  • 1. Data: 2006-03-30 15:55:50
    Temat: Inteligo - kurier
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    Ile sie czeka na kuriera z dokumentami otwieranego konta Inteligo? Bo czekam
    juz drugi tydzień, a powiedzieli, ze otwarcie trwa 10 dni.

  • 2. Data: 2006-03-30 16:04:00
    Temat: Re: Inteligo - kurier
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e0gv5d$g33$1@nemesis.news.tpi.pl, *lestat* wrote:
    > Ile sie czeka na kuriera z dokumentami otwieranego konta Inteligo? Bo
    > czekam juz drugi tydzień, a powiedzieli, ze otwarcie trwa 10 dni.

    Zadzwon na infolinie i przedstaw sprawe - mozesz wstrzymali wysylke.
    Ja czekalem 12 dni.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-03-30 16:27:25
    Od: "Slawek Adamczyk" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    darnok
    <darnok-allegroMALPAwpKROP
    KApl@anty.spam.ch>

    e0gv5d$g33$1@nemesis.
    news.tpi.pl, *lestat* wrote:
> [...]
    dokumentami otwieranego
    konta Inteligo? Bo
    a powiedzieli, ze otwarcie
    trwa 10 dni.

    > Zadzwon na infolinie i
    przedstaw sprawe - mozesz
    wstrzymali wysylke.
    > Ja czekalem 12 dni.

    Nie wiem od czego to zależy
    ale o dziwo ja tylko 3 dni
    czekałem na kuriera i paczkę
    startową :) W poniedziałek
    dzwoniłem a w czwartek już
    miałem umowę i kartę :) Sam
    byłem zaskoczony takim
    express tempem ich :)

  • 4. Data: 2006-03-30 20:20:02
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "lestat" <l...@w...pl> wrote in message
    | Ile sie czeka na kuriera z dokumentami otwieranego konta
    Inteligo? Bo czekam
    | juz drugi tydzień, a powiedzieli, ze otwarcie trwa 10 dni.

    To wcale nie jest takie najgorsze. Jak bedziesz zamykal konto
    to dopiero sobie poczekasz. W ZESZLY weekend (mamy czwartek
    wieczór) czyli minelo od niedzieli zdaje sie 11 dni zadzwonilem,
    zeby zapytac jak najszybciej mozna zamknac konto.
    Dowiedzialem sie, ze trzeba zamówic specjalny formularz, który
    przesylaja mailem lub poczta. Poprosilem mailem, zeby bylo
    szybciej - "generowanie formularza" trwa 2 dni. Troche dlugo jak na
    wklejenie standardowej tresci do maila i dolaczenie zalacznika, ale
    okay - moze w Inteligo maja tylko jeden komputer i to bardzo
    wolny;-). Czekalem ponad tydzien, po czym postanowilem im napisac
    poczta wewnetrzna, ze skoro nie wyslali formularza, to niech zamkna
    na podstawie dyspozycji przeslanej poczta wewnetrzna (skoro w BPH
    mozna ustanawiac PZ przez internet bez podpisu, to czemu nie mozna
    na tej podstawie zamknac rachunku).
    Nastaly kolejne dni oczekiwania. W koncu dzis ktos zadzwonil.
    Swietnie. Pani zadzwonila, zeby powiedziec, ze nie moze zamknac
    konta;-) Bylem pewien, ze powie "ale juz wyslalam Panu ten
    formularz", ale nie, nic podobnego. Zapytalem czy moze mi wyslac. W
    koncu sie zgodzila, ale... generowanie bedzie trwalo kolejne dwa
    dni.
    Co gorsza, powiedziala, ze rachunek zostanie zamkniety po 30
    dniach od czasu jak otrzymaja to pismo. AFAIK inne banki w takiej
    sytuacji zgdzilyby sie na krótszy termin wypowiedzenia, bo z ich
    winy caly proces sie opóznia. Przeciez nabijanie klienta na
    dodatkowa miesieczna oplate nie jest chyba warte utraty dobrej
    reputacji?
    A co Cie sklonilo do otwarcia rachunku w tym banku?

    Pozdrawiam,
    AASurowiec

  • 5. Data: 2006-03-30 20:54:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> writes:

> [...]
    > wieczór) czyli minelo od niedzieli zdaje sie 11 dni zadzwonilem,
    > zeby zapytac jak najszybciej mozna zamknac konto.

    Inteligo to, zdaje sie, marka PKOBP? :-)

    Przeciez wszyscy wiedza ze najszybciej mozna zamknac konto dostarczajac
    wypowiedzenie umowy (najlepiej w dwoch kopiach, by na drugiej uzyskac
    potwierdzenie otrzymania) osobiscie do siedziby banku.

    Terminu wypowiedzenia pewnie to nie przyspieszy, fakt.

    BTW: nie nalezy twierdzic, ze sie chce "zamknac konto". Nalezy raczej
    twierdzic, ze sie chce dostarczyc pismo oraz uzyskac potwierdzenie
    tego faktu na kopii. Tresc pisma nie jest istotna w momencie jego
    dostarczania, podobnie jak nie jest np. istotna osoba, ktora to robi.

    Naturalnie bankowi nie wolno takiej osobie udzielac zadnych poufnych
    informacji (np. potwierdzac, ze takie konto istnieje, albo kierowac
    jakichkolwiek odpowiedzi na pismo itp).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2006-04-01 09:30:46
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Nie musi byc to formularz z banku, mozna samemu napisac dyspozycje, musi ona
    tylko zawierac wszystkie niezbedne formalnie elementy.