  • 1. Data: 2003-11-19 15:46:05
    Temat: Inteligo-informacja o lokalizacji bankomatu lub terminalu POS.
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Witam!
    Dziś dokonałem 2 płatności kartą VE Inteligo:
    1.W POSie obsługiwanym przez PolCard.W emailu jest informacja :brak adresu
    bankomatu/pos.
    2.Druga transakcja w terminalu obsługiwanym przez Pekao ,info w
    emailu :10306283/PEKAO SA LODZ.
    Z czego wynikają takie różnice i dlaczego tak jest?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-11-20 00:04:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

> [...]
    > emailu :10306283/PEKAO SA LODZ.
    > Z czego wynikają takie różnice i dlaczego tak jest?

    U mnie podobnie. POS Polcardu - brak informacji o lokalizacji, czy jakos
    tak, POS eSerwisu (PKO BP) - adres podany, ale nie pamietam jak dokladnie.

    Bartol