-
1. Data: 2005-07-18 11:05:30
Temat: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>
Sam nie wiem, czy to powód do reklamacji, czy nie - tak ma być.
Otóż jak każdego 15 "idzie" ZUS. Wiadomo - trzy przelewy. Konto firmowe,
używane właściwie tylko do płacenia danin. Tak się złożyło, że środki na ten
ZUS szły z dwóch różnych rachunków - Integrum i PKO Inteligo. Przelewy
zostały zlecone 13-tego z datą na 14-tego. Integrum jak zwykle niezawodne -
14-tego środki już widoczne w Inteligo, natomiast z PKO Inteligo - choć to
ten sam bank - bieda! 14-go nie ma! Nadchodzi 15. Rano patrzę - poszły 2 i 3
przelew z Inteligo, na 1 nie starczyło środków. Zerkam koło 10-tej - o!
wreszcie się pojawiły pieniążki z PKO Inteligo. Na wszelki wypadek dzwonię
do konsultanta - mówi, że przelew na pewno pójdzie o 12h. A dziś patrzę i...
k****... przelew dalej siedzi w oczekujących!!! Dzwonię znów, pani mówi, że
"jak nie poszedł, to już nie pójdzie, trzeba zdefiniować jeszcze raz, a
tamten usunąć". A tu ani usunąć, ani zmienić, pół karty jednorazówek
wykorzystałem i jak był, tak jest. I komunikaty w rodzaju "operacja
niedozwolona" itp. No dobra - definiuje następny - tu poszło bez większego
bólu (hint - jak chcecie wykonać tylko niektóre przelewy z płatności do
ZUS-u, to nie należy wpisywać kwoty w te zbędne - ja początkowo wpisałem
0,00 i nie chciało iść dalej), w końcu dwóch nie wykona, bo nie ma środków.
No i dopiero dziś poszło!
No i pytanie - da się to zareklamować? Na co się powołać?
Grzexs
-
2. Data: 2005-07-18 16:38:37
Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
Od: kolomolo <k...@g...pl>
Grzexs napisał(a):
> Przelewy zostały zlecone 13-tego z datą na 14-tego. Integrum jak zwykle
> niezawodne - 14-tego środki już widoczne w Inteligo, natomiast z PKO
> Inteligo - choć to ten sam bank - bieda! 14-go nie ma! Nadchodzi 15.
> Rano patrzę - poszły 2 i 3 przelew z Inteligo, na 1 nie starczyło
> środków. Zerkam koło 10-tej - o! wreszcie się pojawiły pieniążki z PKO
> Inteligo.
po 1 to coś motasz, zlecałeś z PKO Inteligo na Inteligo? i z którego
realizowałeś do ZUS?
po 2 to jak robisz przelew z datą przyszłą w PKO Inteligo to możesz go
anulować do dnia poprzedzającego transakcję, czyli jak zlecałeś 13 na 14
to mogłeś anulować do 24 w dniu 13
> Na wszelki wypadek dzwonię do konsultanta - mówi, że przelew
> na pewno pójdzie o 12h. A dziś patrzę i... k****... przelew dalej siedzi
> w oczekujących!!! Dzwonię znów, pani mówi, że "jak nie poszedł, to już
> nie pójdzie, trzeba zdefiniować jeszcze raz, a tamten usunąć". A tu ani
> usunąć, ani zmienić, pół karty jednorazówek wykorzystałem i jak był, tak
> jest. I komunikaty w rodzaju "operacja niedozwolona" itp.
po 3 to jeśli jest data wykonania przelewu (czyli 14) to przelewu nie
możesz anulować, bo jest na środkach nierozliczonych i cały czas jest w
trakcie realizacji
> No dobra -
> definiuje następny - tu poszło bez większego bólu (hint - jak chcecie
> wykonać tylko niektóre przelewy z płatności do ZUS-u, to nie należy
> wpisywać kwoty w te zbędne - ja początkowo wpisałem 0,00 i nie chciało
> iść dalej), w końcu dwóch nie wykona, bo nie ma środków. No i dopiero
> dziś poszło!
>
> No i pytanie - da się to zareklamować? Na co się powołać?
>
> Grzexs
po 4 to nie wiem czy dobrze domniemuje ale 15 zleciłeś jeszcze raz
przelew z datą wykonania na 15 ? jeśli tak to o której? jeśli po
godzinach pracy oddziału i w sobotę twój oddział nie pracował to ten
przelew nie miał jak opuścić rachunku bo sesje kir są od poniedziałku do
piątku, wiec data najblizszego wykonania to był poniedziałek czyli 18
(to dotyczy PKO INTELIGO I INTELIGO)
po 5 jaka reklamacja?
