  • 41. Data: 2005-03-29 15:01:53
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Szymon wrote:

    > Gdy poczytacie sobie odpowiednie regulaminy, a wręcz ustawy to sami
    > do tego Kolego dojdziecie. Byłoby szczytem infantylizmu sądzenie, iz
    > na podstawie badań wysnuwam wnioski będące podstawą prawną :-)

    Pianę bijesz. Podaj tę mityczną "podstawę prawną"

    przyszłość/ Woody Allen

  • 42. Data: 2005-03-29 15:07:27
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-29 16:54- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Szymon, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Gdy poczytacie sobie odpowiednie regulaminy, a wręcz ustawy to sami do tego
    > Kolego dojdziecie. Byłoby szczytem infantylizmu sądzenie, iz na podstawie
    > badań wysnuwam wnioski będące podstawą prawną :-)

    " Wysnuwam wnioski będące podstawą prawną"? Chyba nie zrozumiałem
    przekazu...
    No chyba, że ty jesteś tym mitycznym "racjonalnym prawotwórcą" o których
    piszą w książkach prawniczych...

    Pragnę dodać, że wśród obowiązujących w Polsce źródeł prawa nie ma
    żadnych "regulaminów". Natomiast jeśli podasz o jakie *ustawy* ci
    chodzi, to będzie bardzo uprzejmie z twojej strony.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 43. Data: 2005-03-29 15:25:28
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm

  • 44. Data: 2005-03-29 15:26:16
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

> [...]

    > żadnych "regulaminów". Natomiast jeśli podasz o jakie *ustawy* ci
    > chodzi, to będzie bardzo uprzejmie z twojej strony.

    Regulamin tego typu instytucji jest (bo musi) być zgodny z podstawą prawną.

  • 45. Data: 2005-03-29 15:31:25
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Nadania CZEGO. I skąd wziąłeś datę dotarcia tego CZEGOŚ do banku.

    Poleconego, no przecież zgodnie z par. 18 regulaminu... ufff... Ów regulamin
    wymusza polecony, ale nie ZPO.

    > Masz komórki we wszystkich sieciach komórkowych w Polsce? Dla ułatwienia -
    > Idei zadzwonisz na 0801121121. Więc raczej nie masz racji, a jedynie swoje
    > głębokie przekonanie o posiadaniu takowej.

    Nie mam Idei. Znaleźliście wyjątek - brawo. To może skoczą do salonu i
    podpiszę umowę na 2 lata po kilkaset złotych rocznie abonamentu, by móc
    zadzwonić do Inteligo za darmo?

    > Padam z wrażenia, że stac Cię na zatrudnianie sekretarki.

    Ależ dziecko... Czy ja powiedziałem, iż identyfikuję się z owym kerownikiem?

    Normalnie kopara
    > mi opadła. Że też TAKI człowiek ma czas zaszczycać skromne pbb swoją
    osobą.
    > Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?

    A może to jest właśnie moja praca? Kilka postów niżej/wyżej ktoś pisał o
    braku czasu by dzwonić na 0800 Inteligo. Też mu napiszcie, iż jego czas nic
    nie jest wart, numer darmowy, więc niech siedzi, kręci i nie marudzi :-)

  • 46. Data: 2005-03-29 15:32:33
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > 0800121121 też.

    Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z Inteligo?
    :-)))

  • 47. Data: 2005-03-29 15:34:24
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Bo konto w inteligo jest dla ludzi inteligentnych, a nie towarzyszy. Dla
    > towarzyszy jest PKO BP, bo kazdy towarzysz czuje sie tam komfortowo jak
    > na plenum.

    Biorąc pod uwagę, iż Inteligo i PKO BP to ten sam bank - to zdanie mnie
    najbardziej rozśmieszyło.

  • 48. Data: 2005-03-29 15:37:33
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-29 17:26- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Szymon, wyłuszczający(a) się następująco:

    > http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm

    Bardzo ładnie. A teraz na tej stronie znajdź akt prawny i wskaż w nim
    konkretny przepis, który potwierdza twoje wywody.

    > Regulamin tego typu instytucji jest (bo musi) być zgodny z podstawą prawną.

    Gdyby tak było, to sądy, Rzecznicy i inne "organy ochrony prawnej"
    byłyby zbędne. Obudź się!

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 49. Data: 2005-03-29 15:39:01
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-29 17:25- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Szymon, wyłuszczający(a) się następująco:

    > http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm

    Strona internetowa nie jest podstawą prawną. Co najwyżej źródłem
    informacji o prawie.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 50. Data: 2005-03-29 15:47:15
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Bardzo ładnie. A teraz na tej stronie znajdź akt prawny i wskaż w nim
    > konkretny przepis, który potwierdza twoje wywody.

    Na dziś już mam dość uczenia. Stawiam teraz w Twoim wypadku na
    samokształcenie. Trochę wysiłku i uda Ci się.

    > Gdyby tak było, to sądy, Rzecznicy i inne "organy ochrony prawnej"
    > byłyby zbędne. Obudź się!

    Mówimy o _REGULAMINIE_ czy jego interpretacji? To proszę wskaż mi regulamin
    banku niezgodny z Prawem bankowym... ufff...

    pzdr
    "obyś cudze dzieci uczył..."