  • 11. Data: 2008-05-27 08:41:29
    Temat: Re: Inteligo - subkonto i karta
    Od: "Adam L" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Ależ można. Chodzi mi tylko o porównanie kosztów, które jakoby miały być
    > wyższe przy oddzielnym koncie karcianym (obojętnie głównym czy dodatkowym)
    >
    > KJ

    Tylko gorzej jesli ktoś ma debet na koncie bo chyba jest on wtedy przypisany
    do rachunku głównego tak mi sie wydaje...

  • 12. Data: 2008-05-27 08:41:38
    Od: "al." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 13. Data: 2008-05-27 09:32:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    al. pisze:
    [...]

    > Tylko gorzej jesli ktoś ma debet na koncie bo chyba jest on wtedy przypisany
    > do rachunku głównego tak mi sie wydaje...

    Mogą go również porwać kosmici. Nie rozpraszajmy może tej dyskusji :)
    KJ

  • 14. Data: 2008-05-27 10:13:16
    Od: "al. " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > al. pisze:
    > [...]
    > >

    > Mogą go również porwać kosmici. Nie rozpraszajmy może tej dyskusji :)
    > KJ
    Ok masz racje :) lepiej juz nie wnikac bo faktycznie jeszcze jakies ufo
    nadleci :D
    Koniec tematu...

  • 15. Data: 2008-05-27 10:17:23
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > al. pisze:
    > [...]
    >
    > Mogą go również porwać kosmici. Nie rozpraszajmy może tej dyskusji :)

    Nie rozpraszajmy.
    Pytajacy pytał o zakładanie subkonta a nie o usuwanie funkcjonalnosci konta
    podstawowego.
    Jesli konto podstawowe ma byc pełnosprawne to karta do subkonta jest
    dodatkowym kosztem.
    Już ktos pisal w tym watku dlaczego zbędnym.

    Sławek.