- środki powinieneś zapewnić na dzień poprzedzający transakcje
- jeśli nie ma srodków przelew jest odrzucany
- przelew mozesz usunąc jak jest na transakcjach oczekujacych a nie
srodkach nierozliczonych, kiedy jest data jego realizacji
po 6 to przelewy z PKO Inteligo na Inteligo ida max 2 dni robocze, był
tu już wątek na temat realizacji wpłat i przelewów z PKO BP na Inteligo,
więc sprawdź kiedy zlecałeś przelewy dokładnie :)
po 7 to wróce do punktu 1 - realizowałes z PKO Inteligo czy Inteligo
przelewy do ZUS??
pzdr.
kolomolo
PS. nie wierzę żeby trafił Ci się aż tak durny konsultant i tak Cię
wkręcił, sam coś namieszałeś ... ;)
-
3. Data: 2005-07-18 22:37:18
Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
Od: "LuK" <l...@u...o2.pl>
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> napisał w wiadomości
news:dbg2k2$ecu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Sam nie wiem, czy to powód do reklamacji, czy nie - tak ma być.
>
> Otóż jak każdego 15 "idzie" ZUS. Wiadomo - trzy przelewy. Konto firmowe,
<ciach>
nie chce mi sie czytac ale zusu przypadkiem nie placi sie do 10-tego?
-
4. Data: 2005-07-19 09:53:14
Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>
>> Rano patrzę - poszły 2 i 3 przelew z Inteligo, na 1 nie starczyło
>> środków. Zerkam koło 10-tej - o! wreszcie się pojawiły pieniążki z PKO
>> Inteligo.
>
> po 1 to coś motasz, zlecałeś z PKO Inteligo na Inteligo? i z którego
> realizowałeś do ZUS?
Na PKO Inteligo wpłacam "wypłatę" i "środki na opłaty" - potem to "środki na
opłaty" przelewam na Inteligo (firmowe), z którego płacę ZUS. Tak dlatego,
że na PKO Inteligo mam linię kredytową i staram się ją zmniejszać przez
przechowywanie tam wszelkich dostępnych pieniędzy jak najdłużej się da.
> po 3 to jeśli jest data wykonania przelewu (czyli 14) to przelewu nie
> możesz anulować, bo jest na środkach nierozliczonych i cały czas jest w
> trakcie realizacji
Z płacę z Inteligo, nie z PKO Inteligo.
> po 4 to nie wiem czy dobrze domniemuje ale 15 zleciłeś jeszcze raz przelew
> z datą wykonania na 15 ? jeśli tak to o której? jeśli po
Nie, to już było 18-tego. Chodzi o to, że nie wiedziałem, że w Inteligo, jak
coś nie pójdzie za pierwszym razem, to już w ogóle nie pójdzie. Gdybym
wiedział, to jeszcze 15-tego przed 12h wywaliłbym ten
"oczekujący-nie-wiadomo-na-co" przelew i zdefiniował nowy, który by poszedł.
> po 5 jaka reklamacja?
> - środki powinieneś zapewnić na dzień poprzedzający transakcje
> - jeśli nie ma srodków przelew jest odrzucany
> - przelew mozesz usunąc jak jest na transakcjach oczekujacych a nie
> srodkach nierozliczonych, kiedy jest data jego realizacji
>
[...]
> PS. nie wierzę żeby trafił Ci się aż tak durny konsultant i tak Cię
> wkręcił, sam coś namieszałeś ... ;)
No właśnie był! Gdyby mnie nie wprowadził w błąd, że przelew pójdzie, mimo,
że został już raz odrzucony, to bym go przedefiniował jeszcze przed ostatnią
sesją w piątek 15-tego!
Grzexs
-
5. Data: 2005-07-19 09:54:08
Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>
> nie chce mi sie czytac ale zusu przypadkiem nie placi sie do 10-tego?
To zależy. Jak się ma pracowników, to się płaci 15-tego, jak się jest sam
dla siebie firmą, to 10-tego. Albo jakoś tak.
Grzexs
-
6. Data: 2005-07-21 05:43:01
Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
Od: kolomolo <k...@g...pl>
>
> No właśnie był! Gdyby mnie nie wprowadził w błąd, że przelew pójdzie,
> mimo, że został już raz odrzucony, to bym go przedefiniował jeszcze
> przed ostatnią sesją w piątek 15-tego!
>
> Grzexs
no to reklamacja, jeśli nie pamiętasz nazwiska konsultanta, podaj
godzinę kiedy dzwoniłeś i zawężysz poszukiwania rozmowy, które przecież
jest nagrywana :)