  • 1. Data: 2003-02-28 19:35:33
    Temat: Inteligo - logowanie
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@U...skaruz.com>

    Nie mogę zalogować się do Inteligo? Strona główna działa, strona z
    formularzem nie wyświetla się. Czy tylko ja mam ten problem?

    --
    Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com

  • 2. Data: 2003-02-28 19:48:40
    Temat: Re: Inteligo - logowanie
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    > Nie mogę zalogować się do Inteligo? Strona główna działa, strona z
    > formularzem nie wyświetla się. Czy tylko ja mam ten problem?

    Niestety tylko Ty...

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-02-28 20:00:02
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@U...skaruz.com>

    Pięknego dnia Fri, 28 Feb 2003 20:48:40 +0100 "Toady" <t...@o...pl>
    napisał:

    >Niestety tylko Ty...

    Częściowo problem rozwiązany. W Mozilli poszło, IE nadal się opiera.

    --
    Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com

  • 4. Data: 2003-03-01 12:10:23
    Od: "mano-a" <m...@t...pl>

    Mialem podobny problem tylko ze u mnie przy zakladaniu konto nie chcial sie
    wyswietlac formularz.
    Po paru probach doszlem do tego czemu tak jest, jest to logiczne ale mala
    adnotacja do tego na stronie inteligo by nie zaszkodzila. Zeby dzialalo zrob
    tak :

    w exsploerze na gorze w menu wejdz
    Pomoc -> Internet Exsploer Informacje -> Sila Szyfrowania

    Jezeli wynosi 58bitow to znaczy ze masz standartowego exsploera jak ja i
    cala reszta ludzkosci kliknij w link obok i z strony ktora sie otworzy
    sciagnij do swojej wersji Windowsa odpowiedni Upgrade i wtedy sila
    szyfrowania bedzie 128bitow i BEDZIE OK.
    To bardzo dobrze ze inteligo ma mocne zabezpieczenia tylko szkoda ze
    informacji na stronie o tym nie ma :)

    POZDRAWIAM

    --

    .: mano-a :.
    mano-a(usun to)@tlen.pl

    Użytkownik "Grzegorz Skaruz" <g...@U...skaruz.com> napisał w
    wiadomości news:peev5vk9a0g7itrkhtuchj3h3u8sdkdjul@4ax.com...

  • 5. Data: 2003-03-01 13:24:23
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mano-a" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szyfrowania bedzie 128bitow i BEDZIE OK.
    > To bardzo dobrze ze inteligo ma mocne zabezpieczenia tylko szkoda ze

    Jak to nie ma!?! Jest info, wystarczy wykazac sie odrobina checi w jego
    znalezieniu:

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-serwis-www-wap-tele
    foniczny.html

    10Czego będę potrzebować, aby skorzystać z serwisu WWW?
    Aby korzystać z serwisu WWW potrzebne będą:
    zalecana przeglądarka internetowa firmy Microsoft lub Netscape umożliwiająca
    szyfrowanie transmisji kluczem o długości 128 bit (protokół SSL 3.0),