-
71. Data: 2005-03-30 13:12:17
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "VigoX" <v...@o...pl>
Tez uruchomilem procedure zamykania konta w Inteligo.
Dwa tygodnie temu wyslalem list polecony priorytet z dyspozycja zamkniecia
konta - rozwiazania umowy (formularz zostal mi doslany mailem po uprzedniej
prosbie w infolinii).
Dzis dzwonie na infoilinie dowiedziec sie co i jak. Pismo doszlo.. Procedura
uruchomiona. Mam czekac okolo 30 dni na zamkniecie konta. Dostane informacje
mailem o saldzie zamykajacym rachunek.
Mysle ze bedzie ok.
Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie trzeba
sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.
Pozdrawiam
Vx
-
72. Data: 2005-03-30 14:19:05
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
VigoX napisał(a):
> Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie trzeba
> sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.
Jeżeli naciśnięcie "0" to dla Ciebie brnięcie to OK... Bo zalogować sie
i tak musiałeś...
-
73. Data: 2005-03-30 14:55:17
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
Szymon wrote:
>> Pianę bijesz. Podaj tę mityczną "podstawę prawną"
>
> http://www.poczta-polska.pl/prawo.htm
Oj słabiutko. Myslałam, że człowieka zatrudniającego sekretarki i nie
mającego czasu na dzwonienie do banku stać na coś więcej :-)))
--
/Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
przyszłość/ Woody Allen
-
74. Data: 2005-03-30 14:58:23
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> Ależ dziecko... Czy ja powiedziałem, iż identyfikuję się z owym
> kerownikiem?
Chłopcze, skoro jednak nie stac Cię na sekretarkę/sekretarza to może
zadzwoniłbyś na te 0800121121. Np. z budki telefonicznej?
> Normalnie kopara
>> mi opadła. Że też TAKI człowiek ma czas zaszczycać skromne pbb swoją
>> osobą. Czym sobie zasłużyliśmy na to wyróżnienie?
>
> A może to jest właśnie moja praca? Kilka postów niżej/wyżej ktoś
> pisał o braku czasu by dzwonić na 0800 Inteligo. Też mu napiszcie, iż
> jego czas nic nie jest wart, numer darmowy, więc niech siedzi, kręci
> i nie marudzi :-)
Twoją pracą jest zaszczycanie nas swoją obecnością? No to życzę Ci szybkiego
zwolnienia - z pożytkiem dla Ciebie i nas.
--
/Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
przyszłość/ Woody Allen
-
75. Data: 2005-03-30 14:59:21
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
Szymon wrote:
>> 0800121121 też.
>
> Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z
> Inteligo? :-)))
Zrobić parę kroków do najbliżesz budki telefonicznej? Skorzystac z telefonu
stacjonarnego? Nie wiem - za trudne dla Ciebie?
--
/Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
przyszłość/ Woody Allen
-
76. Data: 2005-03-30 21:35:22
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "Paweł" <n...@k...ru>
> > Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z
> > Inteligo? :-)))
>
>
> Zrobić parę kroków do najbliżesz budki telefonicznej?
no wiesz - w kapciach nie wypada to znaczy że musiałby sobie jakieś buty
sprawić
a w dodatku czy pomyslałaś co by było gdyby np deszcz padał ?
wtedy dochodzi koszt parasola ....
ależ to wredne inteligo potrafi naciągać ludzi na niepotrzebne koszty
..............
nie to co inne banki w których obsługa jest telepatyczna i nie ma żadnych
takich ukrytych kosztów
-
77. Data: 2005-03-30 22:06:14
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Szymon napisał(a):
> Sensacja. Co jeszcze muszę kupić, by móc _za darmo_ skorzystać z Inteligo?
> :-)))
Ale tak poza tym to wszyscy zdrowi?
-
78. Data: 2005-03-31 06:37:29
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: "VigoX" <v...@o...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
wiadomości news:d2ecgl$ngb$1@news.elsat.net.pl...
> VigoX napisał(a):
>
> > Aha... infolinie maja fajna bo od razu zglasza sie konsultant i nie
trzeba
> > sluchac robotow i brnac przez #,* i numerki menu.
>
> Jeżeli naciśnięcie "0" to dla Ciebie brnięcie to OK... Bo zalogować sie
> i tak musiałeś...
chodzilo mi o numer 0800121121
po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
karty,.
Mimo to uwazam ze infolinia Inteligo jest najbardziej "kontaktowa". Nie
musialem wysluchiwac info o okazjach i promocjach tylko od razu wlaczyla sie
mila pani. Nie jestem goloslowny bo w ostatnim czasie duzo dzwonilem po
roznych infoliniach bankow wiec roznice poczulem od razu.
Ale oczywscie kazdy moze to widziec inaczej...
Pozdrawiam
Vx
-
79. Data: 2005-03-31 08:12:31
Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
VigoX napisał(a):
> chodzilo mi o numer 0800121121
> po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
> Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
> karty,.
Mam wrażenie, że mówisz o 0801121121. Na linii dla klientów 0800121121
*jest* IVR, który prosi po kolei o identyfikator, telekod a później
wpuszcza klienta do głównego menu.
A jeśli chodzi o IVR, to jest to bardzo fajna sprawa, pod jednym
warunkiem: jeżeli jest on skonstruowany dobrze.
Jeżeli źle - to faktycznie może utrudnić skorzystanie z obsługi osobom
niezaawansowanym. Niestety wiele IVRów jest źle przemyślanych. Na
szczęście inteligo do nich nie należy.