  • 21. Data: 2009-01-07 10:13:54
    Temat: Re: Inteligo i przelewy z datą przyszłą?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki"
    > Czy ktoś się spotkał z problemami odnośnie przelewów z datą przyszłą w
    > Inteligo na rachunki np. gazowni? Ustawiłem w listopadzie całość,
    > uwzględniając weekendy i święta, do płacenia, a tu nagle gazownia mi
    > wyskakuje, że jakieś faktury są niepopłacone, a te co jakoś weszły do
    > nich są z opóźnieniami koszmarnymi i są odsetki policzone....
    >
    > W Inteligo mam te płatności w historii,

    no wez z tej gazowni nr faxu i za darmo z Inteligo przeslij im faxowe
    potwierdzenie operacji to się odczepią - i niech skasuja karne odsetki

    Teraz mam PZ i nie mam problemow, ale kiedys gaz placilem zleceniem
    stalym wykonywanym przez bank i pewnego razu gazownia przyslala do PKOBP
    dwie faktury jednoczesnie - w srodku okresu zmienila im sie cena gazu.
    Faktury sie im w banku "skleiły" i wykonali tylko jeden przelew. Po
    naliczeniu karnych odsetek poszedlem z reklamacja do banku i PKOBP
    grzecznie przeprosilo, odsetki karne zaplacilo i bylo dobrze.
    *** blad ***

  • 22. Data: 2009-01-07 23:47:25
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Przelewy zlecone wczesniej na dany dzien wychodza pierwsza sesja [...]

    POWINNY wychodzić i ZAZWYCZAJ wychodzą. A wyjątki się zdarzają -
    chociażby niedawny pamiętny dzień po aktualizacji systemu mBanku, gdy
    przelewy sobie leżały jako niezrealizowane gdzieś tak do godziny około
    11-tej.