-
11. Data: 2006-10-24 14:07:29
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: "Pen" <p...@g...pl>
Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:ehl1tt$8k6$1@inews.gazeta.pl...
> Oczywiście, że tak.
oczywiście że nie
-
12. Data: 2006-10-24 14:39:32
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: "yale" <b...@s...net.pl>
> To jest przegięcie - internetowy bank niedostęny w
> środku dnia - SKANDAL !!!
Jest na to rozwiązanie: mieć dwa konta.
-
13. Data: 2006-10-24 14:58:38
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>
pawelWN pisze:
> A właśnie potrzebuje zrobić przelew.
> http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_techn_2
4102006.htm
Już działa.
--
Grzegorz Kamionka
-
14. Data: 2006-10-24 16:33:53
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: "Tomek" <b...@o...pl>
> oczywiście że nie
>
Nie policzyło :)
Tomek
-
15. Data: 2006-10-24 23:56:33
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>
"sw" <s...@v...com> wrote in message
news:1161694962.856235.47290@f16g2000cwb.googlegroup
s.com...
*piotr'ek* wrote:
> > Czyżby jakiś hacker im się włamał i naprawiają ?
>
> Zachowujecie się jakby u was w domu/mieszkaniu/aucie/kompie wszystko
> non-stop, 24h/dobę działało.
Nie wiem jak Ty, ale ja widzę pewną różnicę między domowym
serwerkiem a serwerami bankowymi. Informatycy pko są poprostu nie
najlepsi i tyle!!! To jest przegięcie - internetowy bank niedostęny w
środku dnia - SKANDAL !!!
To ty jesteś dupa a nie informatyk jak zakładasz, że nigdy nic nie pada.
-
16. Data: 2006-10-25 05:39:04
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: "MK" <m...@i...pl>
"witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
news:ehm96v$g7p$1@inews.gazeta.pl...
>
> To ty jesteś dupa a nie informatyk jak zakładasz, że nigdy nic nie pada.
>
Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria powinna
trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
MK
-
17. Data: 2006-10-25 09:07:06
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: "Tomek" <b...@o...pl>
> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria powinna
> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
>
Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
Tomek
-
18. Data: 2006-10-25 09:59:53
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: szaweł <g...@p...fm>
Tomek napisał(a):
>> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria powinna
>> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
>>
>
>
> Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
> transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
>
>
> Tomek
>
>
A o macierzach chłopcze słyszałeś?
Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona niż
Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA padł i
przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam własnie
mają macierze. Nic nie ma prawa paść.
Paweł
-
19. Data: 2006-10-25 10:37:43
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>
szaweł wrote:
> Tomek napisał(a):
>>> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria
>>> powinna
>>> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
>>>
>>
>> Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
>> transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
>>
> A o macierzach chłopcze słyszałeś?
> Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona niż
> Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA padł i
> przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam własnie
> mają macierze. Nic nie ma prawa paść.
"Szwejk zamyślił się i powiada tak: - A to u nas w Pradze żyła kiedyś
stara, niedołężna hrabina Svobodova, i miała ona trzy nocniki. Miała
miedziany, miała żeliwny, a trzeci był porcelanowy. I wyobraź sobie,
Leonidzie... pewnego dnia obsrała się na schodach."
Zapewniam Cię, że każdy najbardziej nawet zabezpieczony system może
paść. Szczególnie, gdy problem leży w:
- oprogramowaniu (np. przy wymianie systemu na nowszą wersję),
- komunikacji (ktoś przyblokował ruch),
- zepsuciu czegoś przez administratora.
itp.
I wtedy żadna macierz nie pomoże.
reik.
-
20. Data: 2006-10-25 12:33:42
Temat: Re: Inteligo padło.
Od: szaweł <g...@p...fm>
Remigiusz Babicz napisał(a):
> szaweł wrote:
>> Tomek napisał(a):
>>>> Banki maja, a przynajmniej powinny miec, systemy zapasowe. Awaria
>>>> powinna
>>>> trwac tyle ile zajmuje przelaczenie na system awaryjny.
>>>>
>>>
>>> Jak ty to sobie wyobrażasz ? Pada cała baza, włącznie z ostatnimi
>>> transakcjami klientów a ty przywracasz ją z kopii ? :)
>>>
>> A o macierzach chłopcze słyszałeś?
>> Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona
>> niż Ci się wydaje. Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA
>> padł i przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam
>> własnie mają macierze. Nic nie ma prawa paść.
>
> "Szwejk zamyślił się i powiada tak: - A to u nas w Pradze żyła kiedyś
> stara, niedołężna hrabina Svobodova, i miała ona trzy nocniki. Miała
> miedziany, miała żeliwny, a trzeci był porcelanowy. I wyobraź sobie,
> Leonidzie... pewnego dnia obsrała się na schodach."
>
> Zapewniam Cię, że każdy najbardziej nawet zabezpieczony system może
> paść.
Problem tylko w tym że ta w Inteligo nadzwyczaj często ;)
> Szczególnie, gdy problem leży w:
> - oprogramowaniu (np. przy wymianie systemu na nowszą wersję),
> - komunikacji (ktoś przyblokował ruch),
> - zepsuciu czegoś przez administratora.
> itp.
>
>
> I wtedy żadna macierz nie pomoże.
>
> reik.