eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 11. Data: 2006-10-24 14:07:29
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ehl1tt$8k6$1@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiście, że tak.

    oczywiście że nie



  • 12. Data: 2006-10-24 14:39:32
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > To jest przegięcie - internetowy bank niedostęny w
    > środku dnia - SKANDAL !!!

    Jest na to rozwiązanie: mieć dwa konta.


  • 13. Data: 2006-10-24 14:58:38
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    pawelWN pisze:

    > A właśnie potrzebuje zrobić przelew.
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_techn_2
    4102006.htm

    Już działa.

    --
    Grzegorz Kamionka


  • 14. Data: 2006-10-24 16:33:53
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>


    > oczywiście że nie
    >


    Nie policzyło :)


    Tomek



  • 15. Data: 2006-10-24 23:56:33
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "sw" <s...@v...com> wrote in message
    news:1161694962.856235.47290@f16g2000cwb.googlegroup
    s.com...

    *piotr'ek* wrote:
    > > Czyżby jakiś hacker im się włamał i naprawiają ?
    >
    > Zachowujecie się jakby u was w domu/mieszkaniu/aucie/kompie wszystko
    > non-stop, 24h/dobę działało.


    Nie wiem jak Ty, ale ja widzę pewną różnicę między domowym
    serwerkiem a serwerami bankowymi. Informatycy pko są poprostu nie
    najlepsi i tyle!!! To jest przegięcie - internetowy bank niedostęny w
    środku dnia - SKANDAL !!!

    To ty jesteś dupa a nie informatyk jak zakładasz, że nigdy nic nie pada.



  • 16. Data: 2006-10-25 05:39:04
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:ehm96v$g7p$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > To ty jesteś dupa a nie informatyk jak zakładasz, że nigdy nic nie pada.
    >

    Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria powinna
    trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.

    MK


  • 17. Data: 2006-10-25 09:07:06
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria powinna
    > trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
    >


    Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
    transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)


    Tomek



  • 18. Data: 2006-10-25 09:59:53
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: szaweł <g...@p...fm>

    Tomek napisał(a):
    >> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria powinna
    >> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
    >>
    >
    >
    > Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
    > transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
    >
    >
    > Tomek
    >
    >
    A o macierzach chłopcze słyszałeś?
    Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona niż
    Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA padł i
    przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam własnie
    mają macierze. Nic nie ma prawa paść.

    Paweł


  • 19. Data: 2006-10-25 10:37:43
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    szaweł wrote:
    > Tomek napisał(a):
    >>> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria
    >>> powinna
    >>> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
    >>>
    >>
    >> Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
    >> transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
    >>
    > A o macierzach chłopcze słyszałeś?
    > Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona niż
    > Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA padł i
    > przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam własnie
    > mają macierze. Nic nie ma prawa paść.

    "Szwejk zamyślił się i powiada tak: - A to u nas w Pradze żyła kiedyś
    stara, niedołężna hrabina Svobodova, i miała ona trzy nocniki. Miała
    miedziany, miała żeliwny, a trzeci był porcelanowy. I wyobraź sobie,
    Leonidzie... pewnego dnia obsrała się na schodach."

    Zapewniam Cię, że każdy najbardziej nawet zabezpieczony system może
    paść. Szczególnie, gdy problem leży w:
    - oprogramowaniu (np. przy wymianie systemu na nowszą wersję),
    - komunikacji (ktoś przyblokował ruch),
    - zepsuciu czegoś przez administratora.
    itp.


    I wtedy żadna macierz nie pomoże.

    reik.


  • 20. Data: 2006-10-25 12:33:42
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: szaweł <g...@p...fm>

    Remigiusz Babicz napisał(a):
    > szaweł wrote:
    >> Tomek napisał(a):
    >>>> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria
    >>>> powinna
    >>>> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
    >>>>
    >>>
    >>> Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
    >>> transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
    >>>
    >> A o macierzach chłopcze słyszałeś?
    >> Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona
    >> niż Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA
    >> padł i przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam
    >> własnie mają macierze. Nic nie ma prawa paść.
    >
    > "Szwejk zamyślił się i powiada tak: - A to u nas w Pradze żyła kiedyś
    > stara, niedołężna hrabina Svobodova, i miała ona trzy nocniki. Miała
    > miedziany, miała żeliwny, a trzeci był porcelanowy. I wyobraź sobie,
    > Leonidzie... pewnego dnia obsrała się na schodach."
    >
    > Zapewniam Cię, że każdy najbardziej nawet zabezpieczony system może
    > paść.
    Problem tylko w tym że ta w Inteligo nadzwyczaj często ;)

    > Szczególnie, gdy problem leży w:
    > - oprogramowaniu (np. przy wymianie systemu na nowszą wersję),
    > - komunikacji (ktoś przyblokował ruch),
    > - zepsuciu czegoś przez administratora.
    > itp.
    >
    >
    > I wtedy żadna macierz nie pomoże.
    >
    > reik.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1