  • 1. Data: 2003-04-01 10:44:33
    Temat: Inteligo - po modernizacji
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Po modernizacji ostatniej nocy, dzisiaj po zleceniu przelewu, nad ekranem
    potwierdzenia dostalem takowy tekst:

    Uwaga! Jezeli odbiorca Twojego przelewu jest nierezydent, pamietaj, aby
    niezwlocznie zglosic ten fakt konsultantowi Inteligo pod numerem 0800 121
    121 lub (0)81 535 67 89. Zgodnie z art. 26 nowego prawa dewizowego (Ustawa z
    dnia 27 lipca 2002 r. Prawo dewizowe Dz. U. Nr 141 z 5 wrzesnia 2002r. poz.
    1178) Centrum Obslugi Inteligo PKO BP S.A. dokonuje rozliczenia z
    nierezydentem w kraju, po podaniu przez rezydenta bankowi tytulu prawnego, w
    zwiazku z którym nastepuje rozliczenie.

    Moze ktos siee do tego odniesie?
    M.

  • 2. Data: 2003-04-01 11:03:51
    Temat: Re: Inteligo - po modernizacji
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    > Po modernizacji ostatniej nocy, dzisiaj

    ...zauważyłem, że w formularzu zamawiania karty nie ma już daty ważności
    karty posiadanej...

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-04-01 14:17:32
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > ...zauważyłem, że w formularzu zamawiania karty nie ma już daty ważności
    > karty posiadanej...

    Zbiorowe protesty grupowiczow zadzialaly :)

    Seb

  • 4. Data: 2003-04-01 15:32:45
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Jest też kosmetyczna poprawka na podglądzie przelewow, taka pusta linia,
    mniej sie to zlewa wszystko.
    No, ale ja liczylem na dotrzymanie slowa i wprowadzenie limitu debetowego.
    Jednak w zapewnienia Inteligo nie ma co wierzyc, niestety...

    Seb

  • 5. Data: 2003-04-01 20:24:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Maverick van Hyde" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:b6bqih$rtp$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    >
    > Uwaga! Jezeli odbiorca Twojego przelewu jest nierezydent, pamietaj, aby
    > niezwlocznie zglosic ten fakt konsultantowi Inteligo pod numerem 0800 121

    Jesli to nie prima aprilis, to skąd ja mam to niby wiedziec???

    BaLab