dość kontrowersyjny, pomysł mBanku z
    pocztą jest zdecydowanie przyjemniejszy. Konto w Inteligo zakładałem na
    trzy podejścia z powodu kuriera-oszołoma.

    b) opłaty są wyższe niż w mBanku

    c) karty działają dziwnie, często się nie autoryzują, ale kwotę na rachunku
    blokują, co bywa nieprzyjemne jak akurat jest to końcówka Twojej kasy

    d) serwis WWW jest taki sobie jeśli chodzi o wygodę, a do tego bardzo
    ważliwy na różne ruchy. Szybko wygasa i nie można używać przycisków Wstecz
    w przeglądarce. Do tego wkurza reklamami. Wydaje mi się, że bank to nie
    jest darmowe konto na onecie i nie powinni mnie jeszcze reklamami atakować.
    Mam ich dość wszędzie indziej.

    e) Żeby zrezygnować z konta w Ęteligo trzeba wypełnić formularz. Jest on
    dostępny wyłącznie na zamówienie u konsultanta. Czas realizacji formularza
    2 dni robocze, a żeby zamówić taki formularz zostałem zidentyfikowany
    bardzo dokładnie. Nie wiem po co, jak dla mnie to jest dziura w
    bezpieczeństwie, bo moje dane latają przecież nieszyfrowane po kablach
    TPSA. I wszystko to po to, żeby dostać pocztą elektroniczną druczek, który
    se mam wydrukować, wypełnić i odesłać do nich pocztą ślimaczą. Co
    najważniejsze, pomimo zamówienia tego formularza, nie dostałem go.

    f) obsługa telefoniczna to synonim czekania.

    Cytat z mojego pamiętnika z lutego tego roku: Dzisiaj siadam przed kontem
    i /dostęp zablokowany, zadzwoń do nas/. Dzwonię i co? /Bardzo przepraszamy,
    za chwilę połączysz się z konsultantem./ No dobra, wiem, że rozmowa z nim
    nie jest przyjemna i że mają za co przepraszać, ale niech już lepiej łączą.
    Niestety, nic z tego... 10 minut oczekiwania -- jest.

    g) Nie lubię PKO BP SA...

    Przypomniało mi się jak lata temu Bank Państwowy wydał mi kartę płatniczą o
    blokadzie wydatków powyżej... 0zł, a panienka w okienku na
    pytanie ,,dlaczego tak?'' odpowiedziała mi ,,widać tak ma być, ja nie wiem,
    my jesteśmy Bank Państwowy, nas nie szkolą, niech pan idzie do jakiegoś
    innego banku''.

    > A może podasz przykład lepszego banku z porównywalnymi opłatami?

    wg mnie lepszy jest mBank. Oczywiście pewnie znajdą się zwolennicy Inteligo.

  • 57. Data: 2005-06-02 18:47:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ależ nie o tym pisałem. Nijaki Glen naśmiewa się bezczelnie z ludzi,
    > którzy nie są tak wypaśnie bogaci jak on

    Nie doczytałeś. Naśmiewam się i do tego bardzo bezczelnie nie z tego, że
    ktoś nie ma tej stówy, tylko z tego że wypełnia wniosek w Inteligo, które ma
    określoną toip. A jak przyjeżdża kurier, to krzyczy wniebogłosy, że 5 PLN to
    jednak zdzierstwo. Nie uważasz, że lepiej było toip przeczytać wcześniej i
    nie próbować zakładać konta w banku, którego taryfa jednak mi nie odpowiada?
    Poza tym stówa, to jednak nie majątek - nie przesadzajmy :-)

    >i niekoniecznie muszą mieć
    > średnie saldo powyżej 100zł, aczkolwiek mogą chcieć jednakowoż
    > aktywnie korzystać z konta.

    A proszę Cię bardzo, tyle że nie o tym mowa. Mowa o tym, że przedpiszca
    uznał za skandal fakt pobierania piątaka za konto, bo się nieboraczek
    doczytał po fakcie, że będzie musiał mieć saldo powyżej setki. Tylko czyja
    to wina, że nie przeczytał tego wcześniej? Bo chyba nie Inteligo, a on tak
    to przedstawił.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 58. Data: 2005-06-02 18:52:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 20:47, gdy Glenn napisał(a) coś na
> [...]

    > PLN to jednak zdzierstwo. Nie uważasz, że lepiej było toip przeczytać
    > wcześniej i nie próbować zakładać konta w banku, którego taryfa jednak mi

    Odpowiadałem na zdanie:

    > Jakie 5 złotych? A jeżeli chodzi Ci o opłatę za konto, gdy miesięczne
    > saldo jest niższe niż 100 zł, to powiedz łaskawie po co konto w banku
    > komuś, kto ma problem z trzymaniem stówy przez miesiąc na koncie?

    które zacytowałem.

    > Poza tym stówa, to jednak nie majątek - nie przesadzajmy
    > :-)

    Dla kogo nie, dla tego nie.

    > A proszę Cię bardzo, tyle że nie o tym mowa. Mowa o tym, że przedpiszca
    > uznał za skandal fakt pobierania piątaka za konto, bo się nieboraczek
    > doczytał po fakcie, że będzie musiał mieć saldo powyżej setki.

    Nie. To, że po fakcie, to jest mało istotne. Fakt, faktem -- opłata jest i
    jej lekceważenie w tonie ,,bo stówa to nie kasa'' mi się nie spodobało i
    dlatego odpowiedziałem, com odpowiedział.

    > Tylko czyja
    > to wina, że nie przeczytał tego wcześniej? Bo chyba nie Inteligo, a on tak
    > to przedstawił.

    Ja wiem? Ja zrozumiałem, że ogólnie nie podoba mu się ta opłata (mi akurat
    też nie).

  • 59. Data: 2005-06-02 18:53:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > saldo jest niższe niż 100 zł, to powiedz łaskawie po co konto w banku
    > komuś, kto ma problem z trzymaniem stówy przez miesiąc na koncie?

    które zacytowałem i łaskawie po prostu wyjaśniłem po co konto biedniejszej
    części społeczeństwa.

    > Poza tym stówa, to jednak nie majątek - nie przesadzajmy
    > :-)

    Dla kogo nie, dla tego nie.

  • 60. Data: 2005-06-02 18:57:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Odpowiadałem na zdanie:

    > które zacytowałem i łaskawie po prostu wyjaśniłem po co konto
    > biedniejszej części społeczeństwa.

    I koniecznie musi to być Inteligo, które "biedniejszą część społeczeństwa"
    nagradza 5 zł za konto?

    > Dla kogo nie, dla tego nie.

    Przesadzasz.

    > Nie. To, że po fakcie, to jest mało istotne. Fakt, faktem -- opłata
    > jest i jej lekceważenie w tonie ,,bo stówa to nie kasa'' mi się nie
    > spodobało i dlatego odpowiedziałem, com odpowiedział.

    No i co z tego, że jest? Idź tam gdzie nie ma. A stówa to nie kasa :-P

    > Ja wiem? Ja zrozumiałem, że ogólnie nie podoba mu się ta opłata (mi
    > akurat też nie).

    Skoro mu się nie podoba, to po jaką cholerę w ogóle wypełniał wniosek? I
    dlaczego ma o to pretensje do banku?

    przyszłość/ Woody Allen