  • 1. Data: 2004-07-21 13:30:02
    Temat: Inteligo - konto w 5 dni
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    W czwartek (15.07) wieczorem znajoma wypełniła wniosek o konto, w piątek
    rano telefon z weryfikacja danych. Dzisiaj rano przyjechał przyjechał
    kurier z przesyłką. Jak widać, najlepiej załóżyć konto latem - pewnie
    ruch jest zerowy ;-)

    Zbyszek

  • 2. Data: 2004-07-21 16:46:49
    Temat: Re: Inteligo - konto w 5 dni
    Od: "tbud" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Benny" <zbkm@_usun_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rano telefon z weryfikacja danych. Dzisiaj rano przyjechał przyjechał
    > kurier z przesyłką. Jak widać, najlepiej załóżyć konto latem - pewnie

    Nie prawda do mnie kurier też dotarł bardzo szybko. A było to już jakiś czas
    temu.

    http://tbud.histo.pl

  • 3. Data: 2004-07-22 07:51:45
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    tbud wrote:

    > Nie prawda do mnie kurier też dotarł bardzo szybko. A było to już jakiś czas
    > temu.

    Stary, tu nie chodzi czy prawda czy nie prawda ... ufff

    Zbyszek