-
1. Data: 2003-08-06 05:56:55
Temat: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: <t...@g...pl>
Wczorajszy dzien kompletnie odmienil moje postrzeganie Inteligo. Probowalem
kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak
dostepu do srodkow przez tydzien.
Nie moglem tez placic karta - powody te same.
Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
zlotych, bo sa kolejki.
Okazuje sie, ze zaden bank nie ma w standardzie maksymalnego czasu
oczekiwania na obsluge przez telefon. Z moich obserwacji wynika, ze Inteligo
bije w tym rekordy. Wczoraj trzykrotnie probowalem sie dodzwonic i
trzykrotnie bylem rozlaczany z powodu przekroczenia czasu oczekiwania.
Wracam do starego, poczciwego Citibanku - moze maja marne oprocentowanie ale
serwis dziala zawsze, jak cos sie dzieje z siecia, pozwalaja bezprowizyjnie
wyplacac kase z innych bankomatow.....
A do Inteligo nawet nie mozna sie dodzwonic.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-08-06 07:10:53
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: "corner" <c...@i...pl>
Użytkownik <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgq5b7$7do$...@i...gazeta.pl...
>
> A do Inteligo nawet nie mozna sie dodzwonic.
>
Za dawnych dobrych czasów na konsultanta nie trzebabyło czekać - zgłaszał
się od razu. Ja nie wiem - teraz można czekać kilkanaście - kilkadziesiąt
minut i nic... Nie jestem przyzwyczajony do tak niskiego standardu... Gdzie
jest lepiej (w mbanku ponoć nie, vw nie ma chyba 24h/dzień...)?
-
3. Data: 2003-08-06 08:13:29
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bgq5b7$7do$1@inews.gazeta.pl...
> Wczorajszy dzien kompletnie odmienil moje postrzeganie Inteligo.
Probowalem
> kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
> przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak
> dostepu do srodkow przez tydzien.
Hmmm... Wczoraj właśnie płaciłem kartą i było OK. Dzwonić nie dzwoniłem, ale
nie zdardzyło mi się, abym musiał czekać na konsultanta więcej niż kilka
minut...
Przy czym oczywistym jest, że im mniej czasu masz, tym dłużej na niego
trzeba czekać - przetestowane.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@o...pl; 0501950782
-
4. Data: 2003-08-06 09:34:19
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: Dawid Lorenz <z...@r...pl.NO.SPAM>
> Wczorajszy dzien kompletnie odmienil moje postrzeganie Inteligo. Probowalem
> kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
> przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak
> dostepu do srodkow przez tydzien.
> Nie moglem tez placic karta - powody te same.
> Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
> zlotych, bo sa kolejki.
> Okazuje sie, ze zaden bank nie ma w standardzie maksymalnego czasu
> oczekiwania na obsluge przez telefon. Z moich obserwacji wynika, ze Inteligo
> bije w tym rekordy. Wczoraj trzykrotnie probowalem sie dodzwonic i
> trzykrotnie bylem rozlaczany z powodu przekroczenia czasu oczekiwania.
wiesz. może były jakieś ogólne problemy z transakcjami i takich klientów
jak Ty, wiszących na linii non-stop było zilliony. wtedy każde
call-center by padło, nie ma siły. ja osobiście na konsultanta inteligo
zwykle nie czekam dłużej niż 1 minutę. wczoraj żadnych transakcji nie
prowadziłem, więc nie wiem jaka była sytuacja, aczkolwiek z Twojego
opisu wynika, że kiepsko było. właśnie z tego powodu (odmowa transakcji
a jednak z blokadą na koncie) wyniosłem się błyskiem z lukasa, w
inteligo mam konto od ponad 2 lat i zero problemów. czyżby koniec tego
dobrego? :((
--
[del] * pzdr z trójmiasta
-
5. Data: 2003-08-06 10:52:59
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>
"Dawid Lorenz" <z...@r...pl.NO.SPAM> wrote in message
news:bgqi2r$ama$1@news.mm.pl...
[..]
> inteligo mam konto od ponad 2 lat i zero problemów. czyżby koniec tego
> dobrego? :((
>
Co prawda na www byla informacja o nocnych modyfikacjach, ale nie powinno to
wplynac jakos na dzialanie calego systemu. Ja robilem wczoraj zakupy na
stacji bezynowej i poszlo ok (godz 13.10).
Swoja droga, ktos wie co nazmieniali?
M.
-
6. Data: 2003-08-06 18:55:05
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: "Tasmin" <t...@i...pl>
Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bgq5b7$7do$1@inews.gazeta.pl...
> Wczorajszy dzien kompletnie odmienil moje postrzeganie Inteligo.
Probowalem
> kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
> przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak
> dostepu do srodkow przez tydzien.
> Nie moglem tez placic karta - powody te same.
> Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
> zlotych, bo sa kolejki.
> Okazuje sie, ze zaden bank nie ma w standardzie maksymalnego czasu
> oczekiwania na obsluge przez telefon. Z moich obserwacji wynika, ze
Inteligo
> bije w tym rekordy. Wczoraj trzykrotnie probowalem sie dodzwonic i
> trzykrotnie bylem rozlaczany z powodu przekroczenia czasu oczekiwania.
> Wracam do starego, poczciwego Citibanku - moze maja marne oprocentowanie
ale
> serwis dziala zawsze, jak cos sie dzieje z siecia, pozwalaja
bezprowizyjnie
> wyplacac kase z innych bankomatow.....
> A do Inteligo nawet nie mozna sie dodzwonic.
Miałem podobną sytuację w piatek - bankomat PKO BP stwierdził, że z przyczyn
technicznych mam sobie wziąść kartę i iść ... bo on mi kasy nie wypłaci :))
Nastąpiło obciążenie konta, potwierdzenie SMS. Po kilkunastu minutach
zadzwoniłem do Inteligo, zgłaszając całą sytuację i przygotowałem się na
czekanie 7 dni na kasę... tym razem zdziwiłem się bardzo, bo 20 minut
później miałem SMS, że blokada została zdjęta... więc może nie jest aż tak
źle. A na konsultanta czekałem tak jak zawsze czyli około 1-2 minuty....
Pozdrawiam serdecznie ... Tasmin
-
7. Data: 2003-08-06 19:39:02
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: <t...@g...pl>
> Miałem podobną sytuację w piatek - bankomat PKO BP stwierdził, że z przyczyn
> technicznych mam sobie wziąść kartę i iść ... bo on mi kasy nie wypłaci :))
> Nastąpiło obciążenie konta, potwierdzenie SMS. Po kilkunastu minutach
> zadzwoniłem do Inteligo, zgłaszając całą sytuację i przygotowałem się na
> czekanie 7 dni na kasę... tym razem zdziwiłem się bardzo, bo 20 minut
> później miałem SMS, że blokada została zdjęta... więc może nie jest aż tak
> źle. A na konsultanta czekałem tak jak zawsze czyli około 1-2 minuty....
>
> Pozdrawiam serdecznie ... Tasmin
Niestety, moja blokada wisi dalej. Wszystko dzis dziala bez zarzutu. I
dodzwonic sie mozna.......
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2003-08-07 06:19:21
Temat: Re: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
Od: Dawid Lorenz <z...@r...pl.NO.SPAM>
> Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
> zlotych, bo sa kolejki.
aha, zapomniałem dodać - czy nie lepiej (a raczej *taniej*) dzwonić do
inteligo z dowolnej napotkanej budki telefonicznej? :-o
--
[del] * pzdr z trójmiasta