eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - lekceważenie klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2006-04-04 15:22:56
    Temat: Inteligo - lekceważenie klienta
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    Cierpliwie czekam na kuriera, czekam, czekam. Tak w ogóle to czekam jeszcze
    na telefon od niego... Miał być kurier, czy tez zadzwonić w ciagu 10 dni.
    Dodzwonić sie ni jak nie moge, nikt nie odbiera. A mija juz trzeci tydzień.



  • 2. Data: 2006-04-04 15:44:21
    Temat: Re: Inteligo - lekceważenie klienta
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e0u30s$bf2$1@atlantis.news.tpi.pl, *lestat* wrote:
    > Cierpliwie czekam na kuriera, czekam, czekam. Tak w ogóle to czekam
    > jeszcze na telefon od niego... Miał być kurier, czy tez zadzwonić w
    > ciagu 10 dni. Dodzwonić sie ni jak nie moge, nikt nie odbiera. A mija
    > juz trzeci tydzień.

    A dzwoniles w tej sprawie na 0801 121 121 ?

    --
    darnok


  • 3. Data: 2006-04-04 15:52:49
    Temat: Re: Inteligo - lekceważenie klienta
    Od: "lestat" <l...@w...pl>


    > A dzwoniles w tej sprawie na 0801 121 121 ?

    Dzwoniłem wczoraj i dzisiaj po kilka razy, nikt nie odbiera. Tylko w
    telefonie słysze muzyczke i sekretarke, żebym chwile czekał. Dzwoniłem o
    róznej porze i nic. Napisałem niedawno meila, moze odpowiedzą, ale kiedys
    napisałem z zapytaniami, to nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Nie wiem, może
    maja wszystkich w dupie...



  • 4. Data: 2006-04-04 19:16:41
    Temat: Re: Inteligo - lekceważenie klienta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    lestat napisał(a):

    > Dzwoniłem wczoraj i dzisiaj po kilka razy, nikt nie odbiera. Tylko w
    > telefonie słysze muzyczke i sekretarke, żebym chwile czekał.

    Więc może zaczekaj?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1