  • 41. Data: 2002-02-09 16:56:56
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > UWazam ze jak na bank wirtualny wnoszenie tzw "Kaucji"
    > jest niezbyt dobrym posunieciem tym bardziej ze o tym saldzie <100 tak w
    > prost oficjalnie nie powiadomili.

    hmm miesiac temu nie bylo takiego ograniczenia wiec o czym mieli powiadamiac?
    teraz takie ograniczenie jak wol stoi w TOiP i to chyba wyczerpuje znamiona
    "oficjalnego powiadomienia" ;-) ?
    zreszta ja na to patrze tak: JUZ OD 100 PLN na koncie nie mam oplaty ;-)
    w Lukasie dopiero od 5,000...

    za to zamknalem pod tym pretekstem ;) konto prowadzone do swojej dzialalnosci
    gospodarczej (wlasciwie to juz bylej dzialalnosci gospodarczej)
    i jakby ktos bardzo chcial, to moge podeslac wniosek o zamkniecie konta.
    (ale jesli ktos chce, to niech pisze na __priva__)

    no cuz, jestem wciaz zadowolonym generalnie uzytkownikiem Inteligo,
    choc uwazam, ze sposob podania informacji o zmianach jest
    __zenujacym__ popisem pewnie dzialu marketingu tej instytucji.
    po tym czyms przestane polecac juz konto Inteligo znajomym pod kryptonimem
    "dobre i bezplatne" a zaczne pod kryptonimem "dobre, wygodne i umiarkowanie
    kosztowne"

    pozdrawiam

    romek

  • 42. Data: 2002-02-09 18:36:28
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 15:52:34 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

    >jesli nie widzisz roznicy pomiedzy 2 sytuacjami:
    >a/ zadluzenie 1000 zl - splacono 999.99 - naliczono odsetek 50 zl
    >b/ zadluzenie 1000 zl, splacono 0 zl - naliczono odsetek 50zl
    >to nic cie juz nie przekona !!!!!!

    Tak, ale jeżeli to nalicza automat, to jak inaczej? Bo jeśli dadzą
    grosz różnicy, to powiesz:
    >jesli nie widzisz roznicy pomiedzy 2 sytuacjami:
    >a/ zadluzenie 1000 zl - splacono 999.98 - naliczono odsetek 50 zl
    >b/ zadluzenie 1000 zl, splacono 0 zl - naliczono odsetek 50zl
    >to nic cie juz nie przekona !!!!!!
    Itd. W ten sposób ,,paradoksem łysego'' dojdziesz do braku
    jakiejkolwiek kary!

    >w city - naliczano mi wowczas kwote minimalna, nie pamietam - bylo to pare
    >zl oraz odsetki od kwoty niezaplaconej

    Może w mieście panują inne warunki... :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 43. Data: 2002-02-10 11:54:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 09 Feb 2002 19:36:28 +0100, w
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tak, ale jeżeli to nalicza automat, to jak inaczej?

    Jak inaczej co? A ten automat to jakiś niemodyfikowalny??

  • 44. Data: 2002-02-12 17:37:35
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    9 Feb 2002 16:56:56 GMT, Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    napisał(-a):

    >zreszta ja na to patrze tak: JUZ OD 100 PLN na koncie nie mam oplaty ;-)
    >w Lukasie dopiero od 5,000...
    eee, ja tam w Lukasie nie płacę nawet jak mam 0 :-) A do tego jeszcze
    mi Visę kredytową przyznali.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski