  • 1. Data: 2003-07-17 15:41:22
    Temat: Inteligo i subkonto ??
    Od: "Wojtek" <q...@p...onet.pl>

    Posiadam od krótkiego czasu konto Inteligo firmowe. Założyłem sobie subkonto
    w ramach tego pierwszego.
    No i zwracam się teraz z prośbą o wyjaśnienie, co napisać przy przelewie w
    banku w nazwie odbiorcy, czy moją nazwę głównego konta, czy nazwę subkonta,
    którą nadałem podczas jego otwierania ??
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-07-17 17:48:42
    Temat: Re: Inteligo i subkonto ??
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bf6g3m$c9g$1@atlantis.news.tpi.pl>, Wojtek wrote:
    > Posiadam od krótkiego czasu konto Inteligo firmowe. Za?o?y?em sobie subkonto
    > w ramach tego pierwszego.
    > No i zwracam si? teraz z pro?b? o wyja?nienie, co napisaae przy przelewie w
    > banku w nazwie odbiorcy, czy moj? nazw? g?ównego konta, czy nazw? subkonta,
    > któr? nada?em podczas jego otwierania ??

    Te nazwy sa tylko dla Ciebie abys je w serwise www rozroznial.
    Na przelewie z innego banku piszesz swoja nazwe firmy, niezaleznie od
    tego na ktory rachunek slesz.

    A tak empirycznie, to wszystko jedno co napiszesz, bo i tak dojdzie.
    Ja sobie wyslalem z "test nazwy" jako nazwa odbiorcy i tez doszlo.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-07-17 19:10:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

    > A tak empirycznie, to wszystko jedno co napiszesz, bo i tak dojdzie.
    > Ja sobie wyslalem z "test nazwy" jako nazwa odbiorcy i tez doszlo.

    A czemu mialo nie dojsc? Jak na kopercie napiszesz

    Kaczor Donald
    Marszalkowska 15 m 2
    00 - 950 Warszawa

    to poczta nie zostanie przeslana pod ten adres? ;)
    numer rachunku bankowego jest odpowiednikiem adresu :). Pieniadze sa
    przesylane na numer rachunku, a nie osobe.

    Maciej

  • 4. Data: 2003-07-17 19:47:01
    Od: "Pawel - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > numer rachunku bankowego jest odpowiednikiem adresu :). Pieniadze sa
    > przesylane na numer rachunku, a nie osobe.

    spróbuj wyslac taki list polecony i odebrac go na poczcie na podstawie awiza
    (gdyby np nie bylo Cie w domu)

    :-)

  • 5. Data: 2003-07-17 20:41:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 17 Jul 2003 21:47:01 +0200, w
    <bf6uic$1u0$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Pawel - sklep.pko.pl"
    <b...@u...pko.pl> napisał(-a):

    > spróbuj wyslac taki list polecony i odebrac go na poczcie na podstawie awiza
    > (gdyby np nie bylo Cie w domu)

    Jeżeli adres się zgadza z adresem zameldowania, to w czym problem :)

  • 6. Data: 2003-07-17 22:41:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > to poczta nie zostanie przeslana pod ten adres? ;)
    > numer rachunku bankowego jest odpowiednikiem adresu :). Pieniadze sa
    > przesylane na numer rachunku, a nie osobe.

    Niektóre banki sprawdzaja zawartosc pola odbiorca.
    Ktos kiedys testowal... Tylko nie pamietam szczególów. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-07-18 09:17:32
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bf78n4$oqp$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > Niektóre banki sprawdzaja zawartosc pola odbiorca.
    > Ktos kiedys testowal... Tylko nie pamietam szczególów. :-)

    Ja tylko zauwazylem ze Lukas odrzuca jak jest niezgodnosc. Okolo
    poltora roku temu to testowalem. Co ciekawe odrzucone przelewy
    widnialy w historii w Lukasie jak normalne przelewy, a potem do
    kazdego zwrot - to plus, widac ze ktos probowal cos przyslac, ale
    Lukasludki odeslali to spowrotem.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Freedom of computer programs increases software productivity:
    http://www.gnu.org/philosophy/shouldbefree.html

  • 8. Data: 2003-07-18 16:10:30
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Niektóre banki sprawdzaja zawartosc pola odbiorca.
    > Ktos kiedys testowal... Tylko nie pamietam szczególów. :-)

    Kontroli podlegaja przelewy wybierane na wyrywki. Nie sposób sprawdzic
    wszystkich, a wypracowanie algorytmu wyreczajacego w tej pracy czlowieka
    - ze wzgledu na duza dowolnosc poprawnego adresowania przelewów -
    napotyka na trudnosci.

    Przynajmniej tak mi sie kiedys obilo o uszy...

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent