  • 11. Data: 2005-04-27 14:54:00
    Temat: Re: Inteligo postanowiło mniedziś wkurzyć
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > I teraz pytanie: Jaki procesor jest w tych bankomatach? Czyzby slynny
    > Intel Pentium 60? :D

    E, to nie w procesorze tkwi błąd, po prostu mu przewalutowało dwa razy. No
    bo przecież posłużył się hamerykańską Visą, więc dane o tej transakcji
    MUSIAŁY przekroczyć granicę :))

    Grzexs

  • 12. Data: 2005-04-27 17:07:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Peet wrote:

    > Ja robiłem kiedyś w nocy przelew i pobrało 1,59 pln opłaty. Dzwonię do
    > nich a panienka mi mówi że jak w nocy jest robiony przelew to tak się
    > wyświetla, ale później zniknie i tak było.

    1.59 kosztuje przelew w koncie firmowym
    Pobierają "na zaspas", a dopiero po przetwarzaniu nocnym jak mają dostęp
    które konto jest które to oddają.

  • 13. Data: 2005-04-27 18:18:07
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia 27 Apr 2005 12:36:29 +0200, Jacek napisał(a):

    > Dobre, bardzo dobre ;-)))

    Co Ty wiesz o Profilu....... :-)))

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..." - W.Łysiak

  • 14. Data: 2005-04-27 18:22:00
    Temat: Re: Inteligo postanowiło mnie dzi? wkurzyć
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Najwyrazniej przewalutowali PLN->EUR->PLN. To zdaje sie ich ulubiona
    > rozrywka ;)

    PLN->USD->PLN jak już ;-P

  • 15. Data: 2005-04-27 18:23:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    G.

  • 16. Data: 2005-04-27 18:32:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Toż to jeden ch...., Panie Wojtku :-)))

    G.

  • 17. Data: 2005-04-27 18:38:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > 1.59 kosztuje przelew w koncie firmowym
    > Pobierają "na zaspas", a dopiero po przetwarzaniu nocnym jak mają dostęp
    > które konto jest które to oddają.

    Pudlo
    Kosztuje 1.49zl

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2005-04-27 19:47:44
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Piotr Gralak napisał(a):

    > Najwyrazniej przewalutowali PLN->EUR->PLN. To zdaje sie ich ulubiona
    > rozrywka ;)

    No cóż. Zobaczymy. Na razie stan konta bez zmian. Dziś wybierałem
    jeszcze dwukrotnie tą kartą (ale w innych bankomatach) i znów
    zablokowało właściwe kwoty. Jutro się okaże czy dorzucę im do kolekcji
    kolejne dwie reklamacje.
    Jako ciekawostke podam fakt, że dziś próbowałem także rzeczoną kartą
    (normalna VE z Sercem) zapłacić w POSie (eService OIDP). Niestety
    _natychmiast_ po przejechaniu paskiem po czytniku na wyświetlaczu
    pojawił się napis "karta niedozwolona" i terminal nawet nie próbował nic
    autoryzować. W drugim terminalu w tym sklepie było to samo. Spotkał się
    ktoś kiedyś z czymś takim?
    Dodam tylko, że kartą tą dokonywałem już setki różnych operacji i
    dotychczas wszystko było Ok.

    Pozdrawiam!

  • 19. Data: 2005-04-27 20:29:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Co Ty wiesz o Profilu....... :-)))

    A chciałbyś może porozmawiać o tym, no,..., no ,...Lisku Chytrusku 9.0?
    Albo ewentualnie o Ejdżiesie?

    :-)))

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 20. Data: 2005-04-27 20:51:43
    Temat: Re: Inteligo postanowi?o mnie dzi? wkurzy?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ?ukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Coby nie przynudza? przejd? od razu do rzeczy.
    >
    > Wczoraj wybra?em w bankomacie PKOBP w Tesco przy ul. D?ugiej we
    > Wroc?awiu kwot? 50 PLN. Na 100% by? to bankomat PKOBP. Kwota 50 PLN

    U mnie to samo z wczoraj,
    220zl - pobralo 227.19
    500zl - pobralo 516.34

    na infolinii powiedzieli, ze znaja problem i bedzie korekta.

    a.