-
61. Data: 2005-03-29 17:22:22
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>
> Ale chcesz się upewnić czy inteligo dostało list polecony. Right ?
> Więc w odpowiedzi na reklamację poczta ci powie, ze przesyłka została
> odebrana przez inteligo dnia....
Racja! Jeśli Inteligo będzie się migać - tak właśnie zrobię. Teraz poczta ma
chyba tylko miesiąc bodaj na rozpatrzenie reklamacji, więc szybko powinni
załatwić. Dzięki za konkretną radę. W ten sposób bank nie będzie mógł się
wyprzeć, że nie doszło, albo nie dostali.
-
62. Data: 2005-03-29 17:25:07
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
Szymon napisał:
> Cóż złego jest w moim czytiniku?
Wszystkie 3 linki -
http://evil.pl/pip/ustaw.html
http://evil.pl/pip/czytniki.html
http://czytniki.zamiast.net/faq.html#4oe
Poza tym poczytaj o Outlook Express Power Tool -
http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=331
K.
-
63. Data: 2005-03-29 17:30:30
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Gree <g...@T...o2.pl>
*Krystek* napisał(a):
> Poza tym poczytaj o Outlook Express Power Tool -
> http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=331
Ewentualnie o OE-QuoteFix :)
--
Pozdrawiam
Gree
-
64. Data: 2005-03-29 18:30:54
Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Szymon napisał(a):
> PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.
>
> ... i jego doładowanie by móc dzwonić jedyne 200zł/rocznie
50. Przypominam, że numer jest darmowy.
-
65. Data: 2005-03-29 18:48:11
Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w wiadomości
news:d2c6ss$gjq$1@news.elsat.net.pl...
> Szymon napisał(a):
> > PS. Starter POP-a kosztuje na Allegro kosztuje chyba z 5 czy 10zł.
> >
> > ... i jego doładowanie by móc dzwonić jedyne 200zł/rocznie
>
> 50. Przypominam, że numer jest darmowy.
Chcesz powiedziec, ze z telefonu ktory ma zablokowane rozmowy wychodzace mozna
wykonac polaczenie nan numer bezplatny inny niz alarmowy?
--
Pozdrowienia
--
Slawek Kos ---> s...@p...com -
66. Data: 2005-03-29 19:17:53
Temat: Re: Inteligo - rozwi?zanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Slawek Kos napisał(a):
> Chcesz powiedziec, ze z telefonu ktory ma zablokowane rozmowy wychodzace mozna
wykonac polaczenie nan numer bezplatny inny niz alarmowy?
To właśnie chcę powiedzieć.
-
67. Data: 2005-03-29 20:20:41
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
Gree napisał:
> *Krystek* napisał:
>
>> Poza tym poczytaj o Outlook Express Power Tool -
>> http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=331
>
> Ewentualnie o OE-QuoteFix :)
Thunderbird - i życie staje się prostsze ;-)
-
68. Data: 2005-03-30 09:07:14
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>
Szymon wrote:
> Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z Inteligo?
> :-)))
Ciekawe czego nie musisz kupowac zeby _za darmo_ korzystac z Lucasa..
Pierdoly wasc opowiadasz... tam darmowej infolini nie masz...
Krzysztof
no SiG
-
69. Data: 2005-03-30 09:11:24
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>
Szymon wrote:
> Biorąc pod uwagę, iż Inteligo i PKO BP to ten sam bank - to zdanie mnie
> najbardziej rozśmieszyło.
Toc widac, ze nigdy z innych bankow nie korzystales. Przenies sie prosze
do lukasa z ich kiepskim systemem internetowym, glupimi procedurami,
idiotycznymi karami. Zobaczysz wtedy profesjonalizm Inteligo.
Krzysztof
no SiG
-
70. Data: 2005-03-30 12:50:21
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Paweł" <n...@k...ru>
> Oczywiście, że nie gwarantuje. Natomiast reklamację możesz złożyć ZAWSZE.
