-
11. Data: 2003-03-13 07:52:14
Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
Od: LMB <N...@s...pl>
MK wrote:
>
> Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
[...]
> Zaczynam zalowac, ze nie mam konta w Inteligo, ale moze uda mi sie poswiecic
> troche czasu i dla dobra ogolu zainteresowac odpowiedni urzad ;).
Byłbym niezmiernie wdzięczny, bo ostatnio mam duże zamówienie i nie mam
czasu się tym zająć.
> Maciej
Michał
--
== Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
============== http://www.sitefinder.pl =====================
-
12. Data: 2003-03-13 07:54:30
Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
Od: LMB <N...@s...pl>
Krzysztof Kowalski wrote:
>
> "LMB" <N...@s...pl> wrote in message
> news:3E6EFDAC.C4225FA1@sitefinder.pl...
> > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?
>
> Myślę, że po ostatnich zmianach w TOiP pora (niestety!!!) dać sobie na dobre
> spokój z tym bankiem - i odżałować na koniec te 4,50.
Wiesz, nigdy nie musiałem korzystać z bankomatów (nie dostaję kasy na
konto, tylko ją wpłacam). PRzyzwyczaiłem się do faktu, że z bankomatów
nie można był okorzystać (czyt. nie chciałem płacić 4,50) wcześniej, nie
można i teraz - nie chodzi o to. Problemem ta nagła zmiana cennika. Żona
przelała 400 złotych i nie mogła wypłacić, bo 4,50 wzięli od razu. W
przedszkolu mnie powieszą :)
> Pozdrawiam
> K. Kowalski
LMB
--
== Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
============== http://www.sitefinder.pl =====================
-
13. Data: 2003-03-13 20:55:16
Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
Od: "zino" <...@o...pl>
Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
news:b4n05h$3uv$1@atlantis.news.tpi.pl...
| Użytkownik LMB napisał:
| > Witam.
| >
| > Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
| > wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
| > mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
| > obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
| > u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
| > poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
| > sprawdzać czy coś się zmieniło?
| >
| > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?
|
| Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:
|
| Par. 60, ust. 2.
| Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
| jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
| i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.
|
| Par. 60, ust. 3.
| Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującymi opłatami i
| prowizjami pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
| numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.
|
| Bartol
|
Zaraz zaraz !
Ogólne warunki prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez Powszechną
Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont Inteligo.
Rozdz. 1, § 1, pkt 25)Tabela opłat i prowizji - stanowiący integralną część
Umowy wykaz prowizji i opłat za korzystanie z produktów i usług Banku w
zakresie Konta Inteligo,
Jezeli cos jest integralna czescia Umowy, to nie moze zostac jednostronnie
zmienione !!!!
Zino
-
14. Data: 2003-03-13 22:32:59
Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
> Zaczynam zalowac, ze nie mam konta w Inteligo, ale moze uda mi sie poswiecic
> troche czasu i dla dobra ogolu zainteresowac odpowiedni urzad ;).
> Maciej
Rozumiem, ze chcesz sie zrehabilitowac po ostatnim powiadomieniu odpowiedniego
urzędu ? ;-)))))))
--
Witek