  • 21. Data: 2004-02-12 19:07:47
    Temat: Re: [Inteligo}- szok + zbieg okoliczności pewnie :)
    Od: "SaturnV" <nardek(at)klub(kropka)chip(kropka)pl>

    Witam,
    numer moze jest maskowany(moje dane>>Twoje karty Visa), ale prosze najechac
    myszka w IE na Zastrzeż lub Zmien Pin, w pasku stanu IE bedzie podany numer
    karty.
    (javascript:.....)

    Pozdrawiam
    Mat

  • 22. Data: 2004-02-12 20:08:12
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    >w pasku stanu IE bedzie podany numer
    > karty.

    Rzeczywiście. I to nie tylko IE bo wystarczy źródło strony wyświetlić. Nie
    popisali się.

    Krzysztof Zientara

  • 23. Data: 2004-02-12 21:56:04
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    SebCz <a...@a...pl> wrote:
    > Jakieś pół roku temu zgłaszałem swoje wątpliwości co do celowości
    > umieszczania na stronie PEŁNYCH danych kart płatniczych. Sugerowałem

    > A tu patrze sobie teraz i .... numer jest maskowany!! Są tylko 4 ostatnie
    > cyfry!

    Szkoda, a ja tam wole zeby numery byly. Zawsze jak place w internecie, nie
    musze szukac portfela, tylko sobie robie cut&paste. Bardzo wygodne.

    A numer karty i tak ma kazdy sprzedawca gdzie place karta, wiec i tak
    wszystko jedno.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 24. Data: 2004-02-13 13:09:10
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "SaturnV" <nardek(at)klub(kropka)chip(kropka)pl> napisał w
    wiadomości news:402bcef8@news.vogel.pl...
> [...]
    najechac
    > myszka w IE na Zastrzeż lub Zmien Pin, w pasku stanu IE bedzie podany

    Faktycznie... Żadne zabezpieczenie...
    A wczoraj im zgłosiłem brak maskowania numeru karty w "Moje Rachunki" >
    "Nazwa Rachunku" > Zakładka "Karty"...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 25. Data: 2004-02-18 15:33:45
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    >prosze najechac
    > myszka w IE na Zastrzeż lub Zmien Pin, w pasku stanu IE bedzie podany
    numer
    > karty.
    > (javascript:.....)

    Już to poprawili. Podobnie jak w szczegółach rachunku.

    Krzysztof