  • 1. Data: 2004-11-26 09:12:11
    Temat: Inteligo przypomnialo sobie o oplatach za karte
    Od: "kamil_p" <k...@v...pl>

    Kilka dni temu inteligo naliczylo mi oplaty za karte Visa za 5 poprzednich
    miesiecy mimo, iz wg. regulaminu powinni pobierac ta oplate pod koniec kazdego
    miesiaca. Moga tak robic??

  • 2. Data: 2004-11-26 13:40:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    kamil_p wrote:
    > Kilka dni temu inteligo naliczylo mi oplaty za karte Visa za 5
    > poprzednich miesiecy mimo, iz wg. regulaminu powinni pobierac ta
    > oplate pod koniec kazdego miesiaca. Moga tak robic??

    dokładnie to samo miała moja koleżanka z Superkontem e-pko przeniesionym do
    Inteligo - też jej opłaty za kartę dowalili mimo, że nawet jej nie aktywowała!
    Zastanawialiśmy sie tu na liście dlaczego przeniesieni nie płacą za kartę i
    ktoś tu wyjaśnił z infolinią dlaczego ona nie płaci za kartę - podobno miała być
    przez pierwszy rok za darmo.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-11-26 15:27:50
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    blad wrote:

    > Zastanawialiśmy sie tu na liście dlaczego przeniesieni nie płacą za kartę i
    > ktoś tu wyjaśnił z infolinią dlaczego ona nie płaci za kartę - podobno miała być
    > przez pierwszy rok za darmo.

    To chyba byłem ja. Sciślej - infolinia powiedziała mi, że pierwsza karta
    jest do końca ważności za darmo.

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2004-11-26 15:46:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > To chyba byłem ja. Sciślej - infolinia powiedziała mi, że pierwsza
    > karta jest do końca ważności za darmo.

    i okazało się, że nas oszukano :(
    swoją drogą na piśmie nigdzie tego nie widziałem
    *** blad ***