jeśli Cię tak strasznie cieszy składanie bezsensownych reklamacji które będą
załatwiane odmownie - a składaj sobie ile chcesz
myślałem tylko że skoro cenisz tak strasznie swój czas to nie będziesz
chciał niepotrzebnie marnować go na poczcie
przy okazji - o ile reklamacje za zagubione przesyłki poczta załatwia
sprawnie i składnie to jeszcze nie słyszałem o załatwionej reklamacji za
opóźnienie przesyłki - a moja firma wysyła kilka tysięcy listów rocznie wiec
różnie to z korespondencją bywa
> Skoro własny regulamin PKO BP ma głęboko w poważaniu,
póki co to tylko ty tak twierdzisz i w dodatku nie masz na to żadnych
dowodów w ręku oprócz infantylnego czepiania się szczegółów które w
rzeczywistości nie mają znaczenia
> świstek z poczty mogą sobie wiesz... Nie wpadłeś na pomysł, że Bank może
nie
> odbierać, albo opóźniać odebranie polecony z ZPO? Ja nawet w domu mam tak,
> że polecone i zwykłe do skrzynki, a ZPO na awizo i odbieram kiedy mi się
> chce, znaczy zwykle po drugim awizo, gdy się ich zbierze kilka. Zatem ZPO
> często opóźnia dostarczenie i działałbym na swoją szkodę.
"skoro ja jestem murzynem i zachowuję się dziecinnie to świat pełen jest
murzynków bambo"
to że ty tak sobie robisz to twoja sprawa , ja jestem w stanie założyć się
że żadna poważna instytuacja nie może tak traktować korespondencji bo gdyby
inteligo odbierało listy raz na dwa tygodnie to utonęłoby wtedy w masie
worków z listami
przy okazji upoważnienie poczty do wrzucania poleconego do skrzynki bez
podpisu odbiorcy to najgłupsza rzecz jaką można zrobić - w razie zaginięcia
listu poleconego wysłanego na twój adres poczta nigdy nie uzna nikomu
reklamacji i zawsze będzie twierdzić że list został doręczony
>
> > tu nie ma dyskusji - mają linię ulgową - sporo banków tego nie ma
>
> Tylko, że trzeba być wówczas w Polsce, albo korzystać ze stacjonarnego,
> albo... itp itd.
tak śmiesznego argumentu dawno nie widziałem w dyskusji, przypomninasz mi
dawno na szczęście nie widzianego kolegę z podstawówki który nawet złapany
za rękę potrafił twierdzić prosto w oczy że to nie jego i nigdy nie umiał
przyznać sie do żadnego błędu
dolicz jeszcze koszty ubrania bo przecież trzeba być ubranym no i oczywiście
jedzenia - bo na głodnego to jak rozmawiać o bankowości
no ale skoro darmowa linia to jeszcze zbyt mało to weź poprostu skorzystaj z
jakiegoś bankingu dla vipów, tylko koszt będzie większy niż twojej
sekretarki rozmawiającej przez telefon (przy okazji przy koncie osobistym w
inteligo raczej sekretarka nic nie załatwi w twoim imieniu)
> Z ustaleniem hasła do kanału włącznie pewnie. Ja rozumiem,
> że bezrobotny, czy mający 1,99 za godzinę może sobie na takie zabawy
> pozwolić, ale zapewniam Cię, iż nie każdy klient.
w twoich wypowiedziach zderza się conajmniej kilka wielkich sprzeczności
- najpierw denerwują cie koszty (pare złotych na polecony i darmowej
infolini) - co sugerowałoby dość mizerny stan majątkowy
- za chwile twierdzisz że nie masz czasu na rozmowę tel bo jesteś potwornie
zapracowanym biznesmenem
- za chwilę jednak chcesz sie przenosić do lukasa który też bynajmniej nie
jest bankiem dla vipów - tylko raczej dla szerokiego ludu ze wszelkimi tego
skutkami (choćby kolejki w oddziałach ludzi spłacających kredyty ratalne)
jeśli masz tak duże środki to naprawdę nie szukaj sobie miejsca w tanich
bankach razem z "szaraczkami" - indywidualnie negocjuj procenty i zyskasz
lepszą obsługę
> Jeśli Inteligo daje 2%, a lukas 6% to czy nie widzisz, że to jest razy 3,
a
> razy 3 równa się 300%? Czyżby prezesi nie potrafili liczyć?
to dowcip miał być ale widzę że nie łapiesz żadnej rzeczywistości innej niż
wyimaginowana przez ciebie
> Dokładnie. Z trudem, ale jednak coś tam zrozumiałes. Brawo!
to co piszesz tak potwornie nie trzyma sie kupy że naprawdę dziękuję -
ubawiłem się wspaniale
takich klientów jak ty można tylko pozazdrościć (lukasowi)
powodzenia (lukasowi) życzę :